Iemand trok me ruw terug naar de stoep. 'Laat me gaan!' riep ik naar hem of haar. 'Waarom? Waarom zou ik jou laten gaan als ik je nog maar heb?' vroeg een mannenstem, waarschijnlijk Harry. 'Laat me gewoon gaan! Ik breng alleen maar problemen!' zei ik hysterisch. 'Kom mee alsjeblieft' smeekte de mannen stem me. Ik barste uit en viel op de grond. Gelukkig was er naast de stoep een riolering, ander kon ik nu al zwemmen in mijn tranen. Ondertussen had Harry me proberen sussen, maar het lukte niet. 2 stevige handen pakte me van de grond en droegen me naar boven. Ik werd neergezet op een bed en krulde me op een bolletje. 'Laat me alsjeblief even alleen' snikte ik. Ik hoorde voetstappen weg gaan en een deur sluiten. Mijn ontsnappingsplan was dus mislukt, misschien kan ik wel via het raam naar beneden gaan? Ik deed mijn haar van voor mijn ogen en keek rondom mij. Dit was niet mijn kamer! Maar van wie dan wel? Misschien die van Harry, ik hoop het eigenlijk! Ik stelde me recht en liep een beetje rond in de kamer. Ik zag naast het bed een paar foto's hangen, ik was redelijk benieuwd wie of wat erop stond! Hé dat was ik! Een foto van toen ik sliep, die was getrokken op de 2de dag toen ik plots in een andere kamer wakker werd! Harry die me een kus gaf op mijn kaak, op de zelfde dag getrokken. Ik in Harry's jogging. Ik die Harry in het ziekenhuis kuste. Ik die Harry bij mij thuis kuste! Wie trok deze foto's? Ik begon de kamer weer een beetje te herkennen het was die van Harry, ik was hier al eens eerder geweest! Ik liep naar de badkamer en bekeek mezelf in de spiegel. Wow wat zie ik er slecht uit! Ik besloot om even een douche te nemen. Ik draaide de kraan open en liep toen terug naar de slaapkamer. Ik trok Harry's kast open en pakte willekeurig een broek en trui, en liep ermee naar de badkamer. Ik kleedde me om en ging onder de warme waterstralen staan. Ik waste me helemaal, en draaide toen de kraan dicht. Ik graaide in het rond op zoek naar mijn handdoek maar kon hel nergens vinden. Nee nee nee! Ik was mijn een handdoek vergeten pakken! Ik doorzocht de hele badkamer maar kon nergens een handdoek vinden. Ik besloot maar om het erop te wagen en zo sneeky mogelijk naar Harry's kamer te sluipen. Waarom sloop ik eigenlijk? Harry had zijn eigen badkamer. Ik stond weet voor Harry's kast en pakte een handdoek, net op dat moment deed iemand de deur open dus ik sloeg zo snel als ik kon d handdoek rond me heen. 'Euh, sorry euh, ik moest komen kijken van Harry hoe het met je ging,maar zo te zien gaat alle goed!' het onbekende meisje was net van plan om weg te gaan toen ik haar tegen hield . 'Wie ben je?' vroeg ik haar. 'Ik ben Aline.' zei ze. 'En wat doe je hier Aline?' 'Hebben de jongens dan nog niks over me gezegd? vraagt ze een beetje teleurgesteld. 'Euh niet dat ik weet.' 'Ik ben de nieuwe vriendin van L...' Net op dat moment kwam Harry binnen. 'Hoe gaat het met je Amber?' vroeg hij bezorgd. 'Euh goed denk ik. Maar euh, zou ik terug naar de badkamer mogen gaan en me klaarmaken?' 'Ja ja tuurlijk' zei Harry met een glimlach. Hij gaf me nog snel een kusje op mijn kaak en ging toen terug naar benden. Aline was al lang naar beneden gegaan, ik wist nog altijd niet van wie ze het vriendje was! Van Louis of Liam dat wist ik wel maar welke van de 2 was het! Ik ging naar de badkamer en maakte een knot in mijn haar en deed Harry's kleren aan. Zo hier was ik klaar. Ik ging naar beneden Aline gaan zoeken. Ik wou net de woonkamer binnen haan toen ik me realiseerde dat ik daarnet redelijk raar had gedaan en misschien vreemde blikken ging krijgen van de jongen. Ik haalde eens diep adem en stapte de woonkamer binnen. Daar zaten Aline en .. Merel van het ziekenhuis?! Dit werd met de minuut raarder (is dat een woord?). 'Hoi' zei ik. 'Hey Amber' zeiden ze in koor. 'Euh, het is misschien onbeleefd van me maar eeuh .. wat doen jullie hier?' vroeg ik een beetje beschaamd. 'Wel, we zullen het je eens uitleggen. Hebben de jongens er echt nog niks over verteld?' Vroeg Merel. 'Nope geen woord!' 'Ok, ik ben Aline zoals je al wist en dit is Merel naast me' zei Aline. 'Wij kennen elkaar al langer' zei Merel tegen Aline en ze knipoogde eens naar me. 'En ik ben de vriendin van ...'
Hihi spannend!
Sorry dat het een kort stukje is, mijn oprechte excuses 😜. Ik ben van plan om altijd korte stukjes te plaatsen maar elke dag dan wel 1, of hebben jullie liever lange stukken en om de 2 of 3 dagen een nieuw stukje? XOXO A.
JE LEEST
De reis naar Londen
Dla nastolatkówAmber en Ammelie zijn allebij dieharde One Direction fans als Amber voor haar 18 de verjaardag een reis naar Londen krijgt samen met haar beste vriendin zijn ze zooo blij! Eenmaal in Londen loopt alles anders af dan dat ze hadden verwacht Amber en A...