Plan B

132 10 0
                                    

Harry pov:

Ondertussen had Niall wat geheten en gedronken. Hij was erna meteen in slaapgevallen. Ik maakte van de gelegenheid gebruik en vertelde hen ondertussen het hele verhaal. 'Dus als ik het goed begrijp zijn Eleanor en Ammelie ook "ontvoert" ?' vroeg Louis. 'Ik denk ik wel of..' ik kon het niet zegen. 'Of wat Harry?' '..Dood..' Zayn en Louis keken me met grote ogen aan. 'Dood?' Zei Zayn en hij slikte even. 'Ja, er lag een plas bloed bij de rotsen en.. en..' Ik begon een beetje te stotteren van de zenuwen. 'Rustig Hazza! Adem rustig in .. en uit...' Ik deed wat Louis me vroeg en probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen. 'Er stond een boodschap op de muur! Als El iets over hen zou vertellen tegen ons zouden ze haar vermoorden!' Zei Harry. Louis gaf meteen een gilletje. 'Niet Eleanor!' riep hij nu. 'Lou! Hou je mond! Je maakt Niall zo nog wakker!' zei Harry. 'No problemo boys, ik heb nooit geslapen!' zei Niall plots. 'Hoe verklaar je dat luide gesnurk dan?' Vroeg Liam. 'Misschien heb ik heel even mijn ogen dicht gedaan! Het punt is dat ik het hele verhaal gehoord heb en we nu meteen een plan moeten bedenken! De meiden hebben onze hulp nodig!' Zei Niall. 'Wow wow wow! Rustig aan rakker! Jij blijft thuis en rust goed uit! Wij gaan de meiden gaan halen.' zei Liam. Niall zette een pruillipje op, maar dat werkte niet bij Liam. 'Ok dan! Maar ik wil ook iets kunnen doen om de meiden te redden!' zei Niall. 'Misschien kan jij de politie bellen als we jou het sein geven?' probeerde Louis. 'COOL! Dan red ik jullie levens misschien wel!' en hij lachte. Niall zag er gelukkig uit met deze kleine maar belangrijke taak. Ik hoop dat er heen gewonden gaan vallen en alles goed komt! We bespraken die avond nog ons plan. Ik droeg de afluisterapparaten en ging vermomd naar een van de marginale "feestjes". Daar zou ik vrienden worden met haar en zou ik haar zolang mogelijk op het feest houden, ondertussen gaan Liam en Louis "inbreken" en Zayn staat op de wacht. Als ze eerder naar huis gaat belt Niall de politie. 'Lijkt me een strak plan!' Had Louis gezegd. Maar ik vreesde er een beetje voor. Misschien ging ze me wel herkennen!

Ik ben teleurgesteld! Ik wacht al 5 dagen op 3 votes! Ik heb er maar 1 gekregen. Daarom is het hoofdstuk zo kort. Ik kon moeilijk wachten tot ik er 3 had hé! Volgende hoofdstuk 2 anders ga ik (ECHT) niet verder ~Amber.

De reis naar LondenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu