Zvrat

1.5K 98 8
                                    

,,Chceš to ?'' Zeptal se mě trochu udýchaně, protože byl nervózní a tak... no.

,,Jo chci tebe !'' Kousla jsem se do spodního rtu a trochu se začervenala.
«-----------------------------------------------»

Jamie se jen usmál a znovu se mi přemístil na rty. V tom polibku jsem cítila lásku a chtíč. Opatrně mně sundal podprsenku a začal si hrát s míma prsama. Sundala jsem mu boxerky a sobě kalhotky a chvilku jsem si hrála s jeho kamarádem. Vypadal, že se mu to líbí, ale po chvilce mi tu ruku chytl a já přestala. Vnikl do mě a začal se ve mně jemně pohybovat. Pod tou eufórií jsem se prohla v zádech a Jamiemu jsem trochu poškrábala záda.
*****************************
Leželi jsme vedle sebe a Jamie si hrál s mími vlasy. Mlčeli jsme, ale bylo to příjemné. Po chvilce mu zazvonil mobil.

,,Ano?....... Ježiš já zapomněl promiň mami...... ne já přijdu hned..... no vždyť už jdu.... ok... nojo.. za deset minut budu doma.. ahoj.'' Říkal Jamie do telefonu.

,,Mamka ?'' ,,hádala jsem,,

,,Jo... zapomněl jsem na to divadlo nebo kam to jdeme.. musím být hned doma.'' povzdechl si a už se oblíkal.

,,Počkej, kolik je ?'' Zeptala jsem se.

,,Budou čtyři za dvacet minut.'' Řekl Jamie a já se zděsila.

,,Kurva já jdu ven s Rory!'' Vylítla jsem a šla jsem se obléct.

,,Já musím ahoj, miluju tě.'' Líbl mě Jamie a utekl.

,,Taky tě Mi-luju...'' než jsem to dořekla, tak už byl pryč.

Jen jsem nad tím mávla rukou a znovu se začala oblékat. Před obchoďákem máme sraz ve čtyři... vzala jsem si kraťasy, tílko a ani jsem se nelíčila. Do kapsy jsem dala telefon a klíče a vyšla jsem z domu.
Utíkala jsem jak nejrychleji to šlo.. měla jsem už pět minut spoždění..

Rychle jsem přebíhala silnici a najednou jsem viděla jen hodně silná světla, pak velká rána a tma.....
--  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --
Pohled třetí osoby
Dívka zřejmě spěchala. Pořád kontrolovala mobil, asi čas. Když přebíhala přes silnici, tak se nerozhlédla a najednou jí přejelo osobní auto. Řidička auta vystoupila. Byla to nějaká žena. Začala vyšilovat a zavolala záchranku.
--  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --
Pohled Terky
Zrovna jsem si užívala romantickou chvilku s Benem a najednou mi začal zvonit telefon. Chvilku jsem to nechala a věnovala jsem se Benovi, ale ten mobil pořád zvonil.

,,Tak to zvedni.'' Odtáhl se ode mně Ben a usmál se na mě.

,,Dobře.'' Usmála jsem se a zvedla jsem mobil.

,,Haló ?'' Zeptala jsem se, protože to bylo cizý číslo.

,,Dobrý den, u telefonu New-Yorská nemocnice, přesněji Dougiho nemocnice. Voláme vám, protože vaše sestra měla autonehodu.'' Řekla nějaká starší paní.

,,Cože ?! To nemyslíte vážně ! Nemůže mít autonehodu, nemá řidičák ani auto!'' Začala jsem panikařit.

,,To né, ona neřídila. Ona přecházela přez přechod a přejelo jí osobní auto. Měla byste se sem dostavit.'' Řekla ta paní.

,,Pane bože! Hned tam budu!'' Rozbrečela jsem se a típla to.

,,Co se děje ?'' Zeptal se Ben a v očích měl strach.

,,Nina ! Ona.. ono jí přejelo auto, je v nemocnici.'' Rozbrečela jsem se.

,,Pojď, jdeme za ní.'' Řekl Ben a pomohl mi na nohy.

Šli jsme směrem k nemocnici a já si cestou pokládala otázky typu ,proč zrovna Nina?' a podobně. Jsem ráda, že se mnou Ben je, jinak bych se asi sesypala.

V nemocnici jsme rychle doběhli na recepci.

,,Dobrý den, kde je Nina Stuartová ? Prý měla autonehodu, jsem sestra.'' Řekla jsem a zase se mi nahrnuly slzy do očí.

,,Dobrý den, ano, vaši sestru přivezli asi před půl hodinou. Teď je na sále, zatím můžete počkat v čekárně.'' Řekla mi recepční a já se totálně rozbrečela.

,,Slečno uklidněte se, slečna Stuartová bude v pořádku.'' Uklidňovala mě a já jen přikývla.

Sedla jsem se na sedačku v čekárně a zavolala jsem Dominikovi a rodičům.
Dominik hned dorazí a máma s tátou přiletí zítra. Prý musí všechno vyřešit ohledně práce a podobně.

Čekali jsme tam s Benem asi hodinu a nikdo nám zatím nic neřekl. Po chvilce přišel Dominik a hned se ptal co se stalo.

,,Přejelo jí auto..'' objala jsem Dominika.

,,Co- cože ?'' Dominikovi se zlomil hlas.

Objetí mě vrátil a objímali jsme se takhle asi pět minut. Pak vyšel ze sálu další doktor.

,,Prosím vás, řekněte nám co se stalo! Už je na sále hodinu a půl a nikdo nám nic neřekl !'' Vystartovala jsem po doktorovi celá uslzená.

Doktor si jen povzdechl a pak přikývl.

,,Slečna Stuartová má vnitřní krvácení  v oblasti břicha, zlomenou nohu a silný otřes mozku. Nemůžeme přesněji říct co má ještě s hlavou, protože hlava je velmi zrádná. Nikdo jí moc nerozumí. Pokud se nic nezkazí, tak by měla operace skončit asi za půl hodiny, teď jí dáváme dohromady nohu. Více informací vám řekneme až po operaci.'' Řekl doktor a já přikyvovala a u toho jsem pořád brečela.

,,A pane doktore, myslíte, že bude v pořádku ?'' Zeptal se Dominik.

,,Měla by být, ale jak říkám, hlava je zrádná. Ale když ještě nevím moc informací, tak vás nebudu strašit.'' Řekl doktor.

,,Dobře děkujeme.'' Řekl Dominik a sedli jsme si zpět na sedačku a doktor odešel.

,,Měli by jsme zavolat Jamiemu.'' Řekla jsem, ale neuvědomila jsem si, že nemám jeho číslo.
,,Tak nic... nemáme číslo..'' řekl jsem znovu...

,,Až bude po operaci, tak se kouknem do jejího mobilu a zavoláme mu.'' Objal mě Ben.

,,Dobře.'' Řekla jsem a opřela si hlavu o jeho hrudník.
*****************************
Po dvaceti minutách najednou začali všude pobíhat doktoři a šli na sál. Začala jsem se bát, přeci se tam nemůže nic stát! Prosím nechci ji ztratit. Začala jsem znovu brečet.

,,Co se tam kurva děje.!'' Zařvala jsem a úplně jsem se rozbrečela.

Koukla jsem se na Bena a bylo na něm vidět, že má skoro na krajíčku a Dominik.. ten jen sedí s hlavou v rukách a asi brečí.
Šla jsem obejmout Dominika a tak jsme brečeli oba.

Najednou vyšel ze sálu doktor a měl trochu smutný výraz. Jen prosím, ať neřekne, že Nina umřela prosím !!!

Další kapitola ! :O tak co myslíte ? Umře nám Nina nebo ne ? :'( pište do komentářů ! :) za hlasování a koment budu ráda :)
Vaše Týnka :3

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat