Ik volgde de blaadjes en zag in de verte een huisje staan waar er licht brandde! Ik liep ernaar toe en klopte. 'Kom binnen' zei een o-zo bekende stem. 'Harry?' vroeg ik. Daar zag ik Harry in een zeteltje zitten met een grote grijns op zijn gezicht. 'Ok, je kijkt redelijk eng. Kan je ermee stoppen alsjeblieft!' zei ik dood normaal. Hij stopte meteen met zo te kijken. Ik bleef even ongemakkelijk rechtstaan totdat Harry zei 'Kom maar op mijn schoot zitten!' er was immers nergens anders plaats! 'Zo wat is de reden dat ik hier zit?' 'Verassing!!' riep Harry dol enthousiast. Aarg ik haat verassingen! Ze zijn altijd zo onverwacht en je weet nooit wat het gaat zijn en dan zit je te stressen en denken van wat zou het zijn? zou het dat zijn of misschien dat andere, nee dat is het. Aaarg! Ok gewoon geduld hebben Amber, dat zal wel lukken! Toch? Neee ik wil het weten!!! 'Is er iets?' vroeg Harry bezorgt. 'Nee hoor ik was gewoon aan het nadenken wat het zou kunnen zijn.' 'Nog heel even wachten dan!' zei Harry. Ok dat viel nog mee hoopte ik. Harry gebaarde dat ik me even moest rechtstellen. Dat deed ik hij pakte mijn hand en begeleide me naar een klein tafeltje. Daarop stond zo'n chocolade fonteintje met arbeiden. Ik wou zo graag beginnen met aanvallen maar dat kon niet want het fonteintje stond nog niet aan! Harry ging naar de keuken en kwam terug met een aansteker, hij stak de kaarsjes aan. Ha nu was het fonteintje aan de beurt! Hij stak de steker in het stopcontact en de chocolade begon te stromen, wat zag dat er lekker uit!! Ik had er zo'n zin in maar uit beleefdheid hield ik me in. Ik zag die chocolade me zo uitlachen! Ik keek er ook zo verlangend naar. 'Je mag gerust beginnen hoor' ze Harry toen hij zich neerzette. 'Oh dankje' zei ik met een mega glimlach. Ik pakte een aardbeitje en hield het onder de stromende chocolade. 'Mmmm, dit is echt heer-lijk! Hoe wist je dat ik zo zot was van chocolade?' 'Dat is een geheimpje' zei hij sneeky. 'Aha, weeral! Dus al die geheimpjes zijn allemaal om hetzelfde?' 'Ja!' zei hij. Ik nam nog een stuk of 10 aardbeitjes totdat Harry opeens naast me kwam staan. Hij pakte mijn hand en we liepen naar buiten. Daar stond een kampvuur met stokjes en OMG marshmallows! Ik hou zoveel van marshmallows! Hij zag mijn gezichtje stralen en hij grinnikte even. 'Wat vind je ervan?' vroeg hij. 'Ik ..ik .. ik vind het geweldig!' zei ik nog een beetje verwondert en gaf hem een kusje op zijn kaak. Wij gingen op een boomstronk zitten en begonnen marshmallows te eten. Toen ze eindelijk op waren legde ik mijn hoofd op Harry's schouder en hij legde zijn armen rond mijn middel. Dit gaf me zo'n goed gevoel. Ik keek eens naar zijn gezicht en hij keek ook naar mij. 'Amber, ... ik wil je iets vragen.' zei hij al blozend. OMG! 'Uh, ja vraag maar' en zette me ondertussen ook recht. 'Amber wil je misschien..' hij keek even naar beneden en pakte toen mijn handen. 'Wil je misschien mijn vriendin zijn?' Ik kreeg tranen in mijn ogen en lachte naar hem. Had hij nu serieus gevraagd of ik zijn vriendin wou zijn? De Harry Styles waar ik al zolang op verliefd was! Ik lunde me wat naar voren en kuste hem teder op zijn zachte lippen, het bleef niet zo'n tedere kus. Nog geen minuut later sloeg hij zijn armen rond me heen en pakte ik zijn gezicht. Hij ging wat met zijn tong rond mijn lippen, ik opende mijn mond en ik voelde zijn tong meteen al de mijne raken. Plots liet hij me los en verbrak de kus. 'Is dat nu een ja?' vroeg hij een beetje angstig. 'Tuurlijk is dat een ja!!!' zei ik dol gelukkig, en gaf hem nog snel een kusje. We gingen terug het huisje in ruimde de rommel op en gingen toen hand in hand terug naar het restaurant. We kwamen binnen en iedereen keek meteen naar ons. 'En ??' Riep Louis meten toen hij mij en Harry zag aankomen. Niall glimlachte even naar me en gaf een knipoog. Iedereen wist gewoon al dat Harry me dit ging vragen. Harry schraapte zijn keek even en zei toen 'Ik stel jullie voor aan mijn vriendin!' zei hij trots. Iedereen begon te klappen en Zayn floot zelfs op zijn vingers. Dit was zo'n mooi moment!
Heei, mijn verhaal is nog lang niet gedaan hoor!
Hihi, sorry dat het zo on romantisch was maar ik had een SUPER mooi stukje geschreven en opeen POOOOF en alles was weg 😭😭😭😭 hopelijk vinden jullie het nog een beetje goed 😪 Groetjes A.
JE LEEST
De reis naar Londen
Teen FictionAmber en Ammelie zijn allebij dieharde One Direction fans als Amber voor haar 18 de verjaardag een reis naar Londen krijgt samen met haar beste vriendin zijn ze zooo blij! Eenmaal in Londen loopt alles anders af dan dat ze hadden verwacht Amber en A...