Köszönöm a kihívást Haajnaal -nak 💕
1. Mi volt az első Kpop dal, amit hallottál?
Taeyang - Ringa Linga2. Hogy találtál rá a Kpopra?
Hát ez egy érdekes történet. Először barátnőm mutatta a Ringa Lingat, azt imádtam, de akkor még nem igazán tudtam, hogy van olyan, hogy Kpop. Azután rá fél évre körülbelül meguntam a zenéket a lejátszási listámon, és elkezdtem újakat keresni. Az első, amit akkor a Google kidobott, egy top 20 Kpop bandás oldal volt, és kíváncsiságból meghallgattam egyet, ami történetesen a Bigbang - Bang Bang Bang volt. Szerelem volt első hallásra.😌3. Ki volt az első női biasod?
Húha.. nehéz.
Szerintem Hyeri volt a legelső, akit úgy szimpi volt a Girl's Day-ből.
4. Ki volt az első férfi biasod?
Choi Junhong 😌
5. Melyik volt az első Kpop banda, amit megszerettél?
B.A.P6. Melyik Kpop dal koreográfiáját tanultad meg először?
Bts - Fire.
Szerintem csak ez az egy megy úgy igazán.😅7. Melyik banda a kedvenced most?
Bts.8. Melyik volt az első Kpop reality show, amit láttál?
Szerintem a B.A.P Weekly Idol 😂9. Figyelmen kívül hagyva a kedvencedet, melyik másik banda fog mindig különleges helyet foglalni a szívedben?
B.A.P 🙏🏻
10. Mi volt az első Kpop stuff (nem jött jobb szó) amit vettél?
Egy B.A.P poszter, ami jelenleg is a falamon van, és hatalmas. 😌11. Milyen volt az életed a Kpop felfedezése előtt?
Hát erre nem igazán tudom a választ...
Valószínüleg unalmasabb. Azt jobban meg tudnám fogalmazni, hogy miben másabb, amióta felfedeztem.12. Hogyan változtatta meg a Kpop az életed?
Boldogabb lettem, szinte mintha kicseréltek volna. Igazából ezt is nehéz megfogalmazni. 😅
Egyszerűen csak vidámsággal aranyozzák be a mindennapjaimat a drágák, hiszen ha rájuk gondolok, nem érzem magam egyedül. 😌Na vége is, sajnos.😔
Nem fogok 10 embert megjelölni, túl soknak tartom.😄
horvathniko
BerniKrzser
PuszedlissyVégezetül csak annyit, hogy az LTLA új borítóval rendelkezik!! Szerintetek milyen?💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Learn to love again. //B.A.P// [Befejezett.]
RomantizmVan egy röpke pillanat amikor felébredünk, és még nincsenek emlékeink. A boldog üresség, mikor még nem gondolunk semmire. De nem tart soká és hirtelen eszedbe jut, hogy ki vagy es mi az, amit el akarsz felejteni. Azt hittem, ezeket a dolgokat soha...