We stapten allemaal het privé vliegtuig in. Het verwonderde me dat we er allemaal in konden! Het leek veel kleiner lang de buitenkant maar eens binnen is het zo van WOOW en waar komt dit vandaan? Haha. Ik zat naast Harry en Eleanor. Recht voor me zat Ammelie met lang de ene kant Zayn en de andere kant Louis. De rest zat in een 4 zit. We hadden super veel plezier in onze 6 zit! En dat zonder de andere wakker te maken! Hoe konden ze eigenlijk hier op slapen? Ik bedoel het zwiert alle kanten op en het maakt zo'n lawaai! 'Hoelang is het nog Harry?' ik zeurde er al zeker een uur erover. Harry werd bijna gek van al mijn gezeur, ik zeurde zo omdat ik moe was, daar kan ik niks aan doen hé? 'Nog een uur en 40 minuten.' 'Nog zolang' zei ik al nep wenend. Harry draaide eens met zijn ogen en deed ze toen dicht. Hij was dus ook moe. Als iedereen gaat slapen zal ik het ook wel eens proberen. Ik deed mijn ogen dicht en belande meteen in een droomloze nacht.
1uur en 55 minuten later:
'Amber, wakker worden, we zijn er.' fluisterde Harry. 'Nog heel even' zei ik en draaide me om. 'We zijn op Ibiza.' Mijn ogen waren meteen open, dat was ook waar we waren op weg naar Ibiza! Ik sprong ik en stootte mijn hoofd. 'Aaaw!' 'Gaat het Amber?' Ik ging meteen zitten en wreef (geen flauw idee of het juist is geschreven) over mijn hoofd. Ik zat geen bloed op, dat was al een goed teken! 'Dat word een grote buil!' zei al lachend tegen Harry. Hij lachte naar me en trok me mee naar buiten. Deze keer lette ik erop dat ik niks raakte. Toen we buiten waren snoof ik de lucht op 'ah, frisse lucht! In welk land zijn we eigenlijk ?Of is Ibiza een land?' wow ik moet beter mijn best doen op school! 'Ibiza is een eiland vlak naast Spanje. (volgens google!)' zei Niall trots. We wouden net het gebouw van de luchthave binnen stappen toen Paul plots zei 'Hé gasten jullie zijn beroemd vergeet dat niet hé! Hier wat pruiken, mutsen en zonnebrillen!' De jongens zette deze snel op en bedankten Paul. Na het inchecken in de luchthaven stond er buiten al een limousine voor een klaar. 'Wow wat een luxe!' zei ik met open mond. 'Vind je? Ik haat deze dingen!' zei Harry met een treurig gezichtje. 'Kom op! Stap in ik wil naar het hotel, ik heb honger!' zei o ja je kan het al raden wie dat zei! Niall. We lachten en stapten de auto in. De autorit was langer dan ik dacht, we moesten zeker naar de andere kant van Ibiza! Ok we hadden maar een half uur geleden maar het leek voor mij wel een eeuwigheid! Ik was heel erg moe door de jetlag. In het hotel ging alles nogal snel, maar ik denk dat het kwam omdat ik zo moe was. Het was tenslotte 10 uur s'avonds en ik had zo'n "drukke" dag gehad.We kregen de sleutel, yes bedje hier kom ik! Iemand van ons groepje deed een deur open en ik stapte naar binnen 'Mijn kamer! Wie hier niet hoort, maak dat je weg komt en snel!' Ik deed mijn koffer open pakte de eerste de beste t-shirt trok hem aan en ging slapen. Eindelijk!
Ok het is niet extra lang, maar dat is omdat ik straks nog een stukje post. AmberX.
JE LEEST
De reis naar Londen
Ficção AdolescenteAmber en Ammelie zijn allebij dieharde One Direction fans als Amber voor haar 18 de verjaardag een reis naar Londen krijgt samen met haar beste vriendin zijn ze zooo blij! Eenmaal in Londen loopt alles anders af dan dat ze hadden verwacht Amber en A...