'Wij zij van het ziekenhuis' het ziekenhuis waaat? oohnee er zou toch niks ergs gebeurd zijn met Ammelie hé? 'Wat is er gebeurd met Ammelie!?' Vroeg ik bezorgd. 'Kom naar het ziekenhuis dan leggen we het je daar wel allemaal uit, oke?' 'Oke, we zijn daar binnen een uurtje!' En ik legde de telefoon neer. Hoe zou ik dit nou aan de jongens zeggen?! De jongen keken me vragend aan, oke ik kan dus niet alsof doen dat er niks is gebeurd! Er zat dus niks anders op, ik moest ze het nu wel vertellen! 'Ammelie ligt in het ziekenhuis.' Ik durfde niet een op te kijken, ik was bang voor de jongens hun reactie! Toen ik iemand hoorde snikken, het was Zayn? Hij was de laatste die ik had verwacht die zou wenen! Hij zag er zo altijd zo stoer uit, maar ik wist wel dat Ammelie nu al veel voor hem betekende! Ik ging naar hem toe en gaf hem een knuffel, hij begon harder en harder te snikken. 'Kom laten we naar het ziekenhuis gaan.' Zei ik. En met die woorden stond iedereen op en vertrokken we naar het ziekenhuis. EEN KWARTIER LATER(want we hadden thuis nog wat getreuzeld) We kwamen toe aan het ziekenhuis, maar er was nergens plaats. Louis liet Zayn en mij uit bij de ingang en ging samen met de anderen de auto gaan wegzetten, dan zouden Zayn of ik een smsje sturen in welke kamer Ammelie lag. Zayn en ik liepen snel naar de balie :'Hallo, zou u ons kunnen zegen waar Ammelie ****** ligt?' Vroeg ik snel. 'Zijn jullie familie vrienden, vriendje ...' Vroeg de mevrouw achter de balie. 'Ik ben haar beste vriendin ...' '... En ik haar vriendje' Haha ja .. wat wacht! Zei Zayn nou vriendje? Ze kende elkaar amper 2 dagen! En Zayn was haar vriendje en ik wist daar niks van! Hier zouden we nog een hartig woordje over praten! Ik keek Zayn verbaasd aan en hij begon te blozen. Weeral zoiets dat ik niet van hem had verwacht! Pfff en dan noemde ik mezelf een SUUUPER grote fan! Oke ja ik was wat meer bezig met informatie zoeken over Harry, maar dan nog ik wist heus wel dingen over de andere jongens hoor. Na een lange stilte en een paar klikjes van de computermuis van de mevrouw achter de balie wiens naam Merel was zei ze eindelijk 'Ammelie ligt in kamer 222 op verdieping 2' We bedankten Merel en gingen toen snel naar de tweede verdieping kamer 222, we smsten ook de kamer en verdieping naar de jongens. Achter kamer 222 kwam er niet zoveel lawaai! Ze zou toch niet dood zijn? Neee! Daar mag ik niet aan denken! Ik zag dat Zayn ook bang was dat er iets heel ergs was dus ik deed de deur open, het enige wat we zagen waren een deken en voeten. We stapten wat meer naar binnen en daar zagen we Ammelie liggen met een heleboel slangetjes in haar arm! Ze leefde nog ! Dat was al een goed teken! Maar wat was er nou eigenlijk gebeurd ?
SRR VOOR HET KORTE STUKJE ! MAAR DE LAATSTE DAGEN WAREN HET ALLEMAAL ZO MOEILIJKE VAKKEN MORGEN ENGELS DUS MAKKIE 😁 DAARNA MAANDAG EN DINSDAG NOG EXAMEN EN HET IS VAKANTIE YEAAAAY
XOX A.
JE LEEST
De reis naar Londen
Teen FictionAmber en Ammelie zijn allebij dieharde One Direction fans als Amber voor haar 18 de verjaardag een reis naar Londen krijgt samen met haar beste vriendin zijn ze zooo blij! Eenmaal in Londen loopt alles anders af dan dat ze hadden verwacht Amber en A...