En hij antwoordde toen 'Niks aan de hand .. auw .. ok misschien doet mijn neus een beetje pijn!' Zei Harry. Misschien was zijn o zo schattige neus wel gebroken door mij! 'Misschien moeten we naar een dokter gaan!' Zei ik. 'Misschien is wel gebroken Harry!' verdedigde Niall mij. We zouden wachten tot de dokter buiten kwam, dan zouden we het hem vragen. Het duurde eigenlijk wel nog redelijk lang voordat de dokter buiten kwam, en telkens als Harry een verkeerde beweging maakt zei hij 'auw' het was zo schattig en toch ook zo zielig om te zien! Toen de dokter buiten kwam en we hem gevraagd hadden of hij Harry's neus een wou bekijken nam hij Harry mee naar een andere kamer. En hier zat ik dan op de gang samen met Niall! Het was niet erg hoor of zo maar er was gewoon zo'n ongemakkelijke stilte! Oke ja ik ben misschien niet één van de grootste babbelaars maar nou en, Niall wist dat en kon toch een gesprek gestart zijn ?!
Ik wou dat ik naar binnen kon gaan bij Ammelie maar dat kon niet, ze waren haar nu aan het opperen. Blijkbaar was er bij het ongeluk een glas gesprongen en zatten al die glasscherven nog in haar been! 'Hé Amber waar denk je aan?' vroeg Niall plotseling. 'Ammelie' zei ik koel terug. Ik wou nu zo graag dat Harry buiten kwam! Niall voelde wel aan als mijn broer alleen nu had ik niet echt het gevoel dat hij hier naast mij zat! Ik had het gevoel dat hij me negeerde, dat hij boos was op mij ! Na 10 minuten kwam Harry buiten, zijn neus was niet gebroken alleen een beetje gekneusd. Op weg naar huis belde ik Zayn nog een keer maar weeral nam jij niet op! Thuis zal ik wel eens naar zijn kamer gaan en hem het nieuws zo vertellen. Toen we inde auto zaten realiseerde ik me eindelijk waarom Niall boos zo kunnen zijn, misschien was het vanwege van de kus van mij en Harry? Waren ik en Harry eigenlijk samen? Of was dit maar een uitprobeersel ? Hopelijk betekende het meer voor hem! Ok, gewoon niet over piekeren het komt wel goed! We waren eindelijk thuis, ik liep meteen naar mijn kamer. Ik piekerde, ik piekerde over Harry! Ik wou al zolang dat Harry mijn vriendje zou zijn, maar dat Harry dat ook al zolang zou willen? Kom op we kennen elkaar nog niet eens een week, 4 of 5 dagen maximum! Ik wou niet zomaar een vriendinnetje zijn voor een week of 3-4 nee ik wou een serieuze relatie! Mijn hele leven al heb ik relaties gehad van 3 weken 2-3 maanden maar nooit langer. Ze deden het gewoon om te kunnen stoefen bij hun vrienden en sindsdien laat ik me niet zo makkelijk meer doen. Ok alweer genoeg gepiekerd voor vandaag! Ging ik niet naar Zayn's kamer gaan om hem het goede nieuws te vertellen? Waarschijnlijk had de dokter hem nu al gebeld en hem het nieuws verteld of Harry en Niall kunnen het hem ook verteld hebben! Man wat krijg ik van denken toch altijd zo'n zin in chocolade! Ik ging naar beneden op zoek naar chocolade! Maar nergens maar dan ook echt nergens was er een spoor van chocolade! Ik had ook geen zin om nog achter chocolade te gaan dus zou ik maar eens bij de jongens aankloppen, ze woonden tenslotte maar 1 appartement verder weg dus! *KLOP KLOP* Na een paar minuutjes deed Louis de deur open, wat was ik blij dat heg Harry of Niall niet was! 'Hebben jullie misschien chocolade in huis?' 'Normaal wel ik zal eens gaan kijk, waarom heb je die nodig? Is er iets? Je kan altijd met me praten hé!' Zei Louis bezorgd. Ik probeerde zo onopvallend mogelijk te zegen dat er niks was, ik denk dat hij het geloofde en liep toen baar de keuken achter mijn chocolade! Hij kwam terug met 3 pakken melk chocolade van Côte doré. 'Je krijgt ze op voorwaarde dat je me verteld wat er aan de hand is!' Ik keek Louis een beetje vies aan maar deed toen gebaren dat hij me moest volgen, voor chocolade doe ik alles! Eenmaal in mijn appartement barste ik uit, de tranen voelde over mijn wangen en de snotjes stroomden eigenlijk ook over mijn gezicht! Louis suste me wat en kreeg me uiteindelijk kalm. Ik vertelde hem over Harry en mij dat ik twijfelde of het wel echt was of niet, en over Niall die zo koel tegen me deed. En dat ik er niks meer van snapte en er gek van werd! Louis beloofde me dat het allemaal goed zo komen en dat hij eens zou gaan polsen bij Harry en Niall hoe zei erover dachten. Meteen als hij nieuws zou hebben zou hij het me komen zegen! Hij bleef nog even bij me, maar het was ondertussen al 8 uur geworden hij moest wel terug gaan! Anders kreeg hij geen eten. Hij gaf me nog snel een knuffel en natuurlijk de chocolade en toen was hij weg. Ik besloot om een beetje naar tv te kijken, het liefst van allemaal een huil film. Dan kan ik me eens goed uithuilen terwijl de rest denk dat het komt door de film, althans de mensen die plots een sleutel zouden hebben en binnen stormen. Ik vond al snel een mooie film waarbij je soms wel kon huilen, Romeo en Julia met Leonardo DiCaprio hohoho. De film was gedaan, en ik had nog niet al teveel moeten huilen, misschien waren mijn tranen voor vandaag al bijna op! Ik pakte mijn gsm en slenterde naar mijn kamer. Ik deed snel mijn pyjama aan en kroop onder de dons, ik ging snel nog eens Facebook checken anders kon ik niet slapen! Het is een gewoonte. Ik vergrendelde mijn gsm en had 2 nieuwe berichtjes. Het 1ste was van mijn ouders, 'Hoe is het daar met jullie? Hebben jullie je al een beetje geamuseerd? We horen zo weinig vooral van Ammelie! Kusjes van ons alleen!' Ow ja, ik was vergeten berichtjes te sturen! Ik stuurde snel een berichtje terug 'Hier alles goed hoor! We hebben toffe buren! Groetjes van de A's' Dat moest wen genoeg zijn. Het 2de berichtjes was van Louis. 'Ik heb al bij Niall geluisterd, hij is bang om je te verliezen omdat Harry zijn vorig beste vriendin ook had afgenomen! Hij is dus niet boos, alleen bezorgd! Groetjes Louis x. ' Wat zag Niall me als zijn beste vriendin? Hoe lief is dat wel niet! Ik stuurde hem een berichtje? 'Hallo "broertje" zin om morgen iets samen te doen? Misschien kunnen we eens naar Nando's gaan? Alleen wij 2'tjes? Wat denk je ervan? x. ' Nu zou ik eens gaan slapen zonder Facebook te checken. Daar was ik veel te moe voor! Ik zette mijn gsm uit en ging slapen.
JE LEEST
De reis naar Londen
Teen FictionAmber en Ammelie zijn allebij dieharde One Direction fans als Amber voor haar 18 de verjaardag een reis naar Londen krijgt samen met haar beste vriendin zijn ze zooo blij! Eenmaal in Londen loopt alles anders af dan dat ze hadden verwacht Amber en A...