NIALL POV:
Nu Amber vermist is zijn Harry, Zayn en Ammelie alleen nog maar met haar reddingplan bezig! Oke, ergens is dat wel logisch, maar ze zijn ons helemaal vergeten! Niemand heeft zelf door dat Merel er niet meer is. Ik en Merel kregen ruzie op de avond dat Amber verdween. Ze zei dat ze van me hield, maar dat ze verloofd was. Ze was verloofd! Ze ha al een reis geboekt en zei me dat ze terug naar haar verloofde ging. Ze gaf me nog een laatste kus en ging toen weg. En daar stond ik. Ik was naar buiten gerend en heb haar gezocht, maar tevergeefs, ze was weg! Aude had het blijkbaar gezien en was naar me toegekomen. Ik viel meteen in haar armen en begon te huilen, ze probeerde me te sussen maar dat lukte niet. Merel was mijn droommeisje, ik zou haar nooit kunnen vergeten, nooit! Blijkbaar ben ik al huilend in slaapgevallen, want de volgende dag werd ik wakker op Aude's schoot. Ze vertelde me dat Amber ondertussen spoorloos was verdwenen, het kon met niet zoveel schelen, alleen Merel was nu nog belangrijk voor me! Ze zei me dat ik er nogal vies uitzag en dat ik me eens moest gaan douchen, dat heb ik dan gedaan en nu lig ik hier op mijn bed te wenen, alweer! Deze wereld is zo hard! Niemand geeft nog om me, mijn vrienden laten me in de steek, mijn vriendinnetje, zelf mijn ouders heb ik een lange tijd al niet meer gehoord! Wat doe ik hier dan nog? Niemand heeft me nodig! Ik droogde mijn tranen en ging rechtop zitten. Nee Niall! Je kan dit! Je kan dit! Vergeet Merel! Ik begon te schokken, nee ik mag niet weer beginnen wenen! Ik balde mijn vuisten. Ik stond recht en liep richting de deur.
AUDE POV:
Het was ondertussen al een uur geleden dat ik Niall naar zijn kamer had gestuurd om hem te wassen. Ik was met hem meegelopen tot aan zijn deur, ik was bang dat hij misschien nog iets dom ging uitspoken! Ik zat nu voor zijn deur, het was zo heet! Ik kon het niet meer uithouden en gig zo snel als ik kon naar beneden achter een flesje water. Na 5 minuten stond ik alweer bij Niall's deur met een half leeg gedronken flesje water. ik ging weer tegen de deur zitten. Ik zat nog maar net of ik viel al naar achteren. 'Niall!' zei ik vrolijk en probeerde recht te komen. 'Oh, gaat het Aude?' hij pakte mijn hand en trok me recht. Wat had hij mooie blauwe ogen! 'Ik moet even iets doen.' zei Niall. 'Ok, ik zal meegaan!' 'Nee! euh.. ik moet iets alleen gaan doen, ik wil even rustig gaan wandelen!!' zei hij iets kwader. 'Ike doe maar.' Mijn woorden waren er nog maar net uit of Niall was al weggerend. Waar is hij nou?! Ik liep naar beneden en zag Niall's blonde haren net nog ergens tussen de mensenmassa verdwijnen. Ik volgde hem stiekem van op een afstandje. We waren al redelijk ver van het hotel verwijderd en ik voelde me niet meer zo veilig! We liepen door grote open grasvelden en stukken bos, in de verte hoorde ik allerlei geluiden, maar ik kon ze niet plaatsen. Plots zag ik Niall nergens meer. Nee hé! Ik vloekte nog wat binnensmonds en liep wat sneller door het stuk bos. Nee! Dat kan niet! Is dat? Ik rende naar de blonde lokken toe en riep zo luid ik kon! 'Niall! Niet doen! Ga daar weg!' ik riep zo luid ik kon, de tranen stoomden over mijn huid.
Oe ik ben gemeen 😊 sorry dat ik de laatste tijd zo weinig update, maar mijn school gaf nogal veel toetsen en taken! Deze week heb ik er niet zoveel dus zal ik proberen veel te update. Vrijdag en zaterdag zullen er zeker GEEN updates komen omdat vrijdag avond 100 dagen fuif is en zaterdag ga ik geen mens zijn door de fuif!
VOTE & COMMENT pleas ?
Jullie zijn de beste lezers ooit en sorry voor mijn saaie uitleg hierboven 😘 ~AmberStyles
JE LEEST
De reis naar Londen
Teen FictionAmber en Ammelie zijn allebij dieharde One Direction fans als Amber voor haar 18 de verjaardag een reis naar Londen krijgt samen met haar beste vriendin zijn ze zooo blij! Eenmaal in Londen loopt alles anders af dan dat ze hadden verwacht Amber en A...