LOGEERKAMER

239 10 0
                                    

POV Harry:

Ik was zo blij! ik had het haar eindelijk durven vragen! Amber was mijn droom meisjes. Het meisje waar ik mee wil trouwen en kinderen krijgen! Maar daar is het nog veel te vroeg voor misschien binnen een paar jaar, tenminste als Amalia weer niet plots opduikt! Ze was mijn vriendin toen ik 15 was, zei was 17. Toen ik 16 was en een nieuwe vriendin had genaamd Ella zijn er vreselijke dingen gebeurd, Ella is nooit nog teruggekeerd van Haar 'reisje'. Ik vraag me eigenlijk af wat er met haar is gebeurd. Ze zal wel ergens gelukkig geworden zijn met iemand, ik gun het haar ze was zo'n lief meisje! Amber doet me een beetje aan haar denken alleen durf ik bij Amber meer mezelf te zijn!

POV Amber:

De rest van de avond was nog geslaagd. We zijn meteen naar huis gegaan en hebben daar een filmmarathon gehouden. Met chips en chocolade en veel frisdrank, na de 4de film ongeveer was ik in slaap gevallen in Harry's armen.

De volgende ochtend werd ik wakker in een andere kamer, het was niet die van Harry en ook niet die van mij. Ik stapte de kamer uit en zag al meteen dat ik in de logeerkamer had geslapen, het stond op de deur in grote letter 'LOGEERKAMER' als je daar naast kijkt! Ik ging naar de keuken en trof daar Ammelie, Zayn, Harry en Niall. Harry kwam naar me toegelopen en gaf me een kus. 'We moeten vanmiddag eens naar Simons kantoor, maar alleen de boys mogen komen. Is het goed dat jij met de girls dan gaat gaat gaan winkelen?' 'ja is goed. Zeg Niall heb je misschien nog iets om te eten voor me over gelaten?' Vroeg ik. 'Tuurlijk Amber! Heb ik al één keer al het eten op geheten zonder iets voor jou over te laten?' Vroeg hij beledigd. 'Uh, toevallig wel ja! Mijn chocolade !' 'Nee, das niet waar jij eet die van mij!' zo raakten we in een discussie maar we werden eruit gehaald door Harry die zei dat ze nu echt moesten vertrekken. De jongens waren weg en ik maakte me klaar voor het dagje shoppen. In wou net naar boven lopen toen de bel ging. Dat was waarschijnlijk Eleanor, ze moest gisteren avond nog ergens naartoe gaan. Ik liep naar de deur en zoals ik al dacht was het Eleanor 'Heei Amber!' 'Hoi, El.' En ze stapte naar binnen. 'Ik ga me even gaan omkleden.' Ze knikte naar me en liep naar de woonkamer. Ik ging naar boven en keek in mijn kast. 'Hmm' wat zou ik aandoen? Ik pakte een skinny broek en een los topje en trok het aan. Dit zag er wel ok uit, tenslotte is het maar om te gaan winkelen. Ik liep terug naar benden en trof in de woonkamer Eleanor, Merel en Ammelie. Waar is Aline nu toch? Ik liep terug naar boven en klopte op Liams kamerdeur, ik hoorde wat gestommel en na een tijdje werd de deur geopend. 'Waat is er?' vroeg Aline nog half slapend. 'Uh, we gaan met zen alleen gaan shoppen, eigenlijk was dat zo afgesproken maar zo te zien wist jij daar dus niks van duuus, 15 minuten en we vertrekken' Aline haar ogen werden meteen groot, ze rende de kamer terug in pakte vluchtig wat kleren en was toen verdwenen in de badkamer. Ik ging terug naar benden, de rest het 'goede' nieuws gaan vertellen. 'Weet je? Ik heb super goed nieuws!' zei ik opgewekt. 'Vertel! vertel!' riep Eleanor meteen. 'Nou we mogen nog een kwartier wachten op Aline, de slaapkop lag nog in bed!' Eleanors opgewekte gezichtje veranderde meteen naar een treurig gezichtje. 'Niet zo kijken El, daar kan ik niet tegen!' zei ik terwijl ik haar probeerde te imiteren, wat dus absoluut niet goed lukte. Ik ging in de zetel naast El zitten, pakte de zapper en keken wat naar tv. We waren de tijd helemaal uit het oog verloren toen plots Aline me deed opschrikken. 'Ik ben klaar!' riep ze super hyper. 'Aaa, Aliiiine!' zei ik en begon achter haar aan te holen samen met Ammelie. 'Aline! Kom hier jiiij!!!' Aline bleef maar holen. Ammelie sprong uit het niets op Aline en ze belande allebij op de grond. 'Kietel gevecht!' riep Ammelie luid. Ik en Merel liepen naar Aline toe en begonnen haar te kietelen. 'HAHAHA.. jongens.. HAHA...stop het of ik HAHA... plas nog in me ...te laat.' Had ik dat nou goed gehoord Aline had op de grond geplast! Ik stopte meteen met kietelen en liep naar de zetel en riep toen naar Ammelie en Merel 'Jongens ze heeft in der broek gedaan!' Ze stopten meteen ook en liepen naar de zetel. Net op dat moment ging mijn gsm af, er stond in grote letter 'Harry❤' Ik nam meteen op. 'Heei Harry' 'Hooi Amber, we hebben super goed nieuws voor jullie allemaal! Zet je telefoon eens op luidspreker?' 'Ok, wacht even! ... Ok hij staat op luidspreker!' Ik gebaarde naar de meiden dat ze wat dichter moesten komen en stil moesten zijn. 'Wij gaan met zen alleen naar Ibiza!'

De reis naar LondenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu