Dominik...

1.6K 117 2
                                    

,,Nino vstávej'' přešel mi do pokoje táta. ,,Emmmm.... já nechci !! ''Zabručela jsem. ,,Nino je oběd!'' Zpřísnil trochu táta. ,,nojo už jdu, tak mě ještě nech ať se oblíknu'' řekla jsem tátovi ještě v polospánku. ,,no tak za deset minut dole'' řekl a zabouchl dveře, takže jsem se už probudila. První cesta byla do koupelny. Po ranní hygieně jsem si dala vlasy do drdolu a oblékla jsem se do volných tepláků a obyčejného trička. Když jsem došla do jídelny, tak už všichni seděli u stolu a jedli žemlovku. ,,máš nabráno tak se posaď'' usmála se mamka. Jen jsem přikývla a sedla jsem si. ,,asi by sme vás měli představit'' koukla mamka na mě a Dominika. ,,takže Dominiku, tohle je tvoje nevlastní sestra Nina, přijela se svým tátou z LA a budou s námi bydlet, protože jsme se dali dohromady.'' Usmála se na tátu. Pak se koukla na mě a Dominika mluvila ke mně ,, no a Nino tohle je Dominik, tvůj nevlastní bratr, takže mějte se rádi, buďte na sebe hodní a žádné hádky '' usmála se na nás. My jsme po sobě jen koukli ,,Nina'' podala jsem mu ruku. ,,Dominik'' zasmál se a podal mi ruku. Konečně jsem se mohla pustit do jídla. Snědla jsem to celé, a protože jsem byla poslední kdo přišel ke stolu, tak jsem musela sklidit ze stolu. ,, Diminiku nechceš se dnes trochu seznámit s Ninou ? Moc to tu nezná a myslím, že by ste si I promluvili'' řekl MŮJ otec Dominikovi. Jako kdybych ho o to neuměla požádat sama. Dominikovu odpověď jsem moc neslyšela, ale asi se mnou půjde ven. No když jsem dala nádobî do myčky, šla jsem se do pokoje obléct do něčeho lepšího. Takže jsem si nasadila látkové černé kraťasy a crop-top. Sedla jsem si na postel a koukala jsem do mobilu na facebook a instagram. Hodila jsem tam pár fotek a napsala jsem se Sam a Deb. Najednou mi zavolal Brad.
Brad (-) Nina (+)
-Ahoj, chybíš mi lásko :/
+ty mně taky a hrozne moc.
Mám nevlastního brášku (zasmála jsem se do telefonu)
-aha, tak hlavně ať ti neublíží.
+neboj mám tebe miluju tě Brade
-já tebe, hele musím končit přijela mi sestřenice a já ji musím hlídat. Tak ahoj.
+em.. dobře tak ahoj.
Mám pocit, že s ním něco je. Jsem pryč teprve dva dny a už se chová divně. Sam jde s Mattem na nějakou párty a Deb má prý romantiku s Joshem. Po chvilce se ozvalo zaklepání ,,dále'' řekla jsem. Do pokoje přišel Dominik ,,čus, zaprvý se ti chci omluvit za to ráno'' uchcechtl se ,,a zadruhý tvůj táta říkal, že tě mám vytáhnout ven'' koukl na mě pohledem ,půjdeš' ,,a chce se ti jít zrovna se mnou ven ?'' Zeptala jsem se ho, protože pokud by ven MUSEL z donucení mého táty, tak bych ven nešla. ,,docela jo'' usmál se a přišel ke mně blíž. ,,tak co půjdeš se mnou ven ,sestřičko'? '' zasmál se naf slovem sestřičko a já se taky zasmála. ,,samozřejmě, že chci jít ven ,bratříčku'.'' Taky jsem se zasmála a tak mě Dominik vytáhnul z postele a vzal mě za ruku až do předsíně. Vzala jsem so svoje oranžové conversky a vyšli jsme z domu. ,,tak kam půjdeme Domi?'' Koukla jsem se na něj a on mě spražil pohledem. ,,takhle mě nikdy neoslovuj'' já se jen zasmála ,,a jak teda ? '' ,,jakkoliv jen ne Domi, je to strašný!'' Zasmál se. ,,fajn tak Domčo, lepší?'' Zeptala jsem se ,,jo lepší'' zasmál se. ,,půjdem na jedno místo, věř mi, bude se ti líbit. '' ušklíbl se a já souhlasila. Šli jsme městem a došli jsme před nějakou emo discotéku. ,,ty posloucháš tohle ?'' Zeptala jsem se ho s trochou odporu v mém hlase. ,,neboj bude se ti to líbit pojď jdem tancovat'' rozběhl se na parket a mě držel celou dobu za ruku, takže jsem musela běžet taky. Když jsme se dostali na parket, tak začala hrát další písnička, která zněla už trochu líp. Tancovali jsme spolu, pili jsme trochu alkoholu a Dominik si mě pořád hlídal, aby mě někdo neodvedl pryč. ,,chci dojít za DJ-em, aby mi pustil jednu písničku. ,,ok tak pojď'' dovedl mě k DJ-ejovi a já mu řekla písničku. Šli jsme s Dominikem na parket a když začala písnička, tak jsme začali tancovat. ,,ploužáky moc neumim'' zasmál se Dominik. ,,to nevadí, jen se houpej do rytmu'' usmála jsem se na něj a dala jsem si hlavu na jeho rameno. Když písnička skončila, rozhodli jsme se, že už půjdem jinam. Šli jsme se projít do parku a cestou jsme si povídali o škole, Bradovi, LA a taky o Dominikovi. ,,myslim, že ten Brad někoho má '' řekl mi Dominik trochu těžce, protože mi nechtěl  ublížit. ,,já si to nemyslím, Brad mě miluje'' řekla jsem mu hrdě, ale někde uvnitř mě žralo to co Dominik řekl.
,,nepůjdem už domů?'' Zeptal se mě Dominik. ,,jo můžem, už je stejně devět večer. ''
Když jsme došli domů, tak jsem zalehla do postele a rovnou jsem lehla. Ani jsem se neumyla, byla jsem natolik vyčerpaná, že jsem prostě usla.

Tak další kapitola :) snad se vám líbí. Votes a komentáře potěší :).
Vaše unavená Týnka :D :3

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat