Je konec týdne a já odjíždím. Ptáte se co se dělo za celý ten zbytek týdne ? Matt se Sam spolu oficiálně chodí. Předevčírem jsme si dali dárky na rozloučenou a byli jsme naposledy na surfech. Docela mi to tu bude chybět. S Bradem jsme si řekli, že kdyby se cokoli pokazilo tak si to řekneme hned, aby jsme si nedělali plané naděje.
Rozbrečela jsem se když jsme si to říkali, protože to zní jako ,až si najdu jinýho řeknem si to' . No pořád jsme byli spolu a podobně. Včera jsem si ještě dokupovala nějaké šminky. A dnes ? Dnes odjíždím.
,,budeš nám chybět '' řekli všichni naráz a já je obejmula vší silou. Zase jsem se rozbrečela, bezva... s Bradem jsem se ještě nakonec políbila a pak jsem nastoupila do auta a jeli jsme.
************************
,,Vítej doma Nino'' objala mě mamka a Terka. ,,děkuju'' řekla jsem trochu smutně. Hned si toho všimli a hned mě nabídli dort. ,,Nino pojď se podívat nahoru do pokoje'' usmál se taťka. A mamka s Terkou se přidali ,,jo koukni se tam pomáhali jsme s nim '' usmáli se obě. Když jsem vešla dovnitř tak mně málem vypadli oči z důlků. Měla jsem pokoj vymalovaný do světle modré a šedé barvy. Měla jsem dokonalý koberec, byl modrý a jemný a na něm byl u mé postele ještě další šedý a kulatý koberec, který byl s takových ,,provázků,, (nevím jak to mám nazvat :D ). Mám manželskou postel s nebesama. Je úžasná, je na ní i obrovský plyšový medvěd, takže se mohu k němu tulit. Pak tam mám posouvací skříň ve zdi, psací stůl a na něm úplně nový Notebook od Lenova, knihovnu s romantickýma, hororovýma a sci-fi knížkama. No je tam vše co potřebuju. Miluju svůj nový pokoj. Hned jsem si šla vybalit.
,,hmmm.... kam to asi dám?'' Přemýšlela jsem nahlas, když jsem nevěděla kam si mám dát veškeré fotky a plakáty. ,,nechceš je dát na stěnu ?'' Zeptal se mě z ničeho nic táta až jsem se lekla, protože jsem ho nečekala. Hned jak sem si uvědomila, že sem nadskočila tak jsem se začala smát a táta taky. ,,jo asi je tam dám'' zasmála jsem se. Pak táta přinesl lepící ,,žvýkačku,, (já tomu tak říkám :D snad víte co myslim u nás to používá učitelka) a dal mi ji na stůl. ,,zvládneš si to nalepit sama ne?'' Zasmál se. ,,neboj nejsem blbá'' zasmála jsem se taky. Když odešel začala jsem přebírat fotky a plakáty, které tam dám. Okolo zrcadla jsem si nalepila fotky se mnou a holkama. A jednu fotku s Bradem. A různě po stěnách jsem si pak nalepila plakáty s oblíbenýma kapelama a herců. Když jsem měla hotovo tak jsem šla na večeři, na kterou mě volali asi před půl hodinou. Měli jsme špagety. Jedla jsem sama, ale mně to nevadilo. Po jídle jsem dala nádobí do myčky a šla jsem se kouknout po novém domě. Je to tu celkem hezké. Nahoře jsou dvě koupelny s wc, má ložnice, Terky ložnice a rodičů ložnice. A dole je jídelna, kuchyň, obývák, wc a ještě jeden pokoj, který jsem zatím neprozkoumala. Blížila jsem se ke dveřím kde byli nějaké nápisy jako například ,nevstupovat' ,jen na vlastní nebezpečí' a dál podobně. Stejně jsem se musela podívat. Když jsem otevřela dveře tak jsem jen nakoukla a když jsem si byla jistá, že je to bezpečné tak jsem vešla dovnitř. Byl to klučičí pokoj, byl tam docela nepořádek a na posteli byli slipy. Radši jsem od tamtud utekla, protože to vypadalo, jako kdyby tam vybouchla atomovka. Jakto, že tady je klučičí pokoj ? To je fakt divný... zeptám se Terky. Šla jsem teda k Terce do pokoje a ona mě pozvala dál. ,,tak co jak se ti tu líbí ? Líbí se ti pokoj ? Prošla si se ?'' Vyptávala se mě a já jí jen odpovídala ,,jo líbí se mi tu a můj pokoj miluju ! A ano prošla jsem se a zarazil mě klučičí pokoj.. čí je ?'' Zeptala jsem se jí. ,,to sem ráda, že se ti líbí'' usmála se. ,,a jinak, ten pokoj patří Dominikovi, mému nevlastnímu bratrovi, máma ho adoptovala, když neměla ještě mě a nemohla otěhotnět, je jen o rok a půl starší než já a je to dement'' Zasmála se. ,,a jakto, že to nevim ?'' Zeptala jsem se udiveně. ,,protože nebyl čas ti to říct a on o tobě taky neví, rodiče vám to chtěli říct až Dominik přijede z Londýna, jel za babičkou, máma ho donutila'' zasmála se a pokračovala ,,měl by přijet zítra'' jen sem na ní nechápavě koukala ,,cože máma si adoptovala další dítě ??'' Smála jsem se ,,jo adoptovala, ale měla přítele a chtěli dítě, ale máma nemohla otěhotnět a tak se rozhodli k adopci. Chtěli kluka a tak si ho adoptovali, když mu bylo 6měsíců. No, ale oni to pořád dělali'' zase se zasmála. ,,a tak za asi rok měli zase mě.'' Zasmála se. ,,aha, a jak vypadá ?'' Zeptala jsem se. ,,Počkej ukážu ti jeho profilovku na facebooku.'',,tak co mu říkáš ?'' Zeptala se mě Terka ,,je celkem v poho'' usmála jsem se na ní. ,,a jak to bereš ? To že jsi tak daleko od nich ?'' Zeptala se mě se soucitem Terka. ,,no... mrzí mě to, ale budu se s nima vídat a na to se těším'' udělala jsem nucený úsměv, aby nebylo poznat, že mě to hodně bolí. ,,já to poznám... nemusíš předstírat, že jsi silná a že ti to nevadí. '' obejmula mě. ,,děkuju Tery'' ,,nepůjdeme spát ? '' zeptala se Terka když už si asi po desáté zívla. Já sem se jen zasmála a kývla jsem. U dveří jsem se zastavila a řekla jsem ,,dobrou Tery '' a usmála jsem se. ,,dobrou Nino'' taky se usmála a já si šla do svého nového pokoje lehnout.
*****************************
,, jsem doma!!!!'' Zařval v šest hodin ráno asi Dominik a tím mě probudil. Otevřel dveře do mého pokoje a byl udivený. ,,co to kurva je?'' Řekl překvapeně a já se jen vynořila z pod deky a řekla jsem mu ,,můj pokoj'' a zasmála jsem se. ,,nene tady má být herní místnost s playstationem'' řekl trochu naštvaně ,, kde jsou ty věci co tu byli ?'' Zeptal s mě. ,,já nevím zeptej se mámi. Jinak já jsem Nina kdyby tě to zajímalo'' koukla jsem se trochu naštvaně, protože mě ani nepozdravil. ,, okej sorry, sem Dominik. Řekl a odešel. Jen sem zavrtěla hlavou a šla zase spát.Nová kapitola. Tak co říkáte Dominikovi ? Je z filmu Místnost sebevrahů, kdo nezná tak doporučuju :3 , jinak co si o něm zatím myslíte ? :) . Za votes a koment budu ráda jako vždycky :) tak u příští kapitoli ahoj :)
Vaše Týnka :3
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
RomanceNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...