1.5

1K 109 5
                                    

- Скай, Скай! - Джак изкрещя от долу. - Трябва да пътувам към мама и татко и имам спешна работа с Магкон в ЛА. Трябва им помощта ми, не могат да се справят без мен.

- Какво не е наред с мама и татко? - попитах.

- Намушкали са татко напът за работа. - сълзите се стичаха от очите му.

Скочих на крака и започнах да изтрелвам хиляди въпроси.

- Какво? Кога? Кой е бил? Трябва да отидем и да го видим. - бях в шок, а сълзите ми мокреха бузите ми. - Как е той?

- Първо ще отида в болницата, а след това при Магкон. Попитах Джош дали може да те наглежда, а той каза, че ще пропусне Магкон и ще дойде.

Кимнах, избърсвайки очите си. Трябваше да стоя с момчето, което харесвам още откакто се запознахме, баща ми не е добре, какво може да се обърка?

Джак ми разясни плана си и строгите си правила, когато с Джош се "съберем". На вратата се позвъня, малко след като с брат ми приключихме разговора си. Скочих и отворих. Джош беше забил погледа си в тялото ми и го оглеждаше. В очите му се четеше похот.

Проследих погледът му по тялото ми, осъзнавайки, че не съм облечена с нищо друго, освен с бельото ми, с което спах, защото ми беше горещо. След като се съвзе той ме прегърна и влезе вътре.

Джак започна да му обяснява същите правила, които обясняваше и на мен. Джош изяъртя очите си и ми намигна, преди Джак да размаха ръце пред очите му.

- Брато, слушаш ли ме? - изкрещя в лицето му, а Джош се изкиска сладко.

- Да, пич...

Джак взе куфара си, след това си взехме едно голямо " чао" и той ни предупреди отново. Отидох до горния етаж и се облякох. Тоалета ми за днес се състоеше от бяло потниче над пъпа и дънкови къси панталонки с висока талия. Слязох долу, а Джош се гледаше в лаптопа ми.

- Искаш ли да си направим филмова вечер, бебс? - попита с усмивка.

- Да!!! - заподскачах като малко дете, на което са му купили близалка.

Той ме прегърна през кръста и отидохме до близкия супермаркет за някои вредни храни и напитки. Отидох до камерите за замръзяване и взех няколко кутии сладолед. След това взех чипс, пуканки, сокове, кола, кексчета,шоколад и други боклуци. Бебето Джош се возеше в количката за пазаруване из целия магазин. Взе уиски, бира и вино, въпреки, че Джак каза без никакъв алкохол. Хехе... Той няма да разбере, че съм пила малко бира, вино и уиски. Все пак съм почти на 18.

Имах само спешната карта за пазаруване, която Джак ми остави и съответно платих с нея.

"Не харчи много пари" - гласът на брат ми зазвуча в главата ми.

124, 32$ не са много пари, нали? Качихме торбите в багажника на джипа на Джош и тръгнахме към вкъщи. Докато той караше изглеже толкова спокоен...и красив. Наистина много красив. Тишината в колата беше меко казано неловка. Той спря на един светофар и ме погледна тъжно.

- Какво не е наред, бейб?

- Ами...- зачудих се дали да му кажа. - Всичко е наред. - усмихнах се фалшиво.

Всъщност нищо не е наред. Когато той е около мен губя разсъдъка си. Отдавам се на емоциите си. И след целувката пред вратата ми не мога да го изкарам от ума си. Когато го погледна искам да го целуна, но знам, че той е най-добрия приятел на брат ми, а ако Джак разбере, че ме е целунал ще убие Джош. Няма да заставам между тях. Няма да развалям приятелството им.

Гледна точка на Джош

Скай ми каза, че всичко е наред, но видях, че се е замислила. Напрегна се от въпроса ми и обмисли какво да ми каже. Няма да я притискам, а по-скоро ще я предразположа да ми сподели какво я мъчи. Толкова е красива. Ох... но тя е сестра на най-добрия ти приятел, Джош.

- Окей, значи сега ще си прекараме страхотно. - казах и натиснах газта до дупка.

Очите ѝ светнаха и се усмихна широко. Екстремното е в кръвта ми, а да живея на ръба е моето ежедневие. Тя се отпусна на седалката много по- спокойна от преди малко.

- Пристигнахме. - казах и докоснах ръката ѝ.

- Това беше...уникално! Обожавам високите скорости. - говореше ентусиазирано.

- Аз също. - казах и я целунах по челото.

They Don't Know About Us ° (ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now