De zon ❤

183 8 0
                                    

Ik werd wakker van luide muziek. Waar was ik? Oh ja we waren in Ibiza. Wow ik heb echt een kort termijn geheugen! Ik stapte uit bed en deed de gordijnen open. De zon was heel erg fel en dat deed pijn aan mijn ogen. Ik had zin om te gaan zonnen, de zon leek zo perfect om snel bruin te wordn. Ik deed snel mijn bikini en een strandkleedje aan, pakte een handdoek en zonnecréme en vertrok naar de zee. Bij het zwembad lag het al bomvol er was niet genoeg plaats meer voor ons alleen. Ik legde mijn handdoek op 1 van de stoelen, ging erop liggen en viel al snel in slaap. Na ik denk 2 uur werd ik wakker door de hete zon. Ik zag dat mijn voeten niet meer onder het zeil lagen (dat is zo'n zeil waardoor je nog kan bruinen maar de zo'n niet zo heet lijk) Nee hé misschien waren mijn voeten wel verbrand! Ik zette me recht en keek naar mijn voeten, gelukkig ze waren niet verbrand! Ik keek naast me en zag dat de andere er ook waren , alleen ze lagen nog te slapen. Waar waren de jongen eigenlijk? Ik stelde me recht en zag toen pas dat Merel heel hard verbrand was. Ik ging naar haar toe en maakte haar wakker. 'Merel! Je bent helemaal rood!' Merel deed langzaam haar ogen open en ze kreunde een beetje. 'Aww alles doet zo'n pijn!' en ze trok een pijnlijk gezicht. Blijf hier liggen, ik ga Niall gaan halen! Ik deed mijn slippers aan en ging opzoek naar Niall. Toen ik voorbij Ammelie passeerde werden mijn ogen groot. Ammelie was helemaal bruin! Hoe kon dat? Ze lag hier toch nog maar 2 uurtjes, ik lag hier zelf al langer en ik was nog niet eens zo bruin! Ik stapte snel door. Ik vond Niall in een kleine bar bij het strand, hij was er het plaatselijk eten aan het proeven. 'Niaaalll!' riep ik heel erg luid en liep naar hem toe. 'Jaa?' Als uitgeput kwam ik bij hem, ik moet na deze vakantie echt iets beginnen doen aan mijn conditie! 'Merel! *zucht* Ze heeft een klein *zucht* probleempje!' zei ik. 'Waar is ze?' en hij stond meteen recht. 'Op het strand op de...' Ik kon niet meer zeggen want hij was er al vandoor. Ouhn zo lief! Plots hoorde ik iemand 'Woow Amber' achter me zeggen. Ik draaide me om en zag daar Harry staan. 'Jij bent veel bruiner dan gisteren!' zei hij. Ik lachte 'Je zou Ammelie eens moeten zien!' 'Ik heb der al gezien op het strand! Ik was je aan het zoeken, toen ik je plots de bar zag inlopen!' Ik lachte even 'Waarom zocht je me?' vroeg ik. Hij pakte me vast en zei toen: 'Ik moet je iets tonen.' En volgde hem.

POV: Ammelie

Toen Amber weg was gelopen maakte Merel me wakker. 'OMG!' zei ze. 'Wat is er?' vroeg ik nog half slapend. 'Je bent super bruin' zei ze. Ik keek naar mijn benen, en inderdaad. Ik bruinde snel maar ik wist niet zo snel! Ik geeuwde legde me op mijn buik en deed mijn ogen weer dicht. Opeens werd er allemaal koud water op me gegooid. Ik draaide me om en riep 'Wie deed dat?' Ik keek recht in de ogen van Zayn. 'Ik' zei hij met een o-zo sexy glimlach. Ik lachte naar hem en wou me net weer neerlegen toen hij plots vroeg 'Moet ik je rug even insmeren?' 'Als je wilt?' antwoorde ik. Hij pakte de zonnecréme en smeerde hem open op mijn rug. 'Je moet niet teveel meer bruinen hoor!' zei hij. 'Waarom niet? Ben je bang dat ik veel bruiner zal worden dan jij?' 'Uh, nee! Straks denken de mensen dat je van hier bent Ammie!' 'Soo,' zei ik. 'Dan wille alle plaatselijke jongen je hebben!' ' Ja vast hoor!' zei ik sarcastisch. 'Ammelie, ik meen het! Als je sliep heb ik er 3 naar je zien fluiten en 2 zijn blijven staan.' zei hij. Ik lachte en zei 'Zayn je moet je geen zorgen maken! Jij bent de enige voor me! En stond je me nou te bespioneren?' vroeg ik en knipoogde naar hem. Ik kuste hem en hij fluisterde 'JIj bent van mij!' Ik fluisterde terug 'En jij van mij!' Ik gaf hem nog een kusje en zag toen Niall aanlopen. 'Merel!' riep hij. 'Wat is er?' vroeg Niall. 'Ik euuh ben verbrand' hoorde ik haar zegen. Ze lachte eventjes en ik zag Niall haar op pakken. 'Geen zon meer voor jou!' zei hij lief.

De reis naar LondenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu