POV AMBER
'Wat is er Amber? Waarom viel je op de grond? Gaat het met je?' vroeg Harry bezorgd. 'Harry mijn voet... hij doet zo'n pijn!' 'Het komt wel hoed Amber! Welke voet is het?' 'De voet met het verband Harry!' 'We moeten naar het ziekenhuis! En snel!' Harry pakte me op en liep met me naar de auto, en we reden naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis zei de dokter dat er nog een kleine scherf in mijn voet zat! De dokter moest het open snijden en het glas eruit halen. Hij ging het niet verdoven omdat het anders nog veel meer zou pijn doen! Ik vroeg Harry of hij wou blijven, en hij wou wel blijven. Ik lag op het spoed op een bedje en hield Harry's hand vast en ik kneep er hard in want het deed super veel pijn mijn voet! De dokter maakte een sneetje en ik schreeuwde het uit van de pijn! Harry probeerde me een beetje te sussen maar het lukte niet! Na 20 min had de dokter de scherf eruit gehaald en dichtgenaaid, dus de pijn was eindelijk voorbij! Ik hinkte door de hal naar de auto. We zaten in de auto, ik keek naar Harry. Ik boog wat meet naar voor, ik kuste hem op zijn lippen en toen draaide hij zijn hoofd en belande mijn kus op zijn kaak! We reden naar huis en ik was echt heeeel erg boos! Dus ik negeerde hem voor dood! Eindelijk thuis hinkte ik zo snel mogelijk naar mijn appartement, deed de deur achter me dicht en op slot! En toen barste ik uit in het huilen! Ik huilde en huilde en de uren verstreken. Ik had een berichtje van Niall gekregen 'Hallo Amber, alles goed met je? 'Kan ik eens langskomen? XNiallerX' Ik had eigenlijk wel nood om met iemand te praten nu! 'Is goed Niall kom nu alsjeblieft! Ik heb nood om met iemand te praten XamberX :'( ' Nog geen 5 minuten later stond Niall voor de deur. Ik veegde mijn tranen snel weg, wat mascara op en ik liep naar de deur. Ik liet Niall binnen en ging samen met hem in de te kleine zetel zitten. 'Waarom heb je gehuild Amber?' vroeg Niall, hoe wist hij dat toch? 'Harry ... ik wou hem daarnet een kus geven maar hij ... hij draaide zijn hoofd... de andere kant op!' Ik kon het niet inhouden en begon heel hard te snikken. Niall trok me tegen hem aan en troostte me. Na 5 minuutjes was ik weer rustig geworden. 'Ik zal eens bij Harry gaan luisteren hoe het zit, ok?' vroeg Niall. 'Is goed. Je komt vanavond toch nog eens langs hé Niall?' 'Tuurlijk Amber, tot vanavond!' En hij gaf me nog een dikke knuffel. Ik besloot een film te kijken anders kon ik toch niks doen! Ik begon te kijken naar "Romeo en Julia" en daarna naar "Titanic". De films. Waren allebei zo mooi! Maar ik was nu echt moe, ik ga gaan slapen denk ik! Maar toen viel me opeens in dag Niall nog eens zou langskomen! Misschien had hij me een bericht gestuurd, om te zegen dat hij niet langskwam! Ik pakte snel mijn gsm maar geen berichten of telefoontje! Er zou toch niks ergs gebeurd zijn hé? Ik was echt heel moe en viel dus al piekerend in slaap!
De volgende ochtend werd ik wakker van iemand die op mijn deur zat te kloppen! Ik kroop naar de voordeur en trof daar Harry! Hij greep me vast en kuste me passioneel op mijn mond! 'Amber, het spijt me echt heel erg! En ik voel me heel erg schuldig! En het was niet mijn bedoeling om je pijn te doen! En...' Maar verder geraakte hij niet want ik kuste hem vol op de mond! En hij kuste mij terug! Ik was het gelukkigste meisje ooit!
En was het een leuk nieuwjaar? Bij mij was het SUPER! Het enige spijtige vind ik wel dat ik geen vuurwerk heb gezien omdat we op resto zatten 😑 ! Ps. Ammelie alweer bedankt voor de inspiratie! 😃 Lees zeker allemaal ook het boek "1 mei" !!! XOXO A.
JE LEEST
De reis naar Londen
Teen FictionAmber en Ammelie zijn allebij dieharde One Direction fans als Amber voor haar 18 de verjaardag een reis naar Londen krijgt samen met haar beste vriendin zijn ze zooo blij! Eenmaal in Londen loopt alles anders af dan dat ze hadden verwacht Amber en A...