Hoe kwam ik opeens aan al hun nummers ze hadden die toch niet aan mij gegeven? Toen realiseerde ik me dat mijn gsm op de tafel lag en niet in mijn broekzak, waarschijnlijk hebben ze er hun nummer ingestoken en dat van mij gezocht. Ik twijfelde of ik Harry zou bellen, ik deed het niet maar stuurde wel een berichtje naar Niall: 'Hooooi Niall 😁, ik ben niet boos op Harry hoor ik was gewoon een beetje beschaamd en geschrokken daarom rende ik zo snel weg, Sorry dat ik jullie zo liet schrikken X wanneer zie ik jullie nog eens? Xoxo A.' Al snel had ik een antwoord terug. 'Ooh hoi Amber je antwoord eindelijk eens! We zien elkaar vanavond denk ik wel, nu zitten we in de studie XNiallX" ik had het berichtje nog maar net gelezen of ik had alweer een berichtje deze keer van Liam, er stond ongeveer hetzelfde in. Opeens leek het alsof de tijd voorbij kroop er was niks te doen, en Ammelie was ook weg dus geen plezier in huis. Er gingen een paar uren eenzaam voorbij toen ik plots gebeld werd ik snap op zonder te kijken wie het was. 'Hoiiiii met Ambeeer' 'Uh hallo Amber??' Ik sloeg in paniek dat was de stem van Harry! Het was heel lang stil totdat Harry de stilte verbrak. 'Amber, ben je daar nog?' wat moest ik nu zegen ik was daarnet weggelopen toen hij me een kus op mijn kaak gaf en nu praat ik ook al niet meer? Wat is er met me aan de hand? Ik wordt toch niet verliefd?! Ik schud snel die gedachten weg en begin te praten. 'Hoi Harry, hoe is het daar in de studio?' 'uuh goed' 'Weet jij toevallig wanneer jullie terug zijn?' 'Normaal om 8 uur.' 'Oke ik zie jullie dan! Doei Harry' 'Daaag Amber' verbinding verbroken. Oké ze waren terug rond 8 uur en nu is het 6. Ik besloot om me al te beginnen klaarmaken, nu kon ik een beetje make-up aandoen een oorbelletjes een kettinkje een armbandje. Maar eerst en vooral ging ik me douchen! Toen ik uit de douche kwam zag ik dat er al 45 minuten verstreken waren, ik had niet meer zoveel tijd als ik dacht. Ik trok snel een jurkje aan deed de make-up aan en klaar was ik. Het was 10 voor 8 tien ik klaar was, man wat was ik goed! Ik deed nog even mijn hakken aan en ging toen naar de jongens hun flap. Ik klopte op de deur maar er werd weeral eens niet open gedaan, ik klopte nog eens maar deze keer harder en nu hoorde in iemand aanstrompelen. Hij deed de deur van het slot open en toen de deur, ik stond al te popelen wie het was! De deur was nog niet eens half open of in zag zijn blonde haren al. Ik vloog Niall om de hals en we vielen bijna op de grond, gelukkig stond er iemand achter hem! Maar wie ? Ohnee misschien was het Harry wel! Ik bevrijde me snel uit de knuffel greep en keek wie er achter Niall stond, het was .... HOI, JA IK WEET HET BEN JE ER WEERAL. BLABLABLA. SORRY VOOR WEERAL EEN KORT STUKJE MAAR IK HEB MORGEN HET EERSTE EXAMEN! BAH! EIGENLIJK VAL IK WEL VEEL IN HERHALING MET DAT EXAMEN GEDOE 😲 OKE BLABLA MORGEN HEB IK EXAMEN NATUURWETENSCHAPPEN 😭 WEEN WEEN! HOPELIJK GAAT HET LUKKEN! NA MIJN EXAMEN ZAK IK METEEN BEGINNEN SCHRIJVEN AAN EEN NIEUW EN LANG STUKJE 😁 IK BEN TOCH ZO'N GOED MENS HÉ! KUCH KUCH. DOEDELS XOXO A.
JE LEEST
De reis naar Londen
Ficção AdolescenteAmber en Ammelie zijn allebij dieharde One Direction fans als Amber voor haar 18 de verjaardag een reis naar Londen krijgt samen met haar beste vriendin zijn ze zooo blij! Eenmaal in Londen loopt alles anders af dan dat ze hadden verwacht Amber en A...