2 dny do letních prázdnin

7.6K 269 13
                                    

Jsem Nina Stuart a je mi 16, po prázdniních půjdu do druháku na střední škole Willsonová.Žiju sama s tátou v LA a mám dvě nejlepší kamarádky Sam a Deb (Samantha a Debie) moje máma žije někde v NY. Nenávidím Sandy Luiss, je to namyšlená barbína, která si okolo prstu omotala Brada Smitha (IDOLA na škole a fotbalistu) nevím co na něm všechni holky vidí.. já myslím, že je to jen namachrovaný idiot, který chodí s bohužel nejpopulárnější holkou na škole.

,,Nino! pojď se nasnídat, zachvilku musíš do školy a holky už čekaj! " křikl na mě táta a já se začala oblékat.,,Už jdu" zakřičela jsem a zároveň si obouvala boty. ...... ,,Dobré ráno" usmála jsem se na tátu a holky a šla si pro jogurt na snídani a svačinu do školy.

,,7:45! " křikla Deb, když jsme se zapovídali ,,Doprdele nemůžeme přijít pozdě!!" houkla jsem a udělala psí oči na tátu, aby nás odvezl.,,Nojo nojo......" řekl otráveně táta a já mu dala pusu na tvář ,,odvezu vás tak šup do auta" řekl nám s úsměvem a my poslechli. U školy jsme byli v 7:55 a za pět minut jsme měli už hodinu. Poděkovala jsem tátovi a pak odjel. Každá z nás měla jiný hodiny takže jsme se rozloučili a běželi každá na jinou stranu školy. Jak jsem běžela tak jsem se snažila vyhýbat ostatním lidem jenže ten debil se mi musel vplést do cesty.... Narazili jsme do sebe a myslím, že za to můžeme oba. ,,Dávej pozor na cestu!" křikli jsme po sobě oba zároveň. ,,Já nevím kdo tady běhal jak o závod Stuartová ! " ohnal se... ,,já se tady alespoň vyhýbala lidem, né jako nějakej debil, co se lidem plete pod nohama !" v tu chvíl na mě koukl zmateně nebo ne zmateně, ale že jsem si to k němu mohla vůbec dovolit. Na to už neměl argumenty a jen mi pošeptal u ucha ,,Stuartová já vím, že mě balíš, smůla mám Sandy.. " a slizsky se usmál. V tom jsem mu řekla ,,já tě nebalím radši bych balila Dona než tebe, takže sniž si Ego ocase .. a odešla jsem (Don=jeden odpornej slizák, kterýho nechce vůbec nikdo a každej se ho štítí). Pan egoista ještě něco uraženě řval, ale pak mě nechal.

Pohled Brada
Po tom incidentu se Stuartovou jsem neměl nervy na školu a tak jsem šel rychle za Sandy domů, protože mě psala, že dnes nemůže do školy kvůli bolesti břicha. Chtěl jsem ji překvapit, tak jsem k ní šel oknem, které bylo otevřené v kuchyni. Věděl jsem, že nikdo kromě Sandy doma není tak jsem šel k ní do pokoje. Když jsem otevřel potichu dveře viděl jsem to, co jsem nikdy vidět neměl! ,, Ooh Sandy " sténal nějakej hajzl na mojí teď už bývalé Sandy ,,ooh Scootere ještě, jooo už budu ! Ááááh !! áanooo !! " křičela Sandy to už jsem nevydržel a rozevřel dveře a zařval ,,Je konec ty svině ! jakto že mě tady podvádíš a ještě s klukem z mojí party !!'' pak jsem se už neudržel a Scooterovi jsem dal přes hubu a odešel jsem z jejího domu. Šel jsem do školy a ředitel na mě spustil kde jsem se toulal a jaktože nejsem ve škole. Zavolal mému tátovi a já dostal trest.. musím uklízet a přerovnat knihy v knihovně. Šel jsem na hodinu. Učitelka vykládala nějakou látku, když v tom mě napsal táta ... ,,jedeš na tábor, za tvoje chování si nic jinýho nezasloužíš, počkej doma, žádný telefon, ani internet, ani holky, ani kámoši ! Měli jsme dohodu.... " nad touhle zprávou jsem byl dost vytočenej, chtěl jsem zůstat tady a být s klukama a nechtěl jsem na žádnej dětskej tábor ! ,,Kurva!" zařval jsem a učitelka se na mě nechápavě koukla, pak se zase otočila a něco vykládala.

,,Tati už se nemůžu dočkat toho táboru. Už jenom dva dny a jedu" nadšeně jsem řekla tátovi, když jsem došla po škole domů. ,,A máš už všechno zabalené Nino ? " ,,ještě mi chybí pár krémů ale jinak to mám všechno" usmála jsem se na tátu.Šla jsem do pokoje a zapla si hlasitou hudbu a tančila jsem. Miluju tanec víc než hudbu, je uvolňující.Na ten tábor se těším každý rok, jedou tam každý rok ti samí lidi, se kterýma mi je dobře.,,jdu se projít po pláži, nevím kdy se vrátím" houkla jsem na tátu ,,buď tam jak dlouho chceš jedu do práce takže máš plnou moc" usmál se taťka a já mu dala pusu na tvář a odešla jsem. Chodila jsem po mokrém písku bez bot a krásně mě hřál. Příliv a odliv oceánu byl příjemný a já mohla jen přemýšlet. Přemýšlela jsem nad táborem a jestli tam konečně potkám nějakého kluka, který by se do mě zamiloval a byli by jsme spolu. Z přemýšlení mě vytrhl známý hlas, který jsem zrovna nemusela slyšet. ,,Co chceš ? " vyprskla jsem na něj ,,povídat si ? " ,,a o čem Brade ? my dva si nemáme o čem povídat si dement a s dementama se nebavím.. " ,,wow tak tohle mi ještě nikdo neřekl" řekl překvapeně Brad .... ,,no vidíš, já ti to teď řekla.. " ,,a co tady děláš tak sama ? " zeptal se mile. ,,přemýšlím co ty ? " odpověděla jsem mu, protože jsem tušila, že se ho asi nezbavím... ,,Sandy spala s mím teď už bývalím nejlepším kámošem a já se potřebuju vypovídat " v tu chvíli mi ho bylo trošku líto ale stejně jsem mu to musela říct ,,Noa ? děláš jak kdyby si nevěděl co je Sandy zač... celou dobu si mně nadával za to, jak se k ní chovám, protože ti to nařizovala ona a teď si myslíš, že tě budu utěšovat ? .... to jsi uhodl.. " a odcházela jsem od něj. V tom mě ale chytil opatrně za ruku ,,omlouvám se, že jsem ti nadával byl sem idiot, odpustíš mi ? " nevím co mu mám na to říct.. ,,Fajn odpuštěno... stačí ? " ,,jo děkuju"  trošku se usmál a pustil mě. ,,mohli by jsme se bavit normálně ? nemyslím, jako že by jsme byli hnedka kámoši, ale že by jsme se mohli normálně bavit." .... ,,klidně nemám s tím problém, ale teď už vážně musím jít tak ahoj" usmála jsem se na něj a odešla jsem.

Táááák je tady první díl mé nové story :D sama jsem zvědavá co z toho udělám. snad se vám to bude líbit. v Té první story jsem asi ještě neskončila, jen musím přijít jak dál pokračovat.

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat