Nečekaná zpráva

2.7K 154 8
                                    

Už je to asi 5dní co se mi v uvozovkách splnil ten sen, který se mi zdál. Na táboře se hrály zatím ty normální táborové hry a my s Bradem jsme na tom pořád stejně. Akorát s Terkou se poslední asi 3dny něco děje a mě štve, že nevím co. Je smutná a nechce mi říct co se děje. Vyhýbá se nám (mě s Bradem) a nechce ani moc hrát ty hry. Musím si s ní promluvit. Jdu se projít k bazénu. No hele zrovna jde Terka. ,, Tery, pojď prosím se mnou '' ,,co potřebuješ?'' Zeptala se mě smutně a zároveň se snažila usmát aby ten smutek zamaskovala. ,,chci si s tebou popovídat'' Usmála jsem se na ní. Šli jsme spolu k té spadlé větvi, na kterer jsme se s Bradem poprvé líbali. Sedli jsme si na ni a  já se jí hned začala ptát. ,,Tery, řekni mi prosím co se stalo, nebo co se s tebou děje, je mi hrozně když tě takhle vidím a nevím co se děje.!'' Přidala jsem ke konci trochu na hlase. ,, Nino...'' dobře.. tohle nezačíná nejlíp, protože mě objala a začala brečet. ,,co se stalo ? '' optala jsem se trochu opatrně. ,,Nino.. já-já-já.... já jsem ti neřekla všechno.. ehm.. víš jal sem ti na začátku říkala, že jsem se pohádala s mamkou? '' ,,no?!'' Nechápala jsem. ,,no.. tak já se s ní pohádala kvůli tomu, že jsem tě...no vlastně byla...'' v tom se úplně rozbrečela a mezi vzlyky jsem jí nerozuměla. ,,co? Co jsi byla? '' vážně jsem tak blbá, že to nechápu..  ,,tě-tě-tě...'' pořád Brečela a nemohla to doříct. Ale asi sem ji pochopila a silně ji objala. ,,byla jsem těhotná Nino!!'' Najednou spustila a rozbrečela se ještě víc než předtím. Vůbec nevím co na to říct. Ona byla těhotná?! ,,to bude dobrý'' zmohla jsem se jen na tohle a začala jsem taky brečet a silně jsem ji obejmula. ,,Ne Nino.. to nebude dobrý, já to dítě chtěla'' a už se uklidňovala. ,,mrzí mě to Tery, a co se stalo ? Že jsi .. ehm... potratila..'' zeptala jsem se mírně. ,,já husa jsem skočila do toho pitomého studeného rybníka a pak jsem ještě dostala ránu fotbalovým míčem do břicha, když kluci hráli fotbal a já se tam pletla.. sem fakt pitomá. Hned ten den sem šla na ošetřovnu a ta paní co tam dělá doktorku mě řekla, že jí to mrzí, ale že jsem potratila. Z toho jsem se zhroutila a teď to víš jediná ty. '' vysvětlila mi. ,,to mě mrzí Tery'' posmutněla jsem a silně jí objala. ,,a tvoje mamka o tom ví?,o tom že jsi omylem potratila?'' ,,Ano, volala jsem jí ještě ten den, byla smutná, ale zároveň.. víš ona chtěla abych šla na potrat, ale já nechtěla, protože sem ho milovala a on mě teď podvedl a k tomu jsem potratila.. vážně super!'' Řekla ironicky a mě jí bylo hrozně líto. Tak jsem jí zase objala. ,,pořád máš mě a já tě mám rada,nedám tě! a vždy budu s tebou'' slovo vždy jsem zdůraznila a znovu ji objala. ,,děkuju Nino, taky tě mám ráda a vždy budu s tebou'' Usmála se na mě a já jí úsměv oplatila. ,,nepůjdeme?'' Zepatala se mě Terka a já jí kývla na souhlas. Šli jsme cestou zpět a ještě jsme si povídali. ,,Nino, prosím neříkej to Bradovi '' ,, neboj! Tohle bych neřekla nikomu!'' Oznámila jsem jí. ,,děkuju Nino'' objala mě z chůze a já ji to oplatila. Konečně jsme došli k chatce a Brad tam nebyl a tak jsme si mohli ještě povídat. Asi po půl hodině došel na chatku celej spocenej a my sme se s Terkou na sebe jen koukli a Brad si myslel, že si za mnou sedne a políbí mě, ale to nečekal tohle ,, em.. nene! Tamhle je koupelna zlatko!'' A poslala jsem mu vzdušnou pusu. Jen se na mě uculil a tím ukázal ty svoje úžasný bílý zuby. Terka to jen pozorovala a když zaplul do koupelny vybuchli jsme v smích. Když jsme se uklidnili tak jsme si začali zase povídat o našich rodičích jak je dám dohromady. ,,co říct mému tátovi aby mě zavezl k tobě a pak by si mě i jeho pozvaa dovnitř s tim, že máma je v kuchyni a on by tam šel a pak by se dali dokupy.'' Navrhla jsem. ,,jo to je dobrej nápad'' Řekla Terka. Obdivovali jsme náš plán a mezitím přišel Brad a konečně mě šel políbit a sedl si vedle mě. ,,tak co tady řešíte kočky?'' Mrknul po nás Brad. ,,noo.. nic zajímavého'' odvětila jsem mu. ,,dobře no..'' řekl Brad a já ho políbila na jeho plný rty. ,,půjdu k bazénu, vrátím se až večer'' mrkla na nás Terka a odešla. ,,mmm... jsme tu sami. '' řekl rozhycovaně Brad a začal mě líbat po rtech. Užívala jsem si to. Byla to jako oáza. Pak přestal a dělal mi cestičku z polibků až ke krku a tam mi začal dělat cucfleky. Nechala jsem ho a užívala jsem si to. Když dokončil své dílo tak se mi znovu vrátil na rty a vášnivě mě líbal. Cítila jsem, že to chci a myslím, že i on. Najednou mi rozepl podprsenku a to jsem měla na sobě ještě tílko. Nastestir vím jak z ní ven, i když jsem oblečená. Sundala jsem si ji přes rukávy tílka a pak ji vyndala. Pak mi sundal šortky, takže jsem měla n sobě jen tílko a kalhotky. Jelikož byl Brad po  sprše tak byl v trenýrkách a tričku. Takže jsem mu to tričko sundala a hladila jsem jeho buchtičky a při tom jsme se pořád líbali. Ucítila jsem jak se usmál do polibku. Povalil mě na postel a začal mě líbat po krku. Nastavila jsem mu krk aby měl lepší přístup k mému krku. ,,miláčku?'' Zeptala jsem se Brada. ,,hm..??'' Nepřestával mě líbat po krku. ,,mohli by jsme na tohle ještě počkat? Sice tě chci, ale chci ještě počkat'' odtáhl se pomalu ode mě a pak se na mě jen usmál. ,,Počkám jak dliuhi budeš chtít.'' A políbil mě na nos. Lehl si vedle mě a zezadu mě objal. Já  jsem si přivlastnila jeho ruku k sobě a on mě dával letmý polibky do vlasů. Takhle jsme spokojeně usli.

Taaak další kapitola je na světě. Co si myslíte o tom, že Nina chtěla ještě počkat? Měla mu dát ? Nebo chcete aby se spolu na táboře vyspali ? Pište mi do komentářů :-) jsem celkem zvědavá. A co si myslíte o Terce (ohledně potratu a těhotenství)?? 

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat