'Dit is Eleanor' zei hij. Ik wist dat ik haar ergens van kende! Ze had bij mij op school gezeten tot het 5de middelbaar. Daarna is ze weg gegaan, ze wou een andere richting doen die ze niet bij ons op school hadden. Ze keek naar me en trok haar wenkbrauw op. 'Ken ik jou niet?' vroeg ze. Ik zette me wat rechter en zei 'Ja, je zat bij mij op school.' 'Ahn, zou wel kunnen. Welke school?' vroeg ze. 'Sint-Fransiscus.' 'Goede tijden!' zei ze al dagdromend. 'Huh? Zat jij daar?' vroeg ze verwondert. 'Ja' zei ik heel erg teleurgesteld. Ze was 1 van de populaire meisjes van school, ik keek eigenlijk heel erg naar haar op! Ze lachte naar me en vroeg 'Wat is je naam nu okal weer? .... Amber?' 'Jaaa' zei ik dol enthousiast. Ze gaf me een glimlach en liep toen naar Aline en Merel en stelde haar voor. Louis kwam naar me toegelopen. 'Dus je kent haar?' 'Ja, ze was vroeger 1 van de populaire meisjes op mijn school! Maar daarna is ze weg gegaan om een andere richting te gaan volgen die ze niet op mijn school hadden.' legde ik hem uit. We pratte nog wat over koetjes en kalfjes tot dat Eleanor naar ons kwam toegelopen. 'Heb je misschien iets te doen vanmiddag?' vroeg ze. Ik keek eens achter me maar daar zat niemand. 'Uh, was dat tegen mij?' vroeg ik onzeker. 'Ja gekkie, aan wie anders?' zei ze vrolijk. 'Ik heb niks te doen!' 'Ok, heb je zin om te gaan shoppen met mij?' 'Tuurlijk!' zei ik dol enthousiast. 'Ok, ik kom je om 2 u bij de jongens halen goed?' 'Ja, tot dan!' Aaaaa ik ging gewoon met haar gaan shoppen! Hier droomde ik vroeger alleen maar van! Ik keek er zo hard naar uit!
POV HARRY
Had ik dat nou net goed gehoord?! Amber ging met Eleanor gaan shoppen! Nu viel mijn plannetje in het water! Ik had geregeld dat Amber en Ammelie iets leuk zouden gaan doen, zodat Amber wist dat alles weer goed was en dat het nooit slecht bedoeld was! Ik zou wel iets anders vinden! Ooh ik kreeg plots een idee! Een heel goed idee zelf!
POV AMBER
Ondertussen was Eleanor naar huis gegaan om haar klaar te maken. Ik stond in de badkamer naar mezelf in de spiegel te staren. Dit was gewoon weer 1 van mijn dromen van One Direction! Ik ben het zeker! One Direction ontmoeten Eleanor die met me wil gaan shoppen! Ik kneep in mij arm laar er gebeurde niks. Ok dan misschien help ijskoud water? Dus ik deed wat water in mijn handen en gooide het in mijn gezicht, alweer niks! Ok geen droom! Yeay! Ik keek op de klok en zag dat er een kwartier voorbij was! Ik sprong snel onder de douche, deed mijn rood kleedje aan, een beetje make-up en klaar ben ik. Ik zette me op mijn bed en keek naar mijn gsm. 'Heeei heb je zin om morgen met mij en de jongens te gaan eten? Het word echt heeeeel erg leuk! En sorry dat ik in het ziekenhuis zo uitvloog! Kusjes Ammelie!!!' Wow dat had ik niet verwacht! Ik had wel zin om mee te gaan! Want er klopte gewoon iets niet aan dit bericht, het was nogal mysterieus die 'het word heeeel erg leuk! Ik schreef een berichtje terug. 'Ok morgen ben ik daar! XOXO AMBER' Net toen het verzonden had ging de deurbel beneden! Daar was Eleanor! Ik ging zo snel als ik kon en ging naar beneden, en opende de deur.
AMMELIE NOGMAALS DANKJEWEL OM TE HELPEN!
JE LEEST
De reis naar Londen
Teen FictionAmber en Ammelie zijn allebij dieharde One Direction fans als Amber voor haar 18 de verjaardag een reis naar Londen krijgt samen met haar beste vriendin zijn ze zooo blij! Eenmaal in Londen loopt alles anders af dan dat ze hadden verwacht Amber en A...