Ik was het niet!

119 5 1
                                    

Naill pov

Zou jij kunnen leven met de gedachten dat iemand zijn leven gaf om jouw leven te redden? Mijn leven was niks waard! Ik moest daar sterven, Aude niet! Ik nam nog snel een hap van mijn cornflakes. De fans stuurde me bijna altijd haat, soms wel eens iets positief waar ik dan blij van werd, maar een andere tweet of brief was dan weer negatief. Louis had El, Zayn had Ammelie, Liam had Aline, Harry Amber en ik helemaal niemand! Met mijn oude 'vrienden' heb ik ook geen contact gehad. En nieuwe vriendin zijn alleen maar uit op mijn geld of omdat ik beroemd ben! Sinds ik beroemd werd is mijn leven 1 grote pijnhoop geworden! Soms vraag ik me af hoe het zou zijn als ik het aanbod had afgewezen om in de band te gaan! Misschien had ik dan voor altijd mijn oude makkelijke leventje kunnen leven. Misschien in het begin zou iedereen wel nog praten over de Niall die meedeed met de X-factor, maar na een tijdje zouden ze het wel vergeten! Ik ben toch altijd al een soort van buitenbeentje geweest op school. Ik roerde even met mijn lepel in de cornflakes. Ik liet mijn ontbijtgranen staan en pakte mijn appel. Hij glinsterde een beetje en was fel rood, het was bijba zonden deze appel op te eten! Ik nam een hap, hij smaakte nog beter dan hij eruit zag! Als Aude nog leefde, zouden we hier dan nu samen zitten? Niall je mag niet zo denken! Wie weet leeft ze nog? Waar zou ze nu dan zijn?

POV Amalia:

Ik hoorde deze roddel net in het cafe, ik was er nog altijd niet goed van! Amber, Ammelie, Eleanor, Aude en Aline waren spoorloos verdwenen! En ik had het niet gedaan. Oke, Amber zat misschien wel bij me thuis, maar zij was weggelopen, maar de rest daar heb ik niks mee te maken. En ze zeiden ook nog dat ze ze gingen gaan zoeken, en als eerst bij Harry's kwaadaardige ex, waarschijnlijk was ik dat. Mensen hebben echt een verkeerd beeld over mij! Ik moest hier weg! Ik wou nu meteen vertrekken, maar dat kon niet ik moet deze avond nog wat regelen. 'Ik ven thuis!' riep ik. 'Oh, god zij dank! Je was zo lang weg, je ging toch alleen maar boodschappen gaan halen!' zei Amber. 'Sorry meis, zag wat vrienden van me en ben met ze naar de kroeg gegaan!' Amber pakte mijn boodschappentas en bracht deze naar de keuken. Zou ik het haar zeggen? Nee, misschien liep ze dan wel weg! Ik ging naar de woonkamer en zette een filmpje op. 'Hej Amber! Kom je mee kijk?' riep ik. 'Welke film?' hoorde ik vanuit de keuken komen. 'Weet ik veel, hij is net begonnen!' ze kwam uit de keuken gelopen en ging in de andere zetel gaan zitten. Waarom was ze hier en niet bij Harry? Midden in de film kreeg ze plots een smsje, het was net het spannendste stuk in de film, maar toch keek ik even opzij. Ze nam haar gsm en opende het berichtje, kort erna werd ze nogal wit. 'He gaat het wel?' Ze keek op van het schermpje en forceerde een glimlachje, maar ik kon zo in haar ogen de angst zien. Het was waarschijnlijk een niet al te prettig berichtje!

2 votes volgend deel 😌 ~Amber

De reis naar LondenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu