V autobuse
,,tak ahoj !!!,, zakřičela jsem na tátu, Sam a Deb a mávala jsem jim. Už teď mi chybí!.... koukám po autobuse a musím se pousmát nad tolika ,,dětmi,, , který se mnou jedou na tábor. Je to trochu delší cesta takže si zapnu písničky do sluchátek a odpočívám. ,,noták ! Vstáve-e-e-ej !!! Holka kruciš vstaň jsme na táboře !'' Křičela po mě nějaká holka. ,,jo já usla?'' Ptala jsem se té holky. ,,jo usla, a je teda fuška tě probrat'' Smála se a já s ní. ,,Jsem Nina ty?'' Zeptala jsem se jí. ,,Jo promiň já jsem Terka'' Řekla. ,,ok asi by jsme měli jít všichni jsou už pryč v táboře.'' Usmála se Terka. Je to normální (asi 162cm) holčina, celkem hezká, má světle hnědé vlasy a vypadá mile. Možná se spřátelíme. ,,A kolik ti je?'' Zeptala jsem se Terky. ,,16 tobě?'' Zeptala se mě ,,taky 16.'' Usmála jsem se na ni. Cestou jsme si povídali a poznali jsme se. Je z NY a na tenhle tábor jela, protože ji naštvala mamka a ona chtěla daleko. Její mamka se jmenuje Sára tak nás napadlo, jelikož jsme se už spřátelili, že by jsme mohli dát naše rodiče dohromady. Hned po táboře se do toho dáme. Náš vedoucí táboru nás rozdělil do družstev. A jak sem se tak porozhlížela tak sem najednou viděla jeho ! Páni vůbec sem netušila, že pojede se mnou na tábor ! ,,Brade!!'' Houkla jsem na něj a on se otočil a v očích měl jiskřičky, asi že mě vidí :-). Hned ke mě šel a začal se ptát. ,,ahoj Nino! Kde se tu bereš?'' A obejmul mě ,,spíž co tu děláš ty, já sem jezdím každý rok '' a usmala jsem se na něj. ,,mě sem přihlásil táta za trest, ale o tom už víš. ,,aha, to je super aspoň někdo další koho tady znám'' a pořád jsme se usmívali. Po chvilce začal mluvit vedoucí. ,,takže můžete si zvolit s kým budete v chatkách, ale budete ve trojicích nechci tady nějaký techtle mechtle. Takže pokud se o něco pokusíte,oznámim to vašim rodičům a budete mít trest.''koukal především na kluky a ti mu jen přikyvovali. ,,dobrá tady mi napíšete s kým budete na chatce ať mám přehled'' hned se mě Brad zeptal ,,nechceš být se mnou na chatce ?'' ,,jasně že jo, a pujde k nam ještě Terka'' Usmála jsem se a něj. ,,ok'' Řekla Terka, protože stála přímo za mnou a slyšela to. ,,dobře tak se jdem zapsat'' oznámil Brad a my jsme šli.
V chatce
,,mám tuhle postel !'' Křikl Brad a já po něm hodila vražedný pohled. ,,Ne ta postel je moje ! '' zakňučela jsem na něj a skočila hned za nim na postel a začala se o ní prát. ,,Nino je to ta nejlepší postel v chatce, smiř se s tím, nedám ti jí.'' Ukončil svůj monolog a já na něj poraženým pohledem koukala a odešla na další postel. Terka byla pryč a tak sme tam s Bradem byli sami a povídali jsme si. ,,nechceš se podívat po táboře? '' zeptal se mě Brad a já souhlasila. Šli jsme kolem chatek a došli jsme na nějakou lesní cestu tak sme po ní šli a povidali jsme si. Pak jsme uviděli spadlou větev a dali si k ní závod kdo u ní bude první. ,,první'' zakřičela jsem a smála se u toho. Seděla jsem na té větvi a Brad ke mě přišel a sedl si na ní taky. ,,musím ti něco říct'' začala jsem .. ,,já tobě taky'' řekl mi. ,,první já'' Řekla jsem mu a zvážněla jsem. ,,ok tak mluv'' ,,no víš, říká se mi to těžko, ale..... já tě miluju... '' jemu se jenom udělal úsměv na tváři a řekl mi ,,to co sem ti chtěl říct je to, že já tebe taky miluju'' a políbil mě.
Ve mě najednou začal lítat roj motýlků a vybuchoval ohňostroj. ,,tohle je ten nejkrásnější den v mém životě'' Řekla jsem mu do polibku. ,,I můj'' vrátil mi. Po asi 5 minutách jsme si řekli, že půjdem zpět do chatky. Když jsme se blížili tak jsem uslyšela z naší chatky vzlyky a rychle jsem se rozběhla k chatce. ,,Terry co se stalo ?'' Začala jsem nervózně a objala jsem jí. ,,tady na táboře je jeden kluk a on se mnou chodi,nebo spiz sem si to myslela , ale kdyz jsem za nim chtela jit tak sem ho videla jak se líbá s nejakou holkou..'' Začala znovu brečet a já se na ni soucitně koukla a objala ji ještě silněji než předtím. ,,neboj my mu ukážeme co ztratil'' a usmála jsem se na ni. ,,vždyť je to idiot když tě podvedl'' řekl Brad. ,,děkuju vám,sem ráda že mám takový kámoše '' Usmála se na nás. Zavolali nás na večeři a tak jsme šli.
Na chatce
S Bardem jsme dojedli brzo a šli jsme tedy zpět na chatku. Povídali jsme si chvíli o Terce a tomu co se jí stalo. A pak se mi Brad nalepil na rty a začali jsme se líbat.Jemně mě kousl do rtu a já mu sténla do úst. On neváhal a strčil mi do úst jazyk. Líbali jsme se jen asi 5minut , ale mě to přišlo jako věčnost, když jsme přestali tak si myslel, že bude něco víc. ,,ne chci ještě počkat prosím.'' Řekla jsem mu když jsem byla pod ním. ,,dobře počkám jak budeš chtít'' usmál se na mě a zpět mě políbil a následně začal lechtat. ,,ne-e prosím !! '' Smála jsem se jak mě lechtal. Jsem hrozně lechtivá nedivte se. Vyrušila nás ale Terka,která se začala smát. ,,takže vy jste mi utekli, aby jste se tu mohli lechtat jo ? '' Smála se u toho když to říkala. Brad jí hned odpověděl ,,noo.. jenom kvůli tomu ne'' a v tom jsme všichni dostali zachvat smíchu.Pak jsme se uklidnili a šli jsme si ještě povídat a asi ve dvě ráno jsme šli spát.Ták páni tato kapitola se mi psala sama xD ještě jednou bych chtěla poděkovat Terrezkaaa doopravdy jsi mě zvedla náladu. :-) doufám, že se kapitola líbí a za follow , hvězdičky a komentáře budu hodně ráda. :-)
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
Любовные романыNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...