Nákupák

1.8K 114 57
                                    

Začnu takhle xD omlouvám se, že jsen dlouho nic nenapsala, ale nějak jsem neměla náladu a tak no. Hlavně k psaní mě přinutilo hlavně to, že jsem #6 v romanci :3 omg ! Jsem úplně happy :D moc děkuju jste úžasný ! :) takže tady je nová kapitola :)

Nina
Už jsem třetí den doma, co mě pustili z nemocnice a teď se balím. Letíme totiž s rodičema do Japonska ! Vždy jsem se tam chtěla podívat a teď mám možnost. Letíme zítra ráno, takže  si teď balím a pak půjdu ven s Rory a Jamiem. Sam a Deb jsem volala a až přiletím z Japonska, tak by měli přijet za mnou do NY. S Jamiem jsme se více sblížili. Vůbec nevím, jak to na dva týdny bez něj vydržím...

,,Ninuško jsi už sbalená ?'' Zeptala se mě mamka a nakoukla mi do pokoje.

,,Mami, neříkej mi Ninuško, je to přiteplený...'' zasmála jsem se. ,,Ne ještě nemám sbaleno. Hele ty jsi kupovala nový kartáčky ?'' Zeptala jsem se mamky.

,,Ne, táta je kupoval. Myslím, že už jsou sbalený, ale ještě se kouknu. Tak si pospěš, zdržuješ sama sebe.'' Pohladila mě po zádech a odešla.

Kdyby jste se divili, tak ano sice mám mít školu, ale rodiče nám to zařídili a ředitel s tím neměl problém. Za dva týdny půjdu normálně do školy.
**************************
Do kufru si dávám poslední kus oblečení a mám konečně sbaleno. Usměju se sama pro sebe a rychle vyběhnu z domu, rozloučím se a jdu za Jamiem a pak pro Rory.

,,Ah-'' nedořeknu to a už si mě Jamie přitiskl na rty.

Užívala jsem si to a spolupracovala jsem. Nemůžu se ho nabažit. Jamie mě chytl pod zadkem a vyzvedl mě, takže jsem si kolem něj obtočila nohy. 

,,Miluju tě, né že si najdeš nějakýho japonce.'' Zasmál se, když jsme se od sebe odtrhli.

,,Taky tě miluju, neboj nikdy bych tě nepodvedla.'' Usmála jsem se na něj a políbila ho na nos.

,,Jdeme pro Rory?'' Zeptal se a dal mě dolů.

,,Jasně. Ty mě taky nepodváděj !'' Podívala jsem se na něj a usmála jsem se.

,,Tobě to nejde udělat.'' Usmál se a objal mě.
****************************
,,Ahoj !'' Usmála jsem se na Rory a objala jsem ji a
Jamie ji taky obejmul.

,,Jdeme do nákupáku ?'' Zeptala se Rory.

,,Dobře.'' Usmála jsem se na ní a Jamie nás jen pozoroval a litoval toho, že s náma dvouma někam šel.

,,Noták, netvař se tak, jinak ti nekoupím gumídky.'' Zasmála jsem se a žertovně jsem mu oběma rukama splácla tváře k sobě a dala mu pusu.

,,Dobže, Jamieček doftane gumífky!'' Zašišlal jako malé dítě a zatleskal si u toho.

Díky tomu Rory chytla šílený záchvat smíchu a já taky. Když nás Jamie viděl, tak  se musel zasmát taky a vzal nás kolem krku a táhl ke zmrzlině.
My jsme jako poslušní pejskové šli, ale pořád jsme se smáli.

,,Jednu čokoládovou a dvě jahodové prosím.'' Zasmál se Jamie na prodavače, když viděl, že jsme pořád rozesmátý.

,,Prej Gumífky!'' Vyprskla Rory a já s ní.

,,Nebo Jamieček.'' Vyprskla jsem já.

,,Holky máte tady ty zmrzliny.'' Zasmál se Jamie.

,,Jo děkuju.'' Zasmála jsem se a vzala jsem si zmrzlinu.

Rory udělala to samé a šli jsme si všichni sednout na lavičky. Už jsme byli celkem v pohodě a Jamie se tvářil už normálně.

,,Půjdeme pak do kavárny na zákusek a kafe, potom do obchodu s oblečením a pak se zajdeme podívat na nějaký film do kina. Co vy na to ?'' Zeptala se Rory a já souhlasila.

,,Až na oblečení se mi to zamlouvá.'' Zasmál se Jamie.

,,Ale Lásko já potřebuju nějaký oblečení do Japonska.'' Usmála jsem se na něj.

,,Ach jo... vždyť toho máš hodně.'' Zasmál se.

,,Ale holky vždy potřebujou něco nového co tam unosí.'' Mrkla na Jamieho Rory a usmála se na mě.

,,Fajn, tak to beru no..'' povzdychl si.

,,Nad dvouma holkama nikdy nevyhraješ.'' Políbila jsem ho a on spolupracoval.

,,Já vím, proto se vzdávám.'' Znovu mě políbil.

,,Tak pojďte, ať to stihneme.'' Zasmála se Rory.
*********************
Šli jsme ke kavárně s Jamiem ruku v ruce a povídali jsme si.
V kavárně jsme si zabrali stůl úplně v rohu a čekali jsme na obsluhu. Chvilku jsme si povídali a pak přišla servírka.

,,Dobrý den, co si dáte ?'' Usmála se asi třicetiletá servírka.

,,Dobrý den, jeden šlehačkový, ovocný a čokoládový dortík a tři ledové kávy.'' Usmála jsem se na servírku a ona přikývla.

,,Za chvilku vám to donesu.'' Usmála se a odešla.

,,No, těšíš se ?'' Usmála se Rory.

,,Jasně, že se těším. Japonsko miluju, vždy jsem se tam chtěla podívat a teď tam jedu. Nechápu kde na to rodiče vzali tolik peněz.'' Zasmála jsem se.

,,Sem ráda, že se ti splní sen, hlavně tam na sebe dávej pozor.!'' Usmála se a Jamie přikývl a taky se usmál.

,,Nebojte se, nic se mi nestane'' Usmála jsem se na ně.

,,Dobře.'' Pohladil mě Jamie po ruce.

V tom přišla servírka s dortíkama a kafem.

,,Bude to 319,- korun.'' Řekla, napsala si to na papírek, usmála se a odešla.

Všichni jsme se na sebe usmáli a pustili jsme se do dortíků. Povídali jsme si o všem možném a pak přišla řada na Rory a její milostný život.

,,A co ty Rory ? Líbí se ti někdo ?'' Usmála jsem se na ní.

,,Noo... jeden kluk tady je.'' Zasmála se a upila ze své kávy.

,,Povídej! Kdopak se ti líbí?'' Zasmál se Jamie.

,,Je to Tobi Winster'' řekla a nervózně se otočila jestli jí někdo neslyšel.

,,Ten Tobi Winster ze třeťáku ?'' Zeptal se Jamie nervózně.

,,Jo... víš něco, co je pro mě špatně ?'' Zeptala se.

,,No... Tobi jede jen po hubených holkách, tím nechci říct, že jsi tlustá, si hezká. Jen prostě Tobi se zaměřuje na vzhled a když ho holka zaujme tak se jí snaží pak poznat.'' Řekl Jamie a koukal smutně na Rory.

Rory jen vydechla a chvilku přemýšlela a pak se na nás koukla a spustila.

,,Tak se změním... nechci být tlustá a nikdy nemít kluka... zhubnu.... Nino ? Pomůžeš mi ?'' Zeptala se mě Rory.

,,Rory, kvůli klukovi to nedělej, najde se někdo komu se budeš líbit taková jaká jsi.'' Usmála jsem se na ní.

,,Ne Nino! Já chci být hezká, nechci aby si ze mně dělali srandu ve škole, nechci abych si nemohla koupit hezký oblečení, protože se do něj nevejdu a nechci zůstat navždy sama. Já se změním. Buď s tebou, nebo sama. Pomůžeš mi teda ?'' Prosila mě pohledem. Viděla jsem, že skoro brečí.

,,Dobře, pomůžu ti.'' Usmála jsem se na ní.

,,Dobře tak děkuju.'' Objala mě a já jí objetí opětovala.

,,Tak půjdeme teď do toho obchodu s oblečením, ať to mám už za sebou ?'' Zasmál se Jamie.

,,Jasně. Tak jdeme.'' Usmála jsem se na něj a společně jsme zaplatili a vyrazili jsme na nákupy.

Další díl :) snad se líbil.
Vaše Týnka :3

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat