Scherven brengen geluk ?

230 12 0
                                    

DE VOLGENDE OCHTEND:

Ik was al vroeg wakker, ik had niet zo goed geslapen. Ik was veel wakker geworden en lag continu aan Harry en mij te denken. Hoe zat het nu tussen ons dit dat en nog zoveel meer! Rond 7 uur deed ik mijn gsm aan. Geen idee waarom ik het niet wat vroeger had gedaan.

2NIEUWE BERICHTEN

Het 1ste was alweer van mijn ouder. 'Ok we houden van je! ps. kan je eens zegen tegen Ammelie dat ze moet antwoorden op de berichten van haar ouders? Ze zijn heel erg ongerust!' Ja hoe zou ik hen dat vertellen? Ik mocht zeker niet zegen dat ze een ongeval heeft gehad! Maar wat moet ik anders zegen? Hey Ammelie haar gsm is uit haar handen gevallen terwijl ze een foto van iets nam en is in een riviertje gevallen! Wow eigenlijk is dat wel nog een slim idee! Zo gezegd zo gedaan, ik verstuurde het berichtje en las toen het volgend. Van Niall. 'Hallo "zusje" jouw idee is geweldig zie ik je om 12 uur daar? En kom anders om 8 uur naar hier om te ontbijten, wil je? Nialler x. ' Het was nu kwart na 7, man wat kan ik timen! Ik maakte me klaar en stond stipte om 8 uur voor de deur. *KLOP KLOP* 'Binnen' riep iemand. Ik ging naar binnen en kreeg meteen de zoete geur van pannenkoeken binnen. Man wat roken die goed! Ik stapte op de geur af en belande in de keuken. En daar achter het fornuis stond Niall pannenkoeken te bakken! Ik ging naast hem staan, er lag daar een reusachtige toren pannenkoeken! Ik pakte er 3 de bruine suiker en ging ermee naar tafel. Ik deed er een beetje bruine suiker op en at toen bruine suiker met pannenkoek, ik had er misschien een klein beetje teveel suiker op gedaan! Maar het smaakte nog altijd even heerlijk, op mijn ander pannenkoeken deed ik ook suiker maar wel wat minder dan op de eerste pannenkoek. Beste pannenkoeken ever ! Niall was ondertussen ook naast me komen zitten en genoot ook van een bord vol pannenkoeken. We gingen elk nog 3 keer bij vullen, maar beseften toen dat de anderen ook nog moesten eten. Er waren nog 10 pannenkoeken over. De eerste 2 hadden er 1'tje meer. Niall had er een stuk of 13 geheten ik maar 10. Ik pakte me een glas fruitsap en Niall ook, ik pakte juist een slokje van de fruitsap toen Niall een gek gezicht trok! Het was zo hilarisch dat het sap alle kanten ophing, maar het meest van al in Niall's gezicht. Hij keek me nep boos aan, maar niet voor lang of we lagen alweer over de grond te rollen van het lachen. Na 5 minuutjes hoorden we wat gestommel en water lopen en toen kwam iemand de trap of, we zouden doen alsof er niks gebeurd was en we hier al de hele tijd zo braaf als iets de krant zaten te lezen. Hij was bijna beneden, we liepen snel naar onze plaatsen en hielden een krant voor onze neus en net op dat moment ging de deur open. Het was .. HARRY! Niks van aantrekken Amber, kijk gewoon hoe het gaat aflopen. Ik en Niall verstopten ons achter onze kranten, we konden het allebij bijna niet meer uithouden van het lachen. 'Zeg euh.. Amber! waarom heb je je krant omgekeerd vast?' vroeg Harry. En toen gebeurde het, ik en Niall lachten zo hard als we konden en sloegen met onze handen op de tafel van het lachen! Harry keek ons raar aan maar liet het toen voor bekeken. Hij pakte 3 pannenkoeken en kwam recht voor me zitten. Ondertussen was het Niall en mij gelukt om te stoppen met lachen. Maar we zouden elkaar niet mogen aankijken of het was weer van dat! En toen viel er plots een ongemakkelijke stilte. Ik stelde me recht en pakte nog wat fruitsap en was net halverwege mijn terugweg toen Harry me langs vanachter pakte, ik schrok zo hard dat ik mijn glas liet vallen. Gelukkig was het niet al te erg gebroken gewoon in 2 delen. Hij draaide me terug naar de ijskast en daar stond Niall met een grijns op zijn gezicht van hier tot in Tokio. O ow dit kwam niet goed! En toen begin Niall me te kietelen terwijl Harry me vast hield. Alleen Niall wist mijn zwakke plek en dan maakte hij daar nog een beetje misbruik van ook! Ik proestte het echt uit van het lachen, en als ze niet al te gauw zouden stoppen zou ik misschien wel nog in mijn broek plassen! Opeens realiseerde ik me dat ik Harry had zien binnen komen met alleen zijn bokser, zonder T-shirt en dat ik op dit moment tegen zijn blote borst .. ik kan niet zegen hing want ik zwaaide met mijn benen en mijn armen alle kanten op! 'Jongens .. hahahahaha.. laat me .. haha .. laat me alsjeblieft .. hahaha.. los of ik .. ha.. plas jullie onder.. haha.' Ze wisten niet hoe snel ze moesten stoppen! Ik wilde naar de wc lopen toen plots Harry me achteruit trok en me een kus op mijn kaak wou geven toen ik plots in mijn glas stond dat onder mijn voeten helemaal gebroken was!

De reis naar LondenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu