Ik had me gisteren nog goed geamuseerd met Harry. We hadden. Samen eten gemaakt, en een klein voedsel gevecht gehouden. We hadden ook nog gezellig een beetje tv gekeken, maar rond 10 uur moest hij echt naar huis. De vakantie voor de jongens was gedaan, en die van Ammelie trouwens ook! Ik mocht haar vandaag gaan halen uit het ziekenhuis. Ik was net onderweg naar het ziekenhuis toen en ik een berichtje kreeg van Harry. 'Hoi babe, lekker geslapen? We moeten om 10 uur naar de studio, kom je ook met Ammelie? Kusjes Harry x. ' O zo lief! Ik reed nog wat sneller naar het ziekenhuis, het was al 10 voor 10. Hopelijk zou ik Ammelie niet wakker makken! Ik kwam eindelijk toe en snelde het ziekenhuis binnen naar Ammelie haar kamer. Ik weed de deur open en daar trof ik Ammelie. Ze zat al klaar op haar bed om te vertrekken. Ik gaf haar een dikke knuffel en ging naast haar zitten. 'Kunnen we hier alsjeblieft zo snel mogelijk weg gaan? Ik ben het hier echt beu!' zei ze. Ik stond op en hielp haar naar Harry's auto gaan. Ja ik gebruikte zijn auto omdat ik er geen had. We zaten in de auto op weg naar de studio, Ammelie dacht dat we naar huis gingen. Hihi ik wil haar gezicht echt zien als we bij de studio's zijn ! 'Amber, is dit wel de juiste weg naar huis?' 'Ja hoor Ammelie' We waren bijna bij de studio, maar ik denk dat ze het doorhad dat we niet naar hui gingen. Ik draaide de bocht om en daar waren de studio's. 'We zijn er' zei ik. Ammelie keek me vreemd aan maar stapte toch samen met mij uit de auto. We liepen naar binnen, ik pakte nel mijn gsm. 5 nieuwe berichten en 2 gemiste oproepen van Harry en Niall! Misschien stond er in de betichten wat er was! 'Amber kom niet naar de studio! Zijn is vermist! Ga naar Ammelie ze mag dit niet te weten komen, we zijn momenteel bezig met zoekacties! Kusjes en knuffels Harry X. ' Ik liep naar Ammelie en verzon ter plekke iets 'Ammelie we moeten weg! De jongens zijn nu te druk bezig we komen wel nog een andere keer langs' 'Ok dan?!' zei Ammelie een beetje verbaasd. Ik stuurde nog snel een berichtje naar Harry 'We waren net bij de studio, zijn nu op weg naar huis, al iets gehoord van Zayn? XaX' En ik en Ammelie reden naar huis. We waren eindelijk thuis en ik sleurde Ammelie mee naar ons appartement. ' Amber wat is er hier aan de hand? En ik wil de waarheid horen! ' Net op dat moment kreeg ik een bericht van Harry. ' We hebben Zayn hij ligt in het ziekenhuis! Het is redelijk erg! Kom snel naar hier! H. '.
Hey dit is alweer een hoofdstukje, sorry dat ze altijd zo kort zijn! Ik zal proberen morgen een extra groot hoofdstuk plaatsen! Ik heb gewoon al 115 reads 😜😁😨 had ik nooit verwacht! Dankje wel allemaal! lees zeker ook het boek 1 mei van Amelieee
Xoxo A.
JE LEEST
De reis naar Londen
Teen FictionAmber en Ammelie zijn allebij dieharde One Direction fans als Amber voor haar 18 de verjaardag een reis naar Londen krijgt samen met haar beste vriendin zijn ze zooo blij! Eenmaal in Londen loopt alles anders af dan dat ze hadden verwacht Amber en A...