Wat is er gebeurd?

160 5 0
                                    

Pov Aude:

'Niall! Ga daar weg! Nu meteen!' De tranen bleven over mijn gezicht stromen. 'Niall, ga daar alsjeblief weg!' zei ik op een fluistertoon, ik kon niet meer brullen door het huilen. Je mag nu niet opgeven Aude! Niall heeft je nodig! 'Niall! Ga van die verdomde sporen af!' ik had het nog maar net geroepen of ik hoorde een trein toeteren! Dat was dat lawaai dus in de verte! Ik versnelde mijn passen. De tijd drong nu wel, als ik niet op tijd bij Niall geraak is hij dood! Nog een paar meter en ik was bij Niall, maar niet alleen ik was er dan de trein ook! 'Niall!' Hij bleef koppig op de sporen liggen! 'Ga weg!' Deze keer stelde Niall zich recht en draaide zich naar me toe, ik was zo dicht bij hem! Ik hoorde de trein in de verte toeteren. Nog 5 meter en de trein was bij Niall! Ik sprong naar hem toe en duwde hem van de sporen! 'Aude! Neeee!'

Pov Ammelie:

Ik kroop met zenuwen in mijn bed. Eigenlijk was ik wel een beetje bang om Amber te haan zoeken, maat ik kon haar ook niet in de klauwen van Amalia laten! Ik keek nog even vlug op mijn gsm, misschien had Amber me een berichtje gestuurd! 02:34 stond er op mijn schermpje. Ik moest echt wel eens gaan slapen! Ik sloot mijn ogen en viel als een blok in slaap.

Volgende ochtend:

'Prinsesje wakker worden!' 'mm nog 1 minuutje El!' Ik draaide me om en deed mijn dekken over mijn hoofd. Ik lag bijna weer te slapen toen ik gefluister hoorde?! Hu? Hoe kan dat? Eleanor is de enige bij mij op de hotel kamer en .. 'Amber?!' Ik zat meteen recht en keek de kamer rond, maar nergens was er een Amber te bekennen! Ik liet me weer achterover vallen en begon te snikken. 'Ammelie!' Eleanor kwam naar me toegelopen en begon meteen cirkeltjes op mijn rug te vrijven. 'Alles komt goed! Alles komt goed!' bleef ze maar herhalen. 'Hoe kan je dat nou zeggen! Amber is weggelopen waarschijnlijk zit ze nu bij die domme Amalia en jij zit me hier een beetje te zeggen dat alles goed komt! Ze kom godverdomme dood zijn Eleanor!' Ze stelde zich recht en liep richting de deur. 'Eleanor! Zo bedoelde ik het niet! Het spijt me!' Ik deed snel mijn bikini en een strandkleedje aan en liep de trappen af. Waar zou ze naartoe kunnen gaan? De rotsen bij het strand! Ik wou er net naartoe lopen toen er plots aan mijn arm getrokken werd. 'Ammelie! Als je Amber wilt zoeken moet je nu meekomen!' zei Zayn. '10 minuutjes Zayn alsjeblief!' '10 niet meer!' Ik liep meteen naar de rotsblokken en zag daar Eleanor zitten! 'Eleanor!' Ik riep haar zo luid als ik kon, maar ze bewoog niet! Ik klom de rotsen op ik was bijna bij haar! 'Eleanor?' Ze bleef roerloos zitten. Ik klom de laatste rotsblok op en kroop naar haar toe. 'Eleanor?! Nee!'

Ooo ik ben gemeen. Sorry dat ik alweer niet zoveel update, maar ik voelde me niet zo goed en ben gisteren naar de dokter gegaan en ik heb griep 😑 Straks komt er nog eens stukje omdat ik jullie zo lang liet wachten! ~Amber ❤

De reis naar LondenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu