Iedereen verdwijnt.

140 7 0
                                    

Pov Harry:

Zayn en ik waren naar de rotsen gekomen om Ammelie en Eleanor te vinden. Maar er was nergens eens teken van leven te zien, dus was Zayn al weg gegaan. Ik daarin tegen ging wat dichterbij gaan kijken. En dat had ik liever niet gedaan! Achter de rotsen lag een grote plas bloed. Dit kan niet waar zijn! Ik wou net weglopen toen ik op een ander muur tekst zag staan. "Hey, missen jullie me niet? Ik jullie anders wel hoor! O-ja Eleanor, pas op! Als je ons durft te verklikken ga je dood! ~A" Dit bloed is van Eleanor! 'Hé Zayn, kom eens hier!' riep ik. Zayn kwam naar me toegelopen en zag de grote plas bloed ook. Ik ging hem niet de tekst op de rotswand laten lezen, anders zou hij helemaal flippen! 'Zayn we moeten nu Amber gaan zoeken! Waarschijnlijk zijn Eleanor en Ammelie ook bij haar!' 'Je hebt gelijk, we moeten nu gaan! De tijd dringt!' We liepen terug naar ons hotel. 'Louis? Wat doe je hier in de kamer van Liam en mij?' vroeg Zayn.

Pov Louis:

Ik reed zo snel ik kon terug naar ons hotel, het was hier zo eng! Niall was al een hele dag vermist en ik was de enige die er me zorgen om maakte! Liam was samen met Aline de stad ingedoken en waren gaan shoppen. Harry en Zayn waren met iets geheimzinnig bezig, en ik bleef alleen over met Niall! Ik had de moed opgegeven, ik was al sinds deze middag opzoek naar Nial, maar heb hem nergens gevonden! Ik was bijna bij het hotel toen ik een berichtje kreeg. "Geef je de moed al op? Wel je je vriend niet meer terug zien? Kijk goed in de buurt van de bossen 😉 ~A" Ik las het berichtje opnieuw en opnieuw. Dit was echt enge! Het leek wel op die tv serie Pretty Little Liars waar ik zeker niet naar kijk! Oke misschien keek ik er wel naar, maar daar moest ik nu niet over denken! Ik keerde de auto en reed terug naar de bossen die ik had gezien op weg naar het hotel. Ze lagen hier niet zo ver vandaan dus ik was er rap bij. Vlak voor me waren de bossen, ik begon ze al redelijk goed te zien en...ik zag een schim bewegen! Ik reed tot vlak aan de bosrand en stapte uit. Daar lag Niall! 'Niall? Hoor je me?' Ik pakte zijn hand en zei 'Als je me hoort knijp dan 1 keer.' Er gebeurde niks. Ik pakte hem en legde hem op de achterbank en reed meteen naar het ziekenhuis.

*In het ziekenhuis*

'Er is niks erg met hem aan de hand. Hij is even buiten westen, maar hij zal snel weer bijkomen! Zorg er voor dat hij zeker genoeg te eten en te drinken krijgt want deze jonge is helemaal uitgehongerd en heeft al lang niks te eten gehad.' zei de dokter. Was dat even een opluchting! 'Dankjewel dokter!' Hij lachte nog een en liep toen weg. 'Kom jonge we gaan naar huis!' Ik pakte hem in mijn armen en liep met hem naar mijn auto. Ik startte de motor, op het dashboard stond er 09:56. Wow! Het is later dan ik dacht! Ik reed deze keer voorzichtig terug naar het hotel. 'We zijn er!' zei ik tegen Niall. Ik zette de huurauto langs de kant en ging Niall halen. Ik liep met Niall in mijn handen naar mijn kamer en probeerde op de deur te kloppen, maar niemand deed open. Dan maar bij Zayn en Liam! Ik klopte aan bij Zayn en Liam. Ik hoorde wat lawaai achter de deur. 'Louis?' vroeg Liam's schorre ochtendstem. 'Kan ik binnen komen?' Hij ging uit de deuropening staan en deed teken dat ik binnen mocht komen. Ik pakte Niall van de grond en nam hem mee naar binnen. 'Wat is er met Niall? Te veel gedronken?' vroeg Liam. Ik keek hem meteen boos aan. 'Nee! Ik heb hem zo gevonden in de bossen!' Net op dat moment begon Niall te hoesten. 'Liam? Geef me wat eten en drinken!' Hij treuzelde niet en ging meteen naar het mini koelkastje en haalde al het eten en drinken eruit. 'W-waar B-ben ik?' 'Rustig maar Niall alles komt goed!' Ik gaf hem een flesje water, en hij dronk het in één keer uit. De deur vloog open. 'Louis? Wat doe je hier in de kamer van Liam en mij?' vroeg Zayn.

Nieuw en langer deel 😊 3 votes voor het volgende deel. En even voor de duidelijkheid, dit is niet zoals PLL er zijn gewoon teveel mensen in mijn verhaal met een naam die beginnen met een A 😑 ~groetjes Amber

De reis naar LondenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu