1.19

643 67 0
                                    

- Д-да, ще бъда твоето момиче. - казах тихо и слях устните ни отново.

18+. Не е задължително да четете тази част от главата, ако не харесвате такъв тип. Ако харесвате, приятно четене. :)

Той се усмихна в целувката и аз увих краката си около торса му. Приплетох пръстите си в косата му и той заизкачва стълбите. Влязохме в стаята ни и той ме постави на леглото. Настани се между краката ми и целуна врата ми. Хвана края на роклята ми и я повдигна. Погледна ме в очите:

- Сигурна ли си, защото ако ме спрем сега, не знам дали ще можем по-късно? - прошепна, продължавайки да премахва дрехите ми.

- Но аз не искам да спираме. - изстенах тихо.

- Това е моето момиче. - целуна ключицата ми.

Премахна сутиена ми и започна да оставя мокри целувки по цялото ми тяло. Премахна бикините ми и аз хванах подгъва на тениската му. Скоро тя намери място на земята. Дънките му също не се минаха. Имаше огромна издутина в боксерките му.

Премахна ги и целуна бедрото ми от вътрешната страна. Аз изкимтях от удоволствие, а той ме погледна с усмивка.

- Тихо, бебс. Ще ни чуят.

Аз се засмях, но продължих да стена неудържимо от докосванията му. Никога не се бях чувствала така. Радвам се, че споделям този миг точно с Джош. Той се надигна и ме погледна с надежда.

- Искаш ли го?

Аз кимнах и усетих ерекцията му точно пред входа на влагалището ми. Той бавно навлезе в мен и през цялото време ме гледаше. Извих гръбнака си и започнах да стискам чершафите. Сълзи избиха в очите ми. Усетих цялата му дължина в себе си. Ето на! Телата ни бяха сляти, както и душите ни. Не ми беше първият път, но все пак. Малко след това болката се превърна в удоволствие. Той изкара достойнството си от мен и започна да си го вкарва и изкарва, засилвайки темпото. Крещях името му неудържимо. Излегна се до мен и двамата ни удари онова блажено чувство, което те разтърсва до основи.

Той се засмя и ме придърпа в прегръдките си. Усетих аромата му. Сгуших се в него и уставих малка целувка на гърдите му. Той се подсмихна и бързо заспа. Малко след това аз също.

They Don't Know About Us ° (ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now