Vzbudila jsem se a Brad ještě spokojeně oddychoval a tak jsem se koukla na čas. Byly teprve 3hodiny ráno a tak jsem se pokoušela znovu usnout. Marně... pomalu jsem se odtáhla od Brada a šla se vysprchovat. Po sprše jsem naštěstí nikoho nevzbudila a tak jsem se rozhodla, že si potichu zacvičim. Udělala jsem pár sed lehů a kliků. Nic vic jsem nedělala, protože jsem nechtěla probudit ty ospalce. Šla jsem si ven zaběhat. Byla ještě tma tak jsem se snažila co nejrychleji vrátit na chatku.(ano jsem trochu bázlivá :-D) Když jsem tam došla bylo 5hodin ráno a já sem si sedla na Bradovu postel, jelikož on spal na té mé. Zapla jsem mobil a četla jsem si knížku na wattpadu. Najednou se začala probírat Terka. ,,ahoj, jaktože nespíš?'' Šeptala Terka rozespalým hlasem. ,,nemůžu už usnout'' odpověděla jsem také šeptem. Jen kývla do souhlasu a sedla si do tureckého sedu vedle mě a opřela se o mé rameno hlavou. Přikryla jsem nás dekou a šeptali jsme si, aby jsme neprobudili Brada. Bylo už 7hodin a tak šla Terka na snídani. Já šla probudit Brada. ,,miláčku.. vstávej je snídaně'' hladila jsem Brada po rozcuchaných vlasech. ,, dobře vstávám'' řekl rozespale a já ho políbila na nose. Pozorovala jsem ho, jak se pomalu vyhrabal z postele a šel do koupelny. Vypadal jako krtek, který momentálně vylezl z nory. Musela jsem se nad tím zasmát. Po chvilce přišel z koupelny jen v trenýrkách už učesaný a upravený. Musela jsem si zkousnout spodní ret, když jsem viděla zase ty svaly!. On si toho všiml a jen se zazubyl. ,,copak?'' Zeptal se mě trochu úchylně. ,,nemohu koukat na mého sexy přítele ?'' Řeka jsem laškovně. ,,jasně že můžeš, pod podmínkou, že se budu taky moct koukat'' řekl zase tím svým uchylným tónem. ,,nene ty už si mě viděl minule, pamatuješ?'' Připomněla jsem mu. ,,dobře no.. tak nic..'' dělal smutného a já se musela jen smát. ,,dělej ať na nás ta snídaně zbude'' Řekla jsem mu. ,,ok už jdu jen se obléknu.
Na snídani jsme měli kakao a rohlík s marmeládou a máslem. Docela mi to chutnalo. Po snídani jsme si šli všichni do chatek, protože za hodinu půjdeme na túru. ,,Mám pocit, že mi ,,bude,, na zvracení'' Řekla jsem se smíchem před Bradem a Terkou. Terka se toho hned ujala ,,To je dobrý nápad, tobě ,,bude,, na zvracení a já tu s tebou zůstanu. Budeme mít tábor jen pro sebe'' ,,Ne!, já tu s ní zůstanu'' křikl Brad a my sme se mu jen vysmáli. ,,joo?! Myslíš, že tě tady se mnou nechají jo ?'' Ptala jsem se ho se smíchem, protože vím, že kluka a holku samotný na táboře nikdo rozumnej nenechá. ,,v tom má Nina pravdu, máš smůlu kámo'' poslala mu vzdušnou pusu Terka a začala se smát. ,,to je nefér'' řekl smutně Brad ,, ale prosímtě jsi jal malý'' zvedla jsem se a rozcuchala jsem Brada ve vlasech. ,,ok takže Tery jdi to zařídit a ty Brade se o mě starej , jako že mi je doopravdy zle.''oba kýbli a začal můj-náš plán.Pohled vedoucího tábora
,,dobrý den '' vtrhla mi do kanceláře Tereza Skácelová (nevím jestli jsem dávala Terce už příjmení, ale mám pocit že ne, kdyžtak se omlouvám :-) ) ,,ahoj co se děje?'' Zeptal jsem se jí. ,,pane vedoucí Nině je zle, už zvracela, možná to má ze snídaně nevím, ale nevypadá dobře.'' Řekla mi. No.. polid je jí špatně tak by znamenalo , že nejde na túru a někdo by tu musel s ní zůstat. No ještě uvidím. Přeci jenom, může to být jen sranda. ,,dobře tak mě ji pojď ukázat. '' bezeslova šla a já ji následoval. Po chvilce jsme vešli do chatky a Nina tam byla úplně skoulená u záchodové mísi a zřejmě před chvilkou zvracela. Byl tam vyděšený Brad, a bylo vidět, že má o Ninu strach. Držel ji za vlasy a hladil ji po zádech. ,,jak ti je Nino?'' Zeptal jsem se opatrně. ,,hrozně'' Řekla takovým hrozným hlasem a tušil jsem, že za chvilku asi zase bude natahovat. ,,dobře, na tu túru dneska nejdeš, zůstane tady s tebou ...'' chvilku jsem se rozhodoval a nevěděl koho vybrat, Brad se o ni sice dobře stará, ale bůhví co by se tady dělo a zase nechat tafy samotné holky se my nechce.. ,,zůstane tady s tebou Brad i Tereza, žádné hlouposti'' pohrozil jsem jim. ,,doufám, že se ti uleví Nino'' s tímto jsem odešel zpět do kanceláře a začal jsem svolávat táborníky, aby se pomalu chystali.Pohled Niny
,,bezva'' plácli jsme si vsichnir naráz a smáli jsme se našemu výkonu. ,,no tak co budeme dělat až odejdou?'' Zeptala jsem se jich. ,,já nevím co vy dva? Ale já půjdu za tábor, je tam jedna vesnička a tam jeden hezkej kluk. Takže já jdu za ním.'' Usmívala se Terka. ,,dobře. Pak mi řekneš podrobnosti'' zaculila jsem se na Terku. ,,neboj'' odpověděla mi.
Když všichni odešli a zůstali jsme tam jen my tři, tak jsme se s Terkou rozloučili a pak sme se věnovali sobě. ,,tak co budeme dělat?'' Zeptala jsem se Brada ,, co takhle film?'' Navrhl Brad. ,,dobře, vyber nějakou romantiku'' zavelela jsem a uvelebila jsem se na Bradovi vypracované hrudi a hladila jsem ho. Brad pustil film a přitáhl si mě blíž k sobě objetím. Po filmu jsme se začali líbat a tentokrát jsem věděla, že TO chci! ,,Brade?'' Rekla jsem mu po dlouhém vášnivém polibku. ,,ano miláčku?'' Zeptal se mě. ,,chci to '' Řekla jsem mu a on se najednou rozzářil a začal mě zase líbat. Kousl mě do spodního rtu a já vzdychla jeho jméno. Pak jsem mu začala sundávat kalhoty a triko. On mě taky sundal tepláky a tričko. Byli jsme polonazí a já chtěla víc. Najednou se Brad ode mě odtrhl a začal lovit kondom v šuplíku. Nasadil si ho a já jen kývla. Do sekundy mi sundal podprsenku s tangama a já jemu trenky. Horlivě jsme se líbali a já nechtěla přestat. ,,doopravdy to chceš?'' Zeptal se mě ještě jednou Brad a já mu odpověděla polibkem. Opatrně ho do mě zasunul a já se prohla v zádech. Při každém zasunutí jsem hekla. Oba jsme vzdychali a hekali tak nahlas, že nás museli slyšet i na Aljašce, ale mě to bylo jedno. Toto sem si chtěla opravdu užít. Pak jsem Brada nějak otočila tak, že Brad byl teď dole a já nahoře. Řídila jsem si tempo a to se mi líbilo. Pomali jsem zrychlovala a cítila jsem, že už za chvilku budu. Udělal se dřív než já, ale já se udělala za chvíli po něm. Svalila jsem se vedle něj a jen odpočívala od náročného zážitku. ,,miluju tě, a vždycky budu!'' Pošeptal mi do ucha a mě naskočila husina. ,,taky tě miluju'' pošeptala jsem. Takto jsem spokojeně usli.Taaak tady máte speciál xD snad se bude líbit :-) . Mám vás ráda :-) :-* za hvězdičky a komentáře budu mooc ráda :-) zatím ahoj :-)
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
RomanceNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...