Naposledy jsme se políbili a pak Jamie odešel. Já šla do svého pokoje a šla jsem se vykoupat a spát. Nemůžu se dočkat zítřka.
«-----------------------------------------------»Vstala jsem asi v devět hodin, šla jsem se vysprchovat, vyčistit si zuby a trochu jsem se namalovala. Šla jsem si udělat snídani a na lednici byl vzkaz. Vlastně byli dva..
,Dobré ránko ! :) Hele jsem u Bena vrátím se... nevím asi zítra. Čus Terka.'
,Sem venku - Dominik'
Takhle vypadaly vzkazy na lednici.
,Okej, takže doma jsem sama... aspoň se můžu v klidu připravit.' Pomyslela jsem si.Pustila jsem si písničky. Celý dům se třásl a já jsem tam tancovala a zpívala. Nic mě nezajímalo. Chvilku jsem cvičila a pak jsem zase tancovala. Asi dvě hodiny mě to bavilo a pak jsem šla něco poklidit. Samozřejmě jsem celou dobu zpívala bez přestání. Moc jsem nesledovala čas takže jsem si nevšimla, že jsou už dvě hodiny. Šla jsem si teda udělat nějaké jídlo. Koukla jsem se do lednice a tam jsem našla bílí jogurt. Vyndala jsem ho a z košíku na lince jsem si vzala dvě jablka a banán. Vyndala jsem si misku a ovoce jsem nakrájela. Dala jsem to do misky a zamíchala jsem to. Když jsem uklízela jogurt do lednice, všimla jsem si, že jsou dole v lednici jahody, tak jsem si je tam taky přikrájela. Znovu jsem to zamíchala a pustila jsem se do toho. Miluju ovocný saláty.
Když jsem dojedla, dala jsem misku a lžíci do myčky a šla jsem si vzít ještě vafle. Mám docela hlad :D. Na vafle jsem si dala nutellu, šlehačku a ovoce. Mňamka to byla. Pustila jsem si ještě písničky a šla jsem na mobil. Byla jsem na facebooku a psala jsem si se Sam a Deb. Docela mi chybí..
Sam- Kdy se uvidíme ? :/
Deb- Jo no.. kdy ? :((
Já- Tak přijeďte vy :/ teď nemůžu zítra je škola :( netěšim se, ale zároveň jo, jestli chápete :D.
Sam- Jo chápem :D jinak, rádi přijedem, ale asi až o víkendu.
Deb- Jo, v sobotu a budem tam do neděle.
Já- Dobře to bude super ! :3Pak jsme si ještě psali blbosti, co kluci a tak. Byly čtyři hodiny a já jsem se šla připravovat. Upravila jsem si vlasy a make-up jsem si nechala takový, jaký jsem měla. Chvíli jsem váhala co si obleču a nakonec jsem se rozhodla pro společenštější šaty a tak jsem si vzala tyhle.
Snad se jim budu líbit. Jamie říkal, že je jeho mamka... no.. něco jako snob a nemá ráda jeho známosti. Snad mě vezme v pohodě. V šest mi zavolal Jamie abych šla čekat před dům.
Čekala jsem a po chvilce přišel Jamie.,,Ahoj, jdeme ?'' Zeptal se.
,,Jasně.'' Usmála jsem se.
Jamie mě políbil a do ucha mi pošeptal ,,Sluší ti to, moc.'' A jemně mě kousl za ušní lalůček.
,,Děkuju.'' Zasmála jsem se a šli jsme směr Jamieho dům.
Trvalo nám to asi deset minut. Celou cestu jsem se ho ptala na jeho rodinu. Jsem celkem nervózní. Nevím co na mě budou říkat a tak..
Před jeho domem jsme se ještě políbili a pak jsme vešli dovnitř.
Jeho sestra Amy běžela ze schodů a když nás viděla tak se zastavila u nás a pozdravila mě.,,Jsem Amy, je mi dvanáct. Ty?'' Usmála se a podala mi ruku.
Páni, na dvanácti letou holku je docela slušná.
,,Jsem Nina, je mi šestnáct a za dva týdny sedmnáct.'' Usmála jsem se na ní a ruku jsem ji podala.
Jen přikývla a šla asi do jídelny. Ten dům je velmi moderní a obrovský. Podlaha je z mramoru, schody jsou také z nějakého drahého kamene. Lustr je křišťálový a je to tu velmi moderní, prostě přepych.
,,Pojď zavedu tě nejdříve za tátou. Asi bude v pracovně.'' Usmál se Jamie a já šla poslušně za ním.
Necítila jsem se tu moc dobře.
Jamie zaťukal na pracovnu a šel dovnitř. Já čekala na chodbě. Všimla jsem si, že na stěnách jsou fotky dětí. Jamieho jsem poznala, byl tak rozkošný. Usmála jsem se na fotky a koukala jsem na další. Najednou se otevřely dveře z pracovny a vyšel Jamie se svojí starší verzí. Vykulila jsem oči a otevřela jsem pusu. Jamie vypadá úplně stejně jako jeho otec, akorát ve starší verzy.,,Co tak koukáš?'' Zasmál se Jamie.
,,Promiňte, ale vy dva.. no prostě.. vy jste úplně stejní!'' Vymáčkla jsem se.
Jamieho táta se rozesmál.
,,Jo to nám říká více lidí. Jinak jsem Jeff, říkej mi prosím Jeffe.'' Usmál se a podal mi ruku.,,Dobře, děkuju, jsem Nina.'' Usmála jsem se a ruku jsem s radostí přijala.
,,Neděkuj. Takže ty chodíš s našim okurkem jo?'' Dloubl do Jamieho a zasmál se.
,,Tati...'' převrátil oči v sloup Jamie a usmál se na mě.
,,Ano pane.. teda Jeffe.'' Opravila jsem se a zasmála jsem se.
,,To rád slyším.'' Zasmál se Jeff.
,,Tak pojďte na večeři. Mamka dělala pečeného krocana a k tomu nádivku. Říkám tomu Krocan Barevný, protože ta nádivka je barevná.'' Zasmál se a já s ním.,,Tak snad to nebude z pravé barvy.'' Řekla jsem a zasmála jsem se, Jeff se také zasmál.
,,Emily, Nina a Jamie už jsou tady.'' Řekl Jeff a pohladil Emily po zádech.
Emily se na mě koukla a odfrkla si. Ani ruku mi nepodala. Cítila jsem se hrozně... nemá mě ráda.
,,Sedněte si, bude se to podávat.'' Řekla Emily a koukala na nás.
Všichni jsme si sedli i Amy a čekali jsme až to Emily donese na stůl.
Když to donesla, tak všem nandala a popřála dobrou chuť.,,Je to delikatesní.'' Řekla jsem upřímně Emily.
,,Hmm..'' řekla a koukala dál do svého jídla.
Cítila jsem se vážně strašně... hůř jsem se snad nikdy necítila.. bolelo mě strašně u srdce a.. je to nepopsatelný.. chtělo se mi brečet.
To bude ještě zajímavý večer...Další kapitola :3 jak se líbila? Komentáře potěší a hlasujte :). Co říkáte na Jamieho mamku ? :D a na Krocana Barevného :D? AnekaBarvov to víš použít jsem to musela :D.
Vaše Týnka :3
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
RomanceNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...