,,dobře, tak jdeme na pouť.'' Zasmál se Jamie a šli jsme na New Yourskou pouť.
«--------------------------------------------------»,,páni Jamie ! To je nádhera!'' Vydechla jsem, když jsem viděla tu pouť. Bylo tam velké Ruské kolo a spoustu jiných atrakcí.
,,já vím, proto jsem to nechal na konec dne.'' Usmál se na mě a dal mi pusu na čelo.
Jen jsem se usmála a koukala po té kráse. ,,půjdeme na to kolo ?'' Zeptala jsem se Jamieho.
,,jasně!'' Usmál se a táhl mě směrem k němu.
Když jsme zaplatili, tak jsme si nasedli do jedné kabinky a pán nás zavřel. Celou dobu jsme se drželi za ruce a já se koukala kolem sebe. Bojím se výšek, takže nevím jak to přežiju, ale zkusit se má všechno.
,,bojíš se, co ?'' Zasmál se Jamie a já ho probodla pohledem.
,,jasně, že se bojím, nemám ráda výšky...'' zasmála jsem se.
,,tak to abych tě chránil.'' Řekl kulišácky a začal mě líbat po krku.
,,jo měl bys.'' Řekla jsem a začala jsem ho hladit ve vlasech.
Kolo se začalo točit a my jsme se od sebe odtrhli. Koukala jsem se z okénka a koukala jsem na tu krásu. Ze strachu jsem držela křečovitě Jamieho ruku a snažila jsem se zahnat závrať. Po chvilce jsme si spolu začali zase povídat.
Asi po pěti minutách jsme mohli vystoupit a já si oddychla.,,uff... bylo to sice nádherný, ale ten strach je větší.'' Zasmála jsem se a zatřásla se.
,,tak teď půjdeme pro cukrovou vatu a pak si zajdeme pro štěstíčka.'' Usmál se na mě a já přikývla.
,,dvě cukrové vaty prosím.'' Usmál se Jamie na prodavače a on jeho objednávku začal připravovat.
,,tak, jedna pro slečnu.'' Usmál se prodavač na mě a podal mi cukrovou vatu.
,,a jedna pro pána.'' Také se na Jamieho usmál a pak poděkoval za nákup a my jsme šli jinam.
,,byl docela milý.'' Řekla jsem Jamiemu a on přikývnul.
,,nechceš do strašidelného domu?'' Zasmál se Jamie a ukázal mi na nějaký dům.
Vypadal strašidelně, venku byli nějaký pavučiny a pavouci. Taky tam byla cedule ,For sale' [na prodej] a před domem stál pán s kasou.
,,pojďte do domu hrůzy ! Jen 2$ za osobu!.'' Řval ten chlap od té kasy
,,tak pojď, jdeme.'' Usmál se Jamie a tahal mě za ruku k tomu domu.
,,fájn... tak jdeme.'' Zasmála jsem se a šla s Jamiem.
,,dva lístky prosím.'' Řekl Jamie prodavači.
,,tady máte, přeji příjemnou zábavu.'' Usmál se na nás a my jsme šli dovnitř.
Bylo to dost strašidelné, byli tam pavučiny. Sem tam probliklo červené světlo, jinak tam byla tma. Chodili jsme všude možně. Najednou na nás začali bafat figuríny. Fakt jsem se bála, takže jsem tam pištěla. Pak jsme přišli k velkému zrcadlu a tak jsme se na sebe v tom zrcadle koukali. To co jsme viděli potom, bylo vážně dost strašidelný. V tom zrcadle se najednou objevila malá strašidelná holčička, která měla černé vlásky, červenobílé šatičky a když se na nás podívala, tak měla zakrvácený obličej a místo očí měla přišité knoflíky. Začala jsem s Jamiem křičet a začali jsme utíkat, jenže ta holčička nás začala honit. Po dlouhé době hledání východu, jsme se několikrát málem zabili, ale nakonec jsme ten východ našli. Když jsme vyšli ven, tak jsme si všimli, že ta holčička už nás nehoní.
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
RomansaNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...