Když jsme se včera doobjímali, tak jsem všechny roztrhané fotky vyhodila do koše. Mamka mi pomohla s úklidem a pak mi ještě něco říkala o škole. Ano, bohužel za týden je škola. Vůbec se mi tam nechce. Nová škola, nový lidi, nový místa, všechno bude nové ! Dneska máme jít všichni na rodinný nákup školních věcí. Na ten nákup se těším, vždy mě baví nakupování čehokoliv. ,,Terezo ! Nino ! Dominiku ! Pojďte, je oběd !'' Slyšela jsem mamku, jak nás volá ,,už jdu'' zařvala jsem na ní. Seběhla jsem schody a sedla jsem si na židli. ,,co to je ?'' Zeptala jsem se. ,,domácí čína'' řekla mamka a já se s radostí usmála. ,,mňam ! Tak to si dám'' řekla jsem. U stolu už byli všichni, jen Dominik chyběl. ,,Dominiku sakra naklusej ke stolu!'' Zařvala Terka a já jsem se jen zasmála. ,,nojo už jdu bože..'' řekl otráveně Dominik a dobelhal se ke stolu. Mamka nám všem nabrala ,,dobrou chuť'' řekla s úsměvem. ,,dobrou chuť'' zopakovali všichni a pak jsme se do toho dali. Bylo to delikatesní. ,,jděte se převléct, jedeme do obchodu, takže slušně!'' Koukla především na Dominika a tátu. ,,tak já se jdu obléct'' řekla jsem a Terka šla hned za mnou. Nahoře jsem ji zastavila ,,Tery ?'' ,,ano ?'' Teptala se. ,,co ten tvůj Ben ?'' Zeptala jsem se s přivřenýma očima a sjížděla jsem ji od shora dolů. ,,co by ?'' Zasmála se. ,,pak mi to řekneš'' vztyčila jsem ukazováček a pak jsme se jen usmáli a šli jsme každá do svého pokoje. Šla jsem ke skříni a vybrala jsem si červené riflové kraťasy, černobílé pruhované tílko a k tomu červenočernou kostkovanou košili. Udělala jsem si vysoký culík (pony tail) a nijak jsem se nenamalovala. Moc se nemaluju. Vzala jsem si mobil a šla jsem čekat dolů. Sedla jsem si na botník a obula jsem si černé vansky. Po asi pěti minutách mě nebavilo čekání a tak jsem zařvala ,,jdu čekat ven, hoďte s sebou!'' . Vyšla jsem před dům a šla jsem na chodník. Koukala jsem do mobilu a psala jsem si zase s Debie a Samanthou. Najednou do mě narazilo něco velkýho a chlupatýho a povalilo mě to na zem. Spadla jsem na zadek a pěkně to bolelo. ,,jauvajs !'' Řekla jsem a snažila jsem se kouknout, co do mě narazilo. Byl to chlupatý pes, husky, byl hrozně roztomilý a začal mě lízat. (Obličej vy perverzáci, na co jste sakra mysleli ? :D ) Pořád jsem byla na zemi a najednou přiběhl udýchaný kluk ,,Time ! '' zavolal si k sobě toho psa a dal si ho na vodítko. ,,promiň, srazil tě ?'' Zeptal se mě docela mile. ,,no.. jo, ale to nevadí'' zasmála jsem se tomu a chtěla jsem so zvednout. ,,počkej, pomůžu ti'' zasmál se a podal mi ruku. Přijmula jsem ji a on mě zvedl. ,,omlouvám se, že tě srazil můj pes'' podrbal se na zátylku a já se jen zasmála. ,,to je vážně v pohodě, nic mi neudělal'' zasmála jsem se ještě jednou. ,,dobře, ale chci se ti stejně nějak omluvit, co takhle zmrzka ?'' Usmál se a tím ukázal své krásně bílé zuby. ,,dobře, ale platím si svojí!'' Vztyčila jsem ukazováček. ,,ne! já platím'' zamračil se. ,,tak to nejdu!'' Dělala jsem uraženou. ,,fajn tak si ji koupíš sama'' zasmál se a já taky. ,,dobře'' usmála jsem se. ,,jinak já jsem Jamie'' usmál se a podal mi ruku. ,,Nina'' usmála jsem se. ,, tak jedeme Nino!'' Zavolal na mě táta z auta. ,,jo už jdu'' zařvala jsem zpátky. ,,promiň, už musím'' usmála jsem se smutně. ,,dobře, tak zítra ve tři tady !'' Usmál se. ,,dobře, ahoj'' usmála jsem se. ,,ahoj'' zamával mi a já šla k autu. Nastoupila jsem a hned se mě všichni vyptávali. ,,kdo to byl ?'' Zeptal se táta a Terka. ,,Jamie, srazil mě jeho pes '' zasmála jsem se tomu. ,,aha'' zasmáli se všichni.
V obchodě jsme prošli školní potřeby. Vybrala jsem si tašku přes rameno, penál a pak ty věci, které jsou samozřejmnost. ,,mami ? Mohli by jsme s Terkou zůstat ještě v obchodě ?'' Zeptala jsem se mamky, když už jsme měli jít domů. ,,no já nevím, kdo vybalí ten nákup ?'' Zeptala se. ,,no tak pro jednou se nic nestane, když to odnese Dominik ne ?'' Zeptala jsem se opatrně a Dominik se na nás vražedně koukl, když to máma dovolila. Jen jsme na něj mrkli a odešli jsme. Máma nám dala ještě peníze na autobus a něco malýho. ,,tak a teď vyklop to o tom Benovi!'' Hravě jsem ji bouchla do ramene a zasmála jsem se. ,,no prostě..'' začala. ,,máme spolu dělat referát o teorii velkého třesku. No a tak nějak jsme se u toho začali líbat a ...'' zasekla se a zrudla. ,,vy jste se spolu vyspali ?'' Zeptala jsem se se smíchem. Jen kývla hlavou na souhlas. ,,Terko !'' Zapištěla jsem. ,,ty se nezdáš holka'' zasmála jsem se. ,,ticho ! Nikdo nic neví, jinak chodíme spolu samozřejmě!'' Zasmála se, ale stále byla rudá. ,,neboj '' mrkla jsem na ni. ,,a co ten kluk se psem ?'' Zeptala se mě s nadzdvihnutým obočím Terka. ,,no... jdeme zítra na zmrzku'' zasmála jsem se a zkousla jsem si ret při vzpomínce na ty jeho vlasy. ,,Nino?!'' Řekla Terka trochu zděšeně a zároveň radostně. ,,někdo se nám zamiloval jo ?'' Zeptala se. ,,ne jsi blázen ? Nemiluji ho !'' Zasmála jsem se. Jen přikývla a šli jsme si sednout do křesílek v jedné kavárně. Objednala jsem si ledovou kávu a zákusek a Terka to samé. Povídali jsme si o všem a pak jsem ji řekla i o Bradovi a o Dominikovi. ,,cože? Dominik se tě snažil políbit ?'' Zakuckala se ledovou kávou. ,,jo, ale nedovolila jsem mu to a navíc pak mi to vysvětlil, bylo mu mě líto.'' Vysvětlila jsem. ,,aha'' kývla Terka hlavou. ,,měli by jsme už jít'' řekla Terka, když už jsme měli dopitou kávu. Každá jsme si to zaplatili a šli jsme na autobus. Jel nám asi za deset minut, tak jsme ještě řešili školu. Vypadá to, že budu s Terkou ve třídě, teda pokud mě nedají do jiné třídy.
Když jsme přijeli domů, tak jsem si zalezla do pokoje, převlékla jsem se a šla jsem spát.Další kapitola :) snad se bude líbit :) komentujte a hlasujte :)
Vaše Týnka :3
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
RomanceNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...