Pov Amber
Ik zag helemaal niks meer maar hoorde vaag stemmen. Volgens mij waren ze in paniek, maar ik hoorde ze zo slecht. Ik voelde me ook steeds zwakker en zwakker, ik zweefde.
Ik denk dat ik mensen hoorde binnenstormen maar was het niet zeker, want ik hoorde bijna niks meer.
Ik was bijna helemaal weg toen ik plots een hevige schok voelde. Ik begon iedereen weer beter te horen, maar stilaan werd het weer slechter. Nog een schok en iets later nog eens.
Na de laatste schok hoor ik ze opgelucht zuchten. Ik hoorde ook weer een irritant piep geluid. Ik had mijn ogen nog niet geopend, maar toch voelde ik me moe. Dat kwam waarschijnlijk door die schokken die ik had gekregen. Ik dacht aan de vakantie in Ibiza en met die gedachten viel ik in slaap. Ik dacht dat ik een mooie droom ging hebben, maar neen! Ik droomde over de dag da ik wegliep op Ibiza. Het was een onrustige slaap, en ik wou zou graag wakker worden! Maar ja in een coma liggen en wakker worden is moeilijker dan je denkt!Toen ik het hele avontuur weer eens had beleeft werd ik wakker. Maar niet wakker wakker, mij geest werd wakker en kroop uit mijn lichaam. Wat zou ik nu eens doen? Zou ik uit deze kamer geraken? Zou ik door muren kunnen lopen? Ik leek niks beter te doen hebben dus ik probeerde het maar even. Ik stapte langzaam naar mijn deur toe sloot mijn ogen en bleef door stappen.Toen ik na een tijdje mijn ogen open deed zag ik dat ik buiten stond. Oh ja typisch ik sluit mijn ogen loop effe naar buiten en nu sta ik hier mooi, ik weet niet eens in welke kamer ik lig. Ik waag het er dus maar op en draai me om en stap weer rechtendoor. Het moment dat ik door de muur ga is best wel eng. Plots kom ik in een gang waar je de balie kan zien. Ik besteede er eerst niet echt veel belang aan tot ik die ene stem hoorde. Ik keek opzij en daar stond hij. Hij zag er eigenlijk best slecht uit! Ik ging naar de balie en ging vlak voor hem staan. Hij blijft even mooi als ander! Zijn krullen zaten losser dan ander, het leek wel of hij al een paar dagen zijn haren niet had gekamd, maar echt was wel schattig! Ik wou dat ik hem nu een dikke knuffel kon geven en zoveel duizende kusjes! Maar neen ik moet eens in coma liggen mijn vrienden en familie en geliefden alweer voor de zoveelste keer pijn doen. Ik hoorde Harry vragen hoe het met me was. Ik zag hem een beetje bang kijken. 'Momenteel is ze stabiel meneer.' Ik zag hem opgelucht zuchten. 'Kan ik haar zien?' vroeg Harry. 'Bent u familie?' vroeg de vrouw achter de balie. 'Euh nee niet echt, maar ik ben haar vriend!' 'Sorry meneer maar dan kan u haar niet zien.' 'Alstublief mevrouw! Heel even maar! U mag er zelf bij blijven!' zei Harry bijna smekend. 'Oke dan jongeman, maar maar voor heel even! En niemand zeggen hé, anders kom ik in de problemen.' Harry kreeg een glimlach tot achter zijn oren en omhelsde de vrouw. Ik volgde hen naar de kamer, nu had ik mijn kamer ook nog terug gevonden! Harry stapte binnen en zijn ogen schooten vol. Ik keek naar waar hij keek en nja als je me zo zag liggen zag het er wel vrij ernstig uit! Hij stapte langzaam naar me toe en ging op zijn hurk naast me zitten en pakte mijn hand. 'Amber ik hou zo enorm veel van je! Alsjeblief kom terug! We vergeten alles wat er is gebeurt en beginnen helemaal opnieuw! Ik wil zelf samen met jou wegvluchten ergens heel erg hier vandaan, zodat we voor altijd samen kunnen zijn, maar kom dan eerst terug! Alsjeblief? voor mij? Mijn allerliefste Amber!' HIj wachte precies, net of ik zou anwtoorden. Kon ik het maar! Hij wilde net opstaan, toen hij zich over me heen buigde en me kuste. Hij was een korte, maar heel emotionele kus. Hij stelde zich daarna recht legde langzaam mijn hand op mijn bed en ging toen naar de deur. Ik zag de balievrouw snel even een traantje wegpinken en weg waren ze.
Mensjes, mijn excuses dat het zolang duurde voor het volgende deel! Ik was echt inspiratieloos. Maar vandaag plots moest ik mijn droomjongen opzoeken voor Frans en toen vond ik Harry en toen dacht ik weer aan dit verhaal en zat ik weer vol inspiratie. Ik ben nu bezig aan een volgend hoofdstukje en hoop het woensdag te kunnen oploaden. Ik beloof vanaf nu dat ik weer veel actiever ga worden en ga proberen elke week een nieuw stukje te publiceren. Als jullie ideeen hebben mogen jullie het me altijd laten weten hieronder of in een prive berichtje. Lots of love voor jullie allemaal, en iedereen die dit boek nog had staan, dankjewel om het niet te verwijderen jullie zijn suuper!! ~Amber :*
JE LEEST
De reis naar Londen
Teen FictionAmber en Ammelie zijn allebij dieharde One Direction fans als Amber voor haar 18 de verjaardag een reis naar Londen krijgt samen met haar beste vriendin zijn ze zooo blij! Eenmaal in Londen loopt alles anders af dan dat ze hadden verwacht Amber en A...