En daar zag ik de bokser liggen! Maar van Harry nog Amber was er spoor. Ik hoorde water stomen vanuit de badkamer! Ze zouden toch niet... samen douchen?! Nee dat zou Amber toch nooit doen? Ze was zo'n lief en meestal zo stil! Ik besloot dus maar eens naar Amber te bellen. *ring ring. Ik hoorde de telefoon afgaan in de badkamer! Het was dus toch waar ze zat in de badkamer bij Harry! Ik kon het echt niet geloven! Dus ik wou het zeker weten en stapte op de deur af. Achter de deur hoorde ik Amber praten maar niemand pratte terug? Was ze nu al gek geworden ook? Ik deed de deur open en ging naar binnen. En daar was Amber in bad, met haar gsm aan haar oord. Ze slaakte een gilletje en zei toen baai tegen de persoon aan de telefoon. En toen keek ze me meteen boos aan! Oei. 'Waarom kwam je hier zo binnen stormen? Wat heb ik je misdaan joh?' 'Nou ik zag Harry's bokser liggen en ik zag niemand in de kamer en toen hoorde ik water stromen en ging ik kijken of je ....' 'Wat dacht jou nou serieus met Harry in de badkamer zat?!' zei Amber hysterisch. 'Ik ken hem nog niet eens zolang! Maar ja jij zat ok al bij Zayn op de kamer dus jou lijkt het wel normaal hé!' Oke ik had Amber nog nooit zo boos gezien, nu pas besefte ik dat ik erge dingen over haar had gedacht en haar had gekwets. Ik me nog verontschuldigen 'Sorry Amber dat ik zo binnen kwal en dat ...' ze liet me niet eens uitspreken. 'Maak dat je weg komt! Ik wil je vandaag niet meer zien!' Ik wou het niet erger maken dus liep de badkamer uit. Toen ik de deur had gesloten barste ik in het huilen uit. Ik viel op Harry's bed en bleef daar huilend liggen. Toen ik iemand naar boven hoorde komen veegde ik snel mijn tranen af en liep met mijn hoofd naar beneden de kamer uit. Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat het Harry was. Toen Harry de kamer binnen was liep ik snel de trap af uit de jongens hun appartementje naar dat van ons.
POV. AMBER
Toen Ammelie de deur had gesloten hoorde ik haar opeens heel hevig snikken! Ohnee wat had ik gedaan en begon toen zelf te snikken. Ik was verzonken in gedachten toen ik plots de kamer deur hoorde open gaan, waarschijnlijk was dat Ammelie die weg ging. Ik veegde mijn tranen weg en stapte uit bad. Net toen ik mijn handdoek vast had vloog de deur open. Nu hoopte ik eigenlijk wel een beetje dat het Ammelie zou zijn, maar het was Harry! Gelukkig had ik snel nog mijn handdoek voor mijn lichaam kunnen houden. Toen Harry het zag begin hij te blozen, na een hele boos gestamel kon hij eindelijk uitbreken 'Euh, sorry het was niet mijn bedoeling om ..' 'Het is al goed Harry' Hij lachte eens naar me en sloot toen de deur. Ik droogde me af pakte Harry's T-shirt en jogging en deed ze aan. Ik deed mijn haar in een knot en klaar was ik. Ik ging uit de badkamer opweg naar beneden, ondertussen ging ik een langs Zayns kamer om Ammelie te zoeken. Ze was er niet hij had me gezegd dat ze naar ons appartement was gegaan. Ik ging snel naar beneden at nog een beetje, maar niet te veel anders kon ik straks niet meer zoveel eten. Ammelie en ik gingen namelijk samen met de jongens gaan eten. Na mijn kleine maaltijd ging ik meten naar ons appartement. Ik kwam er toe en het was er doodstil, zo ze gaan shoppen zijn? Of even gaan wandelingen? Ik ging naar onze kamer en zag daar een briefje op het bed liggen :'HOI AMBER, SORRY VAN DAARNET! HET WAS ECHT NIET MIJN BEDOELING OM ZO INEENS BINNEN TE STORMEN! MAAR IK WAS ONGERUST OM JE ! IK SLAAP VANAVOND IN EEN ANDER HOTELLETJE ZODAT JE GEEN LAST VAN ME HEBT. GROETJES AMME X.' Wat had ik gedaan wat had ik gedaan wat had ik gedaan! Ik greep snel naar mijn gsm en toetste Ammelie's nummer in. Na 5 keer bellen pakte ze eindelijk op! 'Ammelie kom terug nu! Sorry dat ik zo boos was maar ik was een beetje geprikkeld ik had net slecht nieuws gekregen via de telefoon en...' 'Amber het is al hoed. Ik vergeef het je' 'Zorg ervoor dat je zeker om 10 uur hier bent ok?' 'Okidokie, ik zal er zijn, doei' 'daaag' en de verbinding werd verbroken. Het was weer goed tussen ons! Gelukkig, ik maakte effe een vreugde dans tot ik beseft hoe raar het er zou uitziens als er opeens iemand binnen kwam. Ik keek op de klok en zag dag het al 9u was! Woow wat vloog de tij toch soms. Ik pakte mijn witte Hollister kleedje en ging er mee naar de badkamer. Ik deed mijn kleedje aan, een beetje make-up en stylede mijn haar. Als ik eerlijk moest zijn zag ik er eigenlijk heel erg goed uit in deze outfit. Het was half 10 dus ik ging maar als naar de jongens, ik stuurde wel even een sms'je naar Amme dat ik bij de jongens was. Toen ik er toekwam zag ik de jongens lui in de zetel zitten. Waren ze het dan vergeten dat we samen zouden gaan eten? Ik liep naar ze toe en zei :'zeg jongens, wat is dat hier binnen een halfuurtje is Ammelie hier en vertrekken we op restaurant!' De jongens strompelden naar boven. Ik was niet echt gerust dat ze zouden douchen totdat ik water hoorde stromen. Na een kwartiertje kwamen Liam, Niall en Louis naar benden, zo nog 2 te gaan! Opeens vroeg Niall mij :'zeg Amber even tussen ons, wat vind je eigenlijk van Harry?' 'Euh... ja euh' Wat moest ik hier op zeggen? Ik vond hem al 3 jaar de knapste jongen die ik kende (buiten mijn relatie met Bjorn die maar 1 maandje duurde) Zou ik het Niall vertellen? Net toen ik mijn mond wou open doen kwam Harry naar benden. Hij had geen pak aan of iets in dat genre, maar toch zag hij eruit als een echt man, niet dat hij er anders niet uitzag als een echt man! Opeens zei Niall 'Amber je vangt vliegen doet je mond toen' Toen pas besefte ik dat mijn mond een beetje open hing en deed hem snel dicht. Harry grinnikte even en keek mij toe liefdevol aan. Was ik verliefd op Meneer Styles of niet? Veel tijd had ik niet of mijn gsm ging af. Het was Ammelie. 'Hoi Amme, ben je er bijna? We wachten alleen nog op jou?' 'Hallo spreek ik hier met Amber Miniscloux?' Dit was Ammelie helemaal niet! 'Euh, ja en wie bent u?'
MUHAHAHA OKE JA HET IS VOORSPELBAAR WIE HET IS MAAR BON. WAT VINDEN JULLIE EIGENLIJK VAN HET VERHAAL? DIT DEEL HEB IK TELKENS OP DE TREIN GESCHREVEN TOEN IK NAAR HUIS KWAM VAN SCHOOL DAAROM DAT HET ZOLANG DUURDE SORRY DAARVOOR! HOPELIJK LEZEN JULLIE NOG ALTIJD MIJN VERHAAL 😄 ALS JULLIE OOK EEN ROLLETJE WILLEN IN HEY VERHAAL JE MAG HET ALTIJD VRAGEN HÉ 😁 GROETJES MOII X
JE LEEST
De reis naar Londen
Roman pour AdolescentsAmber en Ammelie zijn allebij dieharde One Direction fans als Amber voor haar 18 de verjaardag een reis naar Londen krijgt samen met haar beste vriendin zijn ze zooo blij! Eenmaal in Londen loopt alles anders af dan dat ze hadden verwacht Amber en A...