Гледна точка на Скайлин
Събота. Събудих се в прегръдките на Джош. Спомените от предишната вечер се появиха като филм в главата ми. Спомних си всички неща, които си казахме. Би трябвало в събота да се чувствам добре, но не. Отидох в банята и тръгнах да слагам паста за зъби на четката си. При мен дойде Джош. Погледна ме обезпокоено, а аз изпуснах нещата в ръцете си на земята. Наведох се над тоалетната и повърнах. Джош хвана косата ми. Надигнах се леко и прегърнах приятеля си. Той целуна врата ми и ме погледна в очите.
- Добре ли си? - попита ме.
Поклатих главата си и паднах на земята. Зарових лицето си в шепите си и той приклекна до мен. Хвана ме и ме занесе до леглото.
- Облечи се, отиваме на лекар. - каза и излезе от стаята.
Облякох се бавно и слязох долу. Не ми се ядеше нищо и излязох навън. Джош ме чакаше в колата си и аз се качих. През целия път имах чувството, че ще повърна, но за щастие не успях.
Влязохме в болницата и слава богу нямаше почти никакви хора.
- Скайлин Гилински? - обади се една сестра 10 минути по-късно.
- Аз съм. - казах, ставайки.
Влязох в кабинета. Джош реши да изчака отпред.
- Легнете на кошедката. - усмихна ми се той. - Какви са оплакванията Ви?
- Силна болка в долната част на корема и повръщане. - обясних.
- Мхм...имали ли сте полов контакт наскоро?
Кимнах. Той ме накара да си вдигна бузата нагоре и намаза корема ми с някакъв крем. Включи ултразвука и започна да гледа нещо. О, Боже. Той си мисли, че съм бременна. Ами ако е така? Поклати главата си и избърса корема ми, изключвайки ултразвука. Усмихна се топло и проговори бавно.
- Честито. Бременна сте!
Хей. Ето я и новата глава. Надявам се, че Ви е харесала. Постарах се. Ще се постарая да кача нова глава утре или вдругиден.
Също така започнах да пиша и нова книга. Ще съм много щастлива, ако я прочетете и следите.
Казва се "Be With Me"
Обичам Ви! ❤❤❤
YOU ARE READING
They Don't Know About Us ° (ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionКазват, че от любовта боли, но нима всички сме мазохисти? Казват, че за да се влюбиш е нужно време. Не, за да се влюбиш е нужен правилният човек. Той. Този, който поражда приятни тръпки по цялото ти тяло, целувайки челото ти. Любовта е като наркотик...