De zoektocht.

160 7 2
                                    

Ik liep meteen de kamer uit. Het maakte me niet uit dat ik nog in mijn ondergoed zat. Ik liep naar het strand. 'HARRYYY! HAAAARY!' Zayn kwam meteen aangelopen. 'Ammelie! Kalm! Wat is er?!' Ik was buitenadem. 'Amber..' 'Wat is er met haar?' Vroeg Zayn bezorgd. 'Weg *hijg* moet Harry *hijg* vinden.' zei ik half buiten adem. 'Wow wow wacht Amber is weg?!' Vroeg Zayn en keek me bezorgd aan. 'Ja' zei ik. Ik begon Harry weer te roepen en liep verder. Ik liep tegen Niall. 'Wow Ammelie, je weet toch dat je in u ondergoed zit eh?' 'Ja *hijg* waar Harry? *hijg*' 'Uuuh aan het zonnen daar.' Ik zag hem. Ik liep naar hem toe. 'HAAAAAARY!' Riep ik deze keer extra luid. 'Ammelie! Wat is er?!' 'Amber..' Ik graakte niet verder. Ik was helemaal buiten adem van het harde lopen! 'Wat is er met haar?! Waar is ze?!' Ik zag de angstige blik al in Harry's ogen. 'Ik gaf hem de brief.' Zayn kwam ook aangelopen. Hij had een handdoek bij zich en sloeg hem om me. 'Wat doe je?' Vroeg ik verwonderd. 'Ik heb geen kou?' Vroeg Zayn. 'Neen!' 'Maar iedereen kijkt naar je en dat staat me niet echt aan..' Ik sloeg de handdoek toch weer rond me. 'Wat?!' Riep Harry opeens. 'Ik weet het.' 'We moeten haar zoeken!' Zei Harry meteen. 'Ik weet het!' antwoorde ik. 'Harry! Ik heb het! Ik weet hoe we haar kunnen vinden!' 'Hoe?!' 'Amalia..' Ik had spijt dat ik het hem gisteren avond niet had gezegd. 'Godverdomme da stom k*twijf' en dan nog een hele boel vloek woorden kwamen uit Harry's mond.

P.O.V.: Harry

'Harry, vloeken helpt niet!' zei Zayn. Ik wist dat hij gelijk had maar kon het toch niet laten om haar nog eens uit te schelden. 'Harry? waar vind je Amalia?!' vroeg Ammelie me. 'In het dorp denk ik!' 'Ik ga haar zoeken!' zei ze. 'Ik ga mee!' Zei Harry meteen. 'Neen Harry, kwil niet weten wat je haar gaat doen als je haar ziet. Ik ga alleen!' 'Maar Ammelie als er dan iets gebeurd?' Vroeg Zayn. 'Ik kan wel voor me eigen zorgen! Zeg gewoon waar ze is en ik ga met haar praten.' 'Ammelie, is het slim?' 'Godverdomme Harry dat maakt me niet uit!' Ik voelde me een beetje aangevallen, maar ik begreep haar. 'Oké wacht ik heb een idee.' zei Zayn. 'Zeg maar..' 'Wat als we Ammelie nu wel sturen maar met zo afluisterapparatuur? Ik heb wel wat vrienden die daarvoor kunnen zorgen.' 'Dat is een goed idee!' zei Ammelie. Ze keek me hoopvol aan. Ik zuchte 'oke dan.' Ik wist als ik het niet zou toelaten ze het toch zou doen. Zayn, wanneer kan je die spullen hebben? 'Morgen ochtend denk ik.' 'WAAAT?! Nog zo lang!' zei Ammelie. 'Ja Ammelie zo kunnen we alles goed bespreken en de andere jongens waarschuwen' Ze zuchtte 'oke maar morgen ochtend ga ik naar haar toe, met of zonder die apparatuur.'Ik knikte en hoopte dat we het tegen dan al zouden hebben!

Nieuw stukje :) dankjulliewel voor de 1180 reads 😱 jullie zijn de beste lezers ooit! Ik hou zoveel van jullie! 😊

De reis naar LondenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu