Emma of Amalia ?

164 6 0
                                    

'Amalia?' 'Euh neen zei ik dat is emma. ik wist niet meer waar jullie waren en zij heeft me getoont waar jullie waren!' 'Amber?' Vroeg harry. 'Kan je even meekomen?' 'Euh ja zeker ?' Hij pakte mijn hand vast en trok me mee naar buiten. 'Wat is er Harry?' Hij krabde even achter zijn oor. 'Emma is niet wie je denkt dat ze is!'zei hij toen. 'Waat? Ik snap niet wat je bedoelt!?' 'Emma noemt niet Emma maar Amalia!' 'Wie is Amalia in godsnaam?' 'Eh hoe zeg ik dit.. Euh.. Mijn ex!' 'Je ex?!' 'Ja..' 'Maar waarom is ze hier dan?' 'Dat weet ik niet.. Maar beloof me dat je niets gaat geloven wat ze zegt Amber!' Ik keek hem onbegrijpend aan. 'Ze kan dingen zeggen.. Maar luister er niet naar Amber! Ze gaat leugens vertellen!' 'Waarom zou ze dat doen? 'Ze leek zo vriendelijk?!' Zei ik. 'Amber je snapt het niet.. Amalia zou er alles aan doen om mij terug te krijgen.. Dat heeft ze zelf gezegd..' 'Wacht.. Dus toen jullie uit elkaar gingen heeft ze zelf gezegd dat ze alles zou doen om je terug te krijgen?' Nu werd ik wel een beetje bang! 'Ja..' 'Wanneer gingen jullie uit elkaar?' 'Ongeveer 3 jaar geleden denk ik.' ' Harry! Ze heeft allang andere vriendjes gehad enzo! Dan is ze dat toch al lang vergeten?' 'Amber beloof het me!' Wow smeekte hij me dit nou? Hij moest echt wel bang zijn van haar! 'Maar harry ik kan me gewoon niet voorstellen dat Emma zo is of Amalia.' 'Amber! Dat wilt ze juist! Dat jij haar gaat vertrouwen dat je dan over ons gaat praten en dan gaat het beginnen.' 'Harry je moet je geen zorgen maken hoor! Ik ben oud en zelfstandig genoeg!' 'Ik wil gewoon dat je voorzichtig bent en liefst zo weinig mogelijk met haar afspreekt. Goed? En geef haar vooral je nummer niet!' Ik knikte. Ik was verbaasd dat Harry zo'n drama maakte. 'Kom!' zei hij. Hij gaf me een knuffel en kuste me op het voorhoofd. Hij trok me weer naar binnen en ik ging op zoek naar Ammelie. Ik zal Harry eens bewijzen dat ze heel lief is en helemaal niet kwaadaardig!

Sorry dat het zolang duurde had wat problemen en was inspiratieloos, als jullie een ideetje hebben je mag het me altijd weten te zegen hé! Amber X.

De reis naar LondenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu