Daar stond ik dan helemaal alleen op de gang. Eigenlijk had ik gehoopt dat Harry hier zou zijn. Wacht wat wou ik! Nee ik mag niet verliefd worden op Harry Styles! Wel op zijn posters enzo maar niet op de echte! Waat? Waarom zou ik nou niet op hem verliefd mogen worden? Oke dit begon ingewikkeld te worden in mijn hoofd. Ander onder ander onderwerp ander onderwerp! 'AAR waarom krijg ik Harry nou niet uit mijn hoofd!' ow nee hé nu heb ik dit nog luidop gezegd ook! Hopelijk heeft niemand dat gehoord! Net op het moment ik me wil omdraaien om te kijken of er iemand op de gang staat komen er 2 handen voor mijn ogen! 'Wie ben je?!' vroeg ik paniekerig. 'Raad eens'. Die stem herken ik uit duizenden! 'Niall' 'Niall wie?' 'Niall Horan!' zei ik. 'juist' hij deed zijn handen weg van voor mijn ogen. Ik draaide me om en keek in Niall's mooie blauwe ogen. Net op dat moment realiseer ik me dat ik daarnet wat had gezegd dat normaal niemand mocht horen! Hij zou het toch niet... nee joch ander had hij het al gezegd en net op dat moment. 'Zeg wat zei je daarnet van ene Harry niet uit je hoofd te krijgen?' 'Uuh niks! Waar heb je het over?' 'Amber kom op ik hoorde je wel! Je dacht aan Harry en je kon hem niet uit je hoofd krijgen!' zei hij. Oh nee hij had het dan toch gehoord! Er zat niks anders op. 'Ok misschien zat ik een beetje aan Harry te denken, maar meer niet! Echt waar' zei ik zo onschuldig mogelijk. 'jaja zal wel! En waarom wou je dat Harry hier....' Niall kon hem niet uitspreken of iemand onderbreekt hem al. 'Wat was dat daar over mij?' zei Harry. Nee nee nee dit kon niet waar zijn hij had zijn naam gehoord! Ik keek Niall aan met een vernietigende blik, waarom moest hij hier ook over begonnen zijn! 'Wel Eh..' zei Niall. 'Ik vroeg me af waar je was en ik vroeg het aan Niall en toen vroeg hij me waarom ik perse jou nodig had' zei ik snel. En net toen ik het had gezegd besefte ik pas hoe slecht het klonk! Ok het was beter dan wat er echt was gebeurd. Harry keek van mij naar Niall en terug. Nee hij had het door! 'Ok ik geloof jullie! Maar als het niet zo was kom ik er wel nog achter!' zei hij met een grijns op zijn gezicht, die me eigenlijk wel een beetje bang maakte. Hij zou er achter komen dat wist ik zeker! Net op dat moment kwam Zayn de kamer uit me rode ogen. 'Jongens kunnen we alsjeblieft naar huis vertrekken?!' Niall ging naar hem toe en zei:' Natuurlijk makker wat jij wil'. En met die woorden vertrokken we naar huis. Toen we thuis kwamen bestelde we 3 pizza's, 1 met salami, 1 met macaroni en 1 met Hawaï. De pizza's waren heerlijk! Na het eten ging Zayn terug naar boven, we hadden hem eigenlijk nog niet zoveel gezien sinds het voorval met Ammelie. Ik liep naar de zetel en kroop tussen Harry en Niall in. Een moment overwoog ik mijn hoofd op Harry's schouder te leggen, maar deed het toch niet! Na een tijdje tv te hebben gekeken schudde Niall me wakker. 'Kom je even mee Amber ik moet je wat vragen?' Ik stond op en liep met hem mee naar de keuken. 'Nou wat wil je me vragen Niall?' 'Amber ik zie je wel kijken naar Harry! Ben je verliefd op hem?' ik kleurde een beetje rood en zei toen: 'Ik weet het niet Niall! Het ene moment wil ik mijn hoofd op zijn schouder leggen en het andere moment wil ik dat dan weer niet! ik weet het echt niet!' Niall keek me aan maar geloofde me. Ik sprak ook de waarheid dus hij moest me wel geloven! 'Ik geloof je! Kom laten we terug naar de living gaan'.
HARRY POV: Niall had aan Amber gevraagd of ze met hem wou meegaan naar de keuken. Ze waren nu net de keuken in dus ik stelde me stilletjes recht en liep richting de keuken. ik hoorde Niall zeggen 'Ben je verliefd op hem?' Wat was Amber verliefd op iemand?' 'Ik weet het niet Niall! Het ene moment wil ik mijn hoofd op zijn schouder leggen en het andere moment wil ik dat dan weer niet! ik weet het echt niet!' Amber was dus verliefd op iemand ! Maar op wie? Niall had net voorgesteld om terug naar hier te komen ik hoorde ze al stappen toen Amber net zei 'Zeg dit niet tegen Harry ok!' Nee toch Niall had haar toch niet verteld dat ik gevoelens voor haar had hé! Ze kwamen dichter bij de deur dus ik spurtte terug naar de zetel. Niall en Amber kwamen binnen, ik zag Amber een beetje ongemakkelijk naar Niall kijken. Hij gaf haar een duwtje en ze liep mijn kant op met Niall achter haar aan. Niall zette zich neer en Amber naast hem maar niet meer naast mij! Hij had het haar gezegd! Wacht maar hier zou hij nog spijt van krijgen! Leg op mijn woorden!
HIER NOG EEN STUKJE BOOR JULLIE OMDAT IK AL ZOLANG NIET GEPOST HAD KRIJGEN JULLIE ER VANDAG 2 groetjes A..
JE LEEST
De reis naar Londen
Teen FictionAmber en Ammelie zijn allebij dieharde One Direction fans als Amber voor haar 18 de verjaardag een reis naar Londen krijgt samen met haar beste vriendin zijn ze zooo blij! Eenmaal in Londen loopt alles anders af dan dat ze hadden verwacht Amber en A...