Гледна точка на Джош
Обикалях града вече няколко часа, а нямаше и следа от Скай. Обиколих всички болници. Отидох и до онази изоставена сграда. Никъде я няма, мамка му. Сега пътувам към вкъщи. Дано да е там. Изведнъж я видях. Скайлин. Тя тичаше и тичаше. Но, по дяволите, полунощ е. Това момиче лудо ли е?
- Скайлин! - изкрещях.
Паркирах набързо и изтичах до нея. Очите ѝ бяха пълни със сълзи. Бяхме пред къщата ми.
- Какво се е случило, принцесо? Кажи ми, моля те!
- Ти се случи, Джош. Искам да се разделим. - каза.
Не чаках нищо повече и грубо разбих устните си в нейните. Тя жадно ми отвръщаше. Осъзна се и постави ръце на гърдите ми. Избута ме от себе си и влезе вкъщи. Последвах я и я хванах за ръката, дърпайки я към себе си. Допрях я до стената и започнах да целувам рамото и врата ѝ.
- Ти си моя. Не ме интересува каква си. Важното е, че си моя. - прошепнах, а тя се усмихна.
- Джош, пусни ме. Спах с Джей. - каза, опитвайки се да ме избута от себе си.
- Моля? - попитах ядосано. - Това копеле те е докосвало? Това копеле те е целувало? Леле, ще го убия. - изкрещях и ударих с юмрук стената.
- Стига! Моля те, стига. Аз го исках. Той не е виновен. - плачеше тя.
- Майната ви и на двамата. - изкрещях в лицето ѝ.
Качих се нагоре по стълбите и легнах на леглото. Тя дойде малко по-късно и легна до мен. Увих ръцете си около нея.
- Защо го направи, Скай? Защо спа с него? - попитах я тихо и бавно.
- Исках да те нараня. - сведе глава.
- Успя...
- Съжалявам, Джош. Не съм спала с него. Не бих могла. Обичам те прекалено много. - призна.
Усмихнах ѝ се топло. Обожавам я.
- Знаеш ли, Джош? Винаги си ме привличал, но когато започнахме да излизаме си обещах никога да не се влюбя в теб. Но...беше четири през нощта, а ние се смеехме толкова силно и за първи път от толкова време се почувствах истински щастлива. И знаех, че съм прецакана. - усмихна се.
Прегърнах я силно, целувайки челото ѝ.
- Ще те обичам завинаги. Обещавам ти. - допрях я още по-близо до себе си.
- Плаши ме това, което чувствам към теб. - прошепна.
- И мен, бебчо. - слях устните ни.
Беше станало вече към два без нещо. Решихме, че е време да поспим. Тя се сгуши в мен без да казва нищо и заспа като бебе.
YOU ARE READING
They Don't Know About Us ° (ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionКазват, че от любовта боли, но нима всички сме мазохисти? Казват, че за да се влюбиш е нужно време. Не, за да се влюбиш е нужен правилният човек. Той. Този, който поражда приятни тръпки по цялото ти тяло, целувайки челото ти. Любовта е като наркотик...