Really?!

1.4K 120 16
                                    

Otevřel mi Brad a hned mě chtěl políbit. ,, Nino ! Co ty tady děláš?'' Usmál se, ale když jsem ho odstrčila a měla naštvaný výraz tak trochu znervózněl. ,,Co se stalo ?'' Zeptal se nechápavě. ,,tak pán neví!'' Křikla jsem po něm. Jen zavrtěl hlavou do záporu. ,,je konec Brade a nechci nic vysvětlovat, tady máš důvod. Nikdy ti to neodpustím, nenávidím tě Brade Smithe !'' Zařvala jsem na něj a ukázala jsem mu ty fotky na telefonu. Když je viděl, snažil se něco říct, ale já ho bouchla do hrudi a odešla jsem pryč od něj, pryč od všeho, nakonec jsem ráda, že jsem v New Yourku, nechci tu být už ani minutu. Nenávidím ho, dokázal zkazit všechno během jednoho dne!. No možná mě podváděl celou dobu našeho vztahu.. no .. to se teď už nedozvím. ,,Nino počkej na nás'' řvali na mě Deb a Sam. Jem jsem se zastavila a otočila jsem se směrem k nim. Byla jsem celá ubrečená. Objali mě tak moc, že jsem málem spadla do písku. ,,nechci ho už nikdy vidět'' řekla jsem naštvaně. ,,je to kretén kašli na něj.'' Usmáli se holky a utřeli mě slzy. ,,a kde je Dominik?'' Zeptala jsem se se strachem o něj. ,,zůstal tam a ještě si chtěl promluvit s Bradem'' odpověděli mi. ,,cože ?! A vy jste ho tam nechali??'' Zeptala jsem se docela vystrašeně. ,,jo není malej'' zasmáli se obě. ,,to sice není, ale je to Dominik'' koukla jsem po nich vystrašeně. Rychle jsem se rozeběhla za Dominikem. Samozřejmě se rval s Bradem. Dominik měl převahu a ještě mu nadával. ,,Dominiku nech ho! Nestojí ti za to!'' Tahala jsem ho pryč od Brada, ale nešlo to. ,,holky pojďte mi pomoct ho odtáhnout!'' Houkla jsem po holkách a obě přišli. ,,Dominiku ser na něj, vážně! Akorát si ublížíš'' už jsem brečela, protože jsem se o Dominika bála. Konečně se nám povedlo ho od Brada odtáhmout. ,,ještě jednou něco o ní řekneš a zabiju tě!'' Zavrčel po něm Dominik a dal mu ještě jednou pěstí. Brad tam jen ležel a nic neříkal. ,,Pojď jdeme'' pobídla jsem Dominika a vzala jsem ho za ruku a táhla jsem ho pryč. ,,Děvko!'' Zařval po mně ještě Brad na což jsem mu ukázala jen fakáče, ale Dominik se mi zase vyvlík z ruky a zase mu dal pěstí do obličeje. Nakonec se mi ho povedlo odtáhnout od Brada a šli jsme i s holkama do kavárny. Tam jsme si konečně sedli a já se mohla spustit do Dominika. ,,sakra Dominiku jsi normální ? Já se o tebe bála ! Mohl sis ublížit, nebo ti mohl ublížit on!'' Zanadávala jsem mu, ale tak aby to nebylo slyšet po celé kavárně. ,,tak promiň, že jsem tě chránil! Příště to neudělám, když nechceš!'' Naštval se a bouchl do stolu. ,,Dominiku to jsem neřekla! Prostě jsem se o tebe bála.'' Řekla jsem mu do očí a málem jsem se zase rozbrečele. ,,hlavně zase nebreč'' řekl smutně a dal si mě do svého medvědího objetí. Po chvilce mě pustil a já se usmála. ,,a co říkal o Nině?, že jsi tak vybouchl'' zeptala se Debie. ,,řekl, že si Nina nic jiného nezasloužila a prej ho stejně podvádí, takže on si může dělat co chce. Jo a taky ji začal na dávat do kurev, děvek a zasranejch krav..'' řekl Dominik a bylo na něm vidět, že je zase naštvaný a jak zatínal pěsti. ,,děkuju Dominiku'' usmála jsem se na něj upřímně a objala jsem ho. To ho uklidnilo a taky mě obejmul. ,,vždycky tě budu ochraňovat ,sestřičko,'' pokaždé, když řekne sestřičko, tak se trochu zasměje. ,,děkuju bratříčku'' taky se jemně zasměju. ,,už je čas jít, aby jsme to stihli domů včas.'' Řekla jsem holkám a rozloučila jsem se s nima. ,,budeš nám chybět Nino'' posmutněli obě a pevně mě obejmuli. Doprovodili nás na zastávku a my jsme s Dominikem nastoupili do autobusu. Tentokrát seděl Dominik u okna a koukal se z něho. Najednou jsem si všimla, že má trochu roztrhlé obočí. ,,Dominiku'' řekla jsem rázně. ,,co ?'' Zeptal se s otázkou v obličeji. ,,máš kvůli němu roztrhlé obočí'' posmutněla jsem a opatrně mu na to sáhla. Trochu sykl bolestí a já dala ruku pryč. ,,až přijdeme domů, tak ti to ošetřím.'' Pokud se ptáte jak?, tak normálně. Ve škole nás učili něco o ránách a jak se u nich máme chovat a podobně. A tohle není nic vážného. ,,nic to není, nepotřebuju ošetřit'' řekl mi. ,,opovaž se mi odmlouvat, jinak ti to obočí zmasakruju ještě víc, než ho máš teď!'' Řekla jsem s ,,humorem,, a koukala jsem na něj vážným pohledem. Jen zvedl ruce do obraného gesta a souhlasil ,,fajn, ošetři mě to'' . ,,hodný chlapeček'' pochválila jsem ho a pak jsme se oba začali smát.

,,jsme doma!'' Zařvali jsme oba nastejno. ,,dobře'' zavolala mamka a já vedla Dominika do mého pokoje. Zamkla jsem za námi dveře, přeci jenom nechci rodičům vysvětlovat co se stalo s Bradem. ,,sedni si na postel, zatím donesu lékárničku'' usmála jsem se na něj. Přišla jsem zpět k němu a sedla jsem si na postel vedle něho i s lékárničkou. ,,nejdříve ti to vydezinfikuju a pak ti tam dám žlutý prášek a zamašličkuju ti to.'' Seznámila jsem ho s procedurami, které na něm budou použity. Když jsem to dezinfikovala, tak sykl několikrát bolestí. ,,au, netlač tím kapesníčkem tak moc!'' Řekl mi a sykal u toho jako pes. ,,drž, jinak ti to nevyčistím!'' Řekla jsem ostře. Jen zamručel, ale už si nestěžoval. Konečně jsem mu to vyčistila a mohla jsem mu tam dát ten prášek. Když jsem mu dělala mašličky, tak nic neříkal a jen na mě koukal. Musela jsem se uchechtnoutm ,,co tak koukáš?'' Zeptala jsem se s trochou smíchu, ale dál jsem se věnovala jeho obočí. ,,nic jen'' usmál se, ale nedořekl to. Já se usmála a už jsem měla poslední mašličku hotovou, takže jsem se mohla věnovat jemu. ,,jen co ?'' Zasmála jsem se. Chvilku přemýšlel, ale stále se usmíval. ,,notak to dořekni'' usmála jsem se a bouchla jsem ho do ramene. Chvilku mlčel a pak ,,jsi krásná'' pořád se usmíval a dal mi pramen vlasů za ucho. Já jsem totálně zrudla a usmívala jsem se jak blázen. Pomalu se začal přibližovat a cítila jsem jeho dech na mých rtech.
Chce mě snad políbit? Chci to já ? Co se stane?

Tady to utnu :DDDD Snad vás alespoň trochu napnu :D víc komentářů! Šup ! :D jsem zvědavá co chcete ! :D chcete aby se políbili ? Nebo chcete aby Nina uhla hlavou ? :O nebo chcete, aby jim to někdo zkazil ? :O pište do komentářů :3 samozřejmě budu ráda za hlasování ! :3
Vaše Týnka :3

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat