Párty!!!!

3.9K 220 9
                                    

,,yes! Dneska pořádáme párty !'' Jásala jsem na Sam a Deb, když jsme byli na pláži. Hned ze mě dostali záchvat smíchu a já s nimi. ,,A v kolik to bude ?'' Zeptala se mě Sam. Debie ji hned odpověděla za mě ,,pro ostatní to začíná v devět, ale pro nás to začíná zachvilku, protože to musíme připravit'' usmáli jsme se na sebe a já přikývla.

......................
,,Tamhle dejte ještě kelímky a pivo, já zatím namíchám martini(nwm jak se to píše xD) a punč.!'' Křikla jsem na holky a šla jsem na míchání. Po chvilce za mnou přišli co mají dál udělat, tak jsem je poslala přichystat občerstvení. Hned se do toho dali a já se nad tím musela pousmát ,,miluju vás ! :-)''a poslala jsem jim vzdušnou pusu ,,my tebe víc!'' A cupitali ke mě, aby mě obejmuli.
,,kdo všechno vlastně přijde?'' Ptala se tentokrát Deb ,,Noo.... Brad,nějací kluci z fotbalu, pak Ginger a spol, a vsadím se, že přijdou I ty co skoro neznáme xD jak to tak znám '' a začala jsem se hrozně smát. V tom mě vytrhlo ze smíchu zazvonění na dveře. Kouknu na hodinky ,,woow to už je devět??,ta příprava nám dala teda vážně zabrat ! :-D ''. Otevřela jsem dveře a dovnitř se nahrnuli lidi a řvali ,,pártyyyyy !!!!''

.............................
Párty už je pořádně rozjetá a já jsem asi ztratila Sam a Deb. Popravdě jsem trochu přiopilá, ale vidím, že nejsem sama. Rozhodla jsem se začít zpívat karaoke !sama! (Což je zajímavé, protože já nikdy do ničeho dobrovolně sama od sebe nejdu). ,,Takže lidi ! Co takhle si zazpívat ?! Začnu já písničkou od Eda Sheerena -something big . Tak jdeme na to !!'' Začala jsem zpívat a najednou se vedle mě postavila Sandy a vzala mi mikrofon z ruky. V tom jsem zastavila a ostatní jen koukali co dělá. Sandy začala mluvit ,,Brade ! Nechápu jak si mě mohl podvést, vždyť jsem tě milovala (krátká pauza protože vzlykala), kdybych ten den k tobě nepřišla a neviděla co děláš tady s Ninou  tou krávou !! Nikdy bych ti nedala kopačky. '' všichni na mě koukali a hledali Brada, ale ten už byl na pódiu s náma a začal Sandy nadávat ,,jak tohle můžeš vůbec říct? Jsi falešná a zákeřná kráva, ne ty nejsi kráva to bych totiž urazil krávy ... ty jsi štětka a coura !'' Všichni na nás tři koukali a netušili co se to děje a pak jen začali bučet ,,bú!!!!!'' A já odešla z pódia a nechala jsem je tam ať si povídají. Šla jsem do mého pokoje, ale hned jsem musela zavřít, válela se tam nějaká holka s Jaiem (kamarád). Šla jsem tedy do ložnice mého táty a zamkla za sebou. Sedla jsem si na postel a přemýšlela, po tom krátkém rozhovoru sem nechtěla na můj večírek. Po chvilce někdo zaklepal, tak jsem šla odemknout. ,,promiň za Sandy já za to nemůžu, vůbec nevím proč jí to napadlo, už teď jí nenávidím.'' Řekl naštvaně a zároveň smutně Brad. ,,v pohodě, za to nemůžeš. Nechceš si sednout na postel ? '' usmála jsem se. ,,fajn '' také se usmál. Povídali jsme si asi hodinu než k nám přišla Sam a dala nám dva panáky a odešla. Hodili jsme je do sebe a začali se smát. Po chvilce kdy jsme si zase povídali mi chtěl dát pusu, ale já ho přidržela a řekla mu ,,Ne promiň'' a chtěla jsem se zvednout, že odejdu, ale zaprvý mě rozbolela hlava a zadruhý mě Brad chytl a řekl ,,Ne promiň já nechtěl, to ten alkohol ve mě a tak.. '' tak jsem si sedla a řekla mu ,,fajn hodím to zahlavu'' a usmála jsem se na něj. Po chvilce jsem se nudila tak jsem pustila televizi, bylo mi jedno, že dole je rozjetá párty, já už dolů nechtěla. Dala jsem do DVD nějaký horor a sedla si zpět k Bradovi. Bála jsem se jako malá a tak sem byla co nejblíže k němu a držela jsem ho křečovitě za ruku. Na konci filmu jsem byla už celkem unavená a myslím, že Brad už taky. Lehla jsem si na postel a zavřela oči.

........................
Probudila jsem se a objímali mě něčí ruce. Rychle jsem se otočila, protože jsem se lekla.Uf jen Brad. ,,Brade vstávej je ráno !!'' Řekla jsem mu a on se vzbudil.  ,,ahoj, my jsme spali spolu ?'' Zeptal se mě ,,ne neboj spolu sme nic nedělali jen sme vedle sebe leželi...'' usmála jsem se na něj. ,,no jdu se kouknout na tu spoušť jdeš taky ?'' Zeptala jsem se Brada . ,,jo klidně'' odpověděl mi.
Po celém domě je neuvěřitelbý nepořádek. To mě bude trvat věčnost než to uklidím. Jej I šprcka tu je. Šla jsem do mého pokoje a tam ležela Sam a Deb. Nikdo jiný v domě nezůstal. Vzbudila jsem holky a Bradovi jsem řekla, ať mi pomůže s nádobím. Holky zatím uklízí jiný nepořádek.
...................
Tak a po dvou hodinách máme uklizeno ! Skvěle. ,,tak a teď se jdu vyspat,, řekla jsem holkám a Bradovi a šla jsem. Holky s Bradem u mě ještě byli a něco dělali tak jsem je nechala.

Taaaak další kapitolka je nasvětě !!! Juchů. Snad se vám bude líbit :-) za každou hvězdičku a hezkej komentář budu nehorázně ráda :-) :-) .

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat