Тя прехапа долната си устна и влезе вътре. Отидох до кухнята да изпускам пуканките и да сипя нещо за пиене.
- Джош? - каза високо.
- Мда, бебе? - отговорих.
- Кой филм ще гледаме?
- Който искаш, принцесо. Предлагам ти "Погрешен завой".
- Не, не, не! Мразя филми на ужасите! - изписка тя.
- Да не би да те е страх? - подразних я.
- Страх ме е! - каза сериозно.
- Аз ще те пазя. - засмяхме се.
Тя свали "Погрешен завой" . Сипах си уиски, а на нея бира. Тя ме изгледа тъжно и реших, че от малко уиски няма да ѝ стане нищо. Седнахме пред огромната плазма и филмът започна. Когато идваше някоя кървава сцена тя леко подскачаше и се сгушваше в мен, а аз затягах хватката си и я целувах по челото. Исках да се чувства добре.
Гледна точка на Скайлин
Чувствах се защитена в прегръдките на Джош. Сякаш не се страхувах толкова, докато бях сгушена в гърдите му. Той беше гол до кръста, което беше меко казано секси. Усещах как алкохолът започна да ми действа. По принцип нося на алкохол, но сега от 4 чаши уиски, които изпих докато Джош беше в тоалетната мисля, че започнах да се замайвам. Той дойде до мен и ме гушна. Малко след това филмът свърши и аз се качих, по-скоро завлачих до стаята си. Джош влезе няколко секунди след мен и ме притисна в стената, атакувахки врата ми с целувки.
-Моя си! - прошепна във врата ми и започна да го засмуква и да хапе.
- Намерих сладкото ти място. - каза и целуна мястото, малко под челюстта ми.
Започна да хапе кожата ми, докарвайки ми болезнено, но сладко чувство. Тялото ми беше настръхнало от докосванията му. Усетих горещия му език върху наранената ми кожа, облизвайки я. Докоснах леко мястото и изсъсках.
- Погледни в огледалото. - заръча ми той.
Послушах го. Малко под челюстта ми имаше огромно лилаво петно. В онзи момент не можех да мисля за това. Усмихнах му се предизвиквателно. Прехапах устната си, а той се доближи до мен с бавни стъпки, дразнейки ме. Докосна леко устната ми и сля нашите за секунди.
Ръцете му се озоваха на кръста ми, а моите се заплетоха в косата му и я издърпах силно. След това неговите обхванаха бедрата ми и ме повдигна,за да увия краката си около кръста му. Минута по- късно се отдръпнахме за да си поемем въздух.
- Имаш вкус на шоколад. - усмихнах се.
- Ами аз ядох много от него...- засмяхме се.
- Аз също...
- Стана късно, уморен съм. Ще спя на дивана. Лека, бебси. - каза и ме целуна.
- Ами всъщност...- прехапа устна. - ще останеш ли при мен? Имам нужда от теб.
Той се поколеба, но след това се усмихна широко и кимна.
- Но има едно условие...- каза и сля устните ни за пореден път тази вечер.
- Съгласна съм! - усмихнах се, а той ме хвърли на леглото.
Свали тениската си и започна да целува ключицата ми. По-късно и моята блуза намери място на земята. Не осъзнавах какво и защо го правя, но знаех, че не исках това да свършва.
YOU ARE READING
They Don't Know About Us ° (ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionКазват, че от любовта боли, но нима всички сме мазохисти? Казват, че за да се влюбиш е нужно време. Не, за да се влюбиш е нужен правилният човек. Той. Този, който поражда приятни тръпки по цялото ти тяло, целувайки челото ти. Любовта е като наркотик...