Verkering

208 12 0
                                    

'Ik ben de vriendin van Liam, en Merel date momenteel met Niall' ze Aline. Haha ik had het al gedacht dat het wat zou worden tussen Merel en Niall! Ok, het was misschien nog niks tussen hen maar toch, je zag er toekomst in! Na een tijd kon ik eindelijk iets uitbrengen, ik was veel te verbaasd! 'Proficiat! Weten jullie eigenlijk wie ik ben en wat ik hier doe?' vroeg ik nog altijd verbaasd. 'Euh, je bent Amber dn kent One Direction?' gokte Merel.'Nee! Ik ben Amber, de ik denk het toch, vriendin van Harry. Ok, hij heeft misschien nog geen verkering gevraagd maar ik denk wel dat we iets hebben! OMG jullie laten me twijfelen, Hahaha.' zei ik aan één stuk door. 'Haha ik wist het al!' zei Aline. 'Wat wist je al!' vroeg ik snel. Ik had het misschien een beetje kwaad gezegd want Aline keek me bang aan. 'Ik wist dat je Harry's vriendin was.' zei ze een beetje bang. 'Ah, heeft Harry gezegd dat wij ... hihi! Plots kreeg ik een smsje van Harry, er stond dat Zayn uit het ziekenhuis was en momenteel zelf al beneden! Wacht even hier jongens! .. ik bedoel meisjes! Ik ben zo terug. Ik liep door de gang naar de keuken, want daar zaten de jongens. Ik wou net de deur open duwen toen ik mijn naam hoorde vallen! 'Hebben jullie nu verkering of niet?!' vroeg ik denk Niall. 'Ik weet het niet ik heb haar gekust ja maar ik heb haar nog niet echt om verkering gevraagd!' zei Harry, deze wist ik zeker! 'Doe het dan makker!' Liam! Zijn vaderlijkheid! 'Oke maar hoe jongens? Het moet romantisch en leuk zijn! Zo iets als Amber's droom date!' oh wat lief van je Harry dacht ik bij mezelf! 'Ik weet wel iemand die ons kan helpen! Ammelie! Ze kent Amber al jaren!' zei Zayn nu. 'Maar die hebben toch ruzie?' zei Harry beteuterd. 'Nee joch! Gewoon een woorden wisseling zei Ammelie! Niks ergs!' 'Ok, maar jij vraagt het haar hé Zayn!' zei Harry! En toen liep ik de keuken binnen. 'Oh, uh hoi Amber' zei Harry. 'Hoi' en ik gaf hem een kus op zijn kruinen! Ik liep naar de ijskast en pakte er een stuk chocolade taart uit. 'Hé! Die is van mij!' zei Niall. Hij kwam stamp voetend op me af, er was nog een redelijk groot stuk! Ik had geen zin om te delen en probeerde het hele stuk in men mond te steken. En toen liep ik met een mond vol chocolade taart naar de living. 'Er zit iets op je gezicht Amber.' zei Aline meteen toen ik de woonkamer binnen kwam. Ik sloeg in paniek! Niet weer zo'n reuze puist hé?! Ik liep naar de dichtstbijzijnde spiegel en bekeek mezelf. O mijn neus en kaken vol met chocolade, en als ik lach hoe kan het ook anders bruine tanden van de chocolade! 'Kom mee!' zei Merel. Ik volgde haar naar boven, achter me liep Aline. Merel maakte men gezicht mooi en Aline gaf me wat kleren van haar. 'Hier doe deze aan, ik denk wel dat we dezelfde maat hebben! Wij zijn allebij 18 dus...!' 'Bedankt' Ik duwde ze de badkamer uit en deed de kleren aan en ze pasten! Beneden hoorde ik de deurbel gaan, ik ging samen met Merel en Aline naar de woonkamer. We hoorden wat gelach en gebabbel aan de deur, wie zou dat nou weer zijn? Na een poosje deed Louis de voordeur dicht en kwam de woonkamer inlopen met een meisje! Ik kende haar van ergens, maar van waar? Ondertussen was de rest ook naar de woonkamer gekomen. 'Uh, jongens dit is mijn nieuwe vriendin! ....'

Lees zeker ook mijn andere boek "Hi, I'm Gemma"

De reis naar LondenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu