2.17

381 28 2
                                    

Гледна точка на Скайлин:

Ето ме отново. В ръцете на Джош. Уж никога повече. Но ето на. Отново съм в прегръдките му. Това е мястото, където се чувствам най-добре.

- Обичам те, Джош! - казах целувайки го отново.

- И аз, Скай. - отвърна ми той.

Изведнъж телефонът му звънна. Той изтръпна и затвори, преди да видя кой му звънеше.

- Джош, какво става? - попитах подозрително. - Искам да ми обясниш кой ти звънеше.

- Лео. - каза, след като се замисли.

Излъга.

- Къде беше цяла вечер? - не спирах с въпросите.

Забелязах, че се напрегна. Изписа се на лицето му.

- В един бар. - каза набързо.

- Хмм...И какво прави там?

- Пих.

- Само? - иронизирах.

- Обичам те. - смени темата.

- Отговори ми!

- Да, само пих. - каза и ме целуна.

Вярвам му. Не би ми изневерил. Никога не би ми го причинил. Той ме обича. И днес го показа. Щом ми казва, че само е пил, значи само е пил.

- Хайде, да си ходим. - станах.

Той ме прегърна през кръста и излязохме от мръсното мазе.

Гледна точка на Джош

Излъгах Скай. Просто я излъгах. Няма думи, с които да ѝ кажа. Просто няма. Пък и този секс не означаваше нищо за мен. Нищо. Паркирах колата си пред вкъщи, а тя радостно влезе вътре.

- Кажи ми, Джош. Как може всеки път да се караме и още същия ден да се сдобряваме. Винаги става така. Ти правиш някоя глупост, аз бягам и отивам някъде, казвайки си, че никога няма да ти простя...- не спираше да говори, а аз слях устните ни.

Трябваше да млъкне.

- И после следва...това. Ти ме целуваш и аз съм на седмото небе от щастие. Действаш ми както никой досега. - каза и отново сля устните ни.

Притиснах я в стената. Изведнъж спомените от преди няколко часа в бара изкочиха в ума ми. Сякаш момичето от бара разкопчаваше панталона ми сега, а не Скайлин. Отдръпнах се рязко от нея.

- Какво става? - попита обезпокоено тя.

- Нищо...просто... уморен съм. - казах и се качих в стаята ни.

Излегнах се на леглото и затворих очи. Скайлин легна до мен. Усетих тялото ѝ. Това крехко тяло на това невинно същество. А аз, глупакът, я предадох. След което я излъгах.

***

От няколко часа лежа в това шибано легло. Не мога да заспя. Затварям очи и пред мен се появява сцената с момичето от бара. Мамка му. Скайлин седи и ни гледа, със сълзи в очите, гледайки ме с такова разочарование.

Хейй...Как сте? Реших да ви изненадам с нова глава. Краят наближава. Все по-близо е.

Обичам ви!

Чао!




They Don't Know About Us ° (ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now