Ráno mě probudil zvuk mého vyzvánění. Volala mi Sam, tak jsem ji to hned zvedla. Sam- S, Nina- N.
S- ahoj Nino, jak se máš?
N- ahoj, jo dobrý, co ty ? A proč zníš tak divně ? Stalo se něco mezi tebou a Mattem ?
S- ne -zasmála se a pak přestala- mohla bys přijet do LA ?
N- Sam co se děje ?
S- řeknu ti to až v LA, tak přijedeš ?
N- no asi jo, ale musela bych vyjet už teď.
S- tak vyjeď už teď, je to důležité Nino.
N- dobře tak já vyjedu teď, kolem odpoledne bych tam měla být.
S- dobře, těšíme se.
N-já taky, ahoj Sam.
S- ahoj NinoTak to byl divný rozhovor... no běžela jsem do koupelny a v rychlosti jsem se umyla, nalíčila a oblékla. Vzala jsem si černé džíny, tílko a šedý svetr a k tomu černé conversky. ,,mami, tati jedu do LA, nevím kdy se vrátím pa!'' Už jsem zavírala dveře, když v tom mě zastavil táta. ,,Nino vem s sebou Dominika a pokud chce Terka tak I Terku.'' Usmál se. ,,a proč ? Vždyť může být Dominik tady ne ?'' Zeptala jsem se trochu naštvaně. ,, ne nemůže! Prostě jede s tebou, nebo tady budeš'' řekl rázně. ,,fajn tak ho zavolej !'' Odfrkla jsem a čekala jsem na toho opozdilce. ,,Tery nejedeš taky do LA ?'' Zařvala jsem po domě. Terka vylezla z pokoje a řekla ,,ne to je dobrý, já dnes půjdu ven s Benem'' usmála se a já tam stála s otevřenou pusou ,,s Benem ?'' Zeptala jsem se, protože mi o něm ještě neřekla. ,,jo pak ti vše řeknu, užij si to'' usmála se na mě a zalezla zpět do pokoje. ,,a proč jedu do LA ?'' Slyšela jsem jak se Dominik ptá táty. ,,aby jsi se více seznámil se sestrou.'' Řekl mu můj otec (zrádce jeden ! :D ) ,,nevlastní sestrou!'' Opravil ho Dominik. ,,to je jedno prostě jeď tady máš nějaký peníze. A chci od vás nějaký společný fotky, abych věděl, že jste se nerozdělili'' usmál se na nás a já ho za každou větu co řekl proklínala. ,,fajn! Jdeme už!'' Řekla jsem naštvaně a odešla jsem I s ocáskem za mnou na zastávku. ,,já nechtěl jet, za to může tvůj tatík a má matinka, takže na mě naštvaná být nemusíš'' odfrkl si a sedl si vedle mě. ,,máš pravdu, promiň'' sklonila jsem hlavu. ,,nemusíš se omlouvat a proč vůbec jedem až do LA ?'' Zeptal se Dominik. ,,moje kamarádka chtěla, abych přijela, je to důležité, takže se docela bojím'' posmutněla jsem. ,,aha, vsadím se, že bude potřebovat pomoct s oblečením'' začal se smát jak pako. ,,seš blbej!'' Bouchla jsem ho do ramene. ,,a né snad ? '' zasmál se. ,,ne ! Tohle bude vážný..'' koukla jsem na něj. ,,fajn, co myslíš, že s tebou chce řešit ?'' Zeptal se. ,,vůbec netuším, a znervózňuje mě to'' přiznala jsem se mu. ,,hm... tak buď v klidu, máš tady mě'' usmál se. ,,no tak to děkuju'' zasmála jsem se. ,,jen se směj, to ti aspoň sluší!'' Zasmál se. ,,děkuju ,bráško,'' usmála jsem se na něj a objala jsem ho. ,,nemáš zaco ,sestřičko,'' zasmál se. Zrovna přijel autobus, a tak jsme do něj nastoupili. Sedli jsme si vedle sebe povídali jsme si. ,,tak a co ty ? Ty máš holku ? '' dloubla jsem do něj jemně prstem. ,,ne, nebo jako měl jsem, ale rozešel jsem se s ní'' zasmál se. ,,proč ?'' Zeptala jsem se. ,,no ona říkala, že si jí nevšímám a že ji podvádím, tak jsem se s ní rozešel.'' Řekl mi jako by nic. ,,aha a měla pravdu ?'' Zeptala jsem se. ,,jo měla, ale nepodváděl jsem ji'' řekl mi a koukl se mi do očí.
No pak jsme si dál povídali a najednou už jsme byli v LA. Napsala jsem Sam, že už jsem tady a ona mi odepsala, že je v parku.
V parku
,,ahoj Sam!'' Objala jsem ji. ,,ahoj Nino, jsem moc ráda, že tu jsi. Deb za chvilku dorazí'' usmála se a taky mě objala. Po objetí se Sam koukla na Dominika a zase na mě a snažila se něco říct, ale já ji skočila do řeči ,,nevlastní bratr Dominik!'' Usmála jsem se na Sam. A pak jsem koukla na Dominika ,,moje kamarádka Sam.'' Usmála jsem se na něj. ,,no a proč jsi mi volala ? Zněla jsi vážně, stalo se něco ?'' Zeptala jsem se. ,,no vlastně ano, stalo se něco.. chceme ti to říct s Debie společně.'' Odpověděla trochu smutně. ,,dobře'' odpověděla jsem a pak jsem si sedla pod strom. Dominik a Sam si sedli vedle mě a začali jsme si povídat co a jak. Po chvilce přišla Debie a já ji hned objala ,,ahoj Debie!!'' Vypískla jsem a zasmála jsem se. ,,ahoj Nino'' usmála se taky. ,,tak a teď mi řekněte, co se děje !'' Koukla jsem na obě a čekala jsem, co se bude dít. ,,včera, na párty... jsme viděli Brada jak se líbá s nějakou blondýnou, vypadala jako Sandy a když se od ní odvrátil a šel s ní jinam, byla to doopravdy Sandy. Pro jistotu jsme je vyfotili, kdyby jsme se náhodou spletli, ale nespletli jsme se, byl to vážně Brad.'' Řekla smutně Debie a objala mě. Sam mi ukázala ty fotky a doopravdy to byl Brad. Neměla jsem slov. Začala jsem brečet a klekla jsem si na zem a breča jsem. ,,proč mi to udělal ? Nejsem pryč ani týden, a s tou děvkou zase je ! '' zavzlykala jsem a dál jsem nic neřekla. Hrozně mě to bolelo. Jak mě to mohl sakra udělat ? Dominik se ke mně sehnul a vzal mě do náruče. ,,to bude dobrý'' utěšoval mě a obejmul mě. Nechala jsem ho. Teď jsem ho potřebovala. Když jsem se částečně uklidnila, tak jsem se zmohla mluvit. ,,proč mi to udělal ?'' Zeptala jsem se všech třech. Nic žádná odpověď. Pomalu jsem se zvedala a Dominik mi pomohl. ,,chci jít za ním.'' Sam s Deb kývli a šli jsme. Dominik mě podpíral a před jeho domem jsem šla už sama. Nabrala jsem spoustu síly a v ruce jsem držela mobil s fotkama Brada a Sandy. Byla jsem u jeho dveří a ostatní byli za mnou. Zazvonila jsem a čekala na otevření.
........
Tak tady to utnu :) další kapitola je hotová. Snad se vám líbí. Za vote a koment budu ráda :3. Koukněte se I na mojí druhou knihu ,,Mafie vs láska,, budu ráda za každé hlasování :) .
Vaše Týnka :3
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
RomanceNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...