,,No já spěchala za Rory, moje spolužačka a dobrá kamarádka no a prostě mě srazilo auto.. nerozhlédla jsem se, je to moje vinna..'' řekla jsem.
«----------------------------------------------»,,Ach jo... hrozně jsem se o tebe bála!'' Usmála se na mě mamka.
,,Já vim, promiňte.'' Pousmála jsem se trochu.
,,Nejvíc se o tebe báli Dominik a Tereza. Jo a je tady Jamie.'' Znovu se na mě usmála.
,,No... trochu jsem si ho proklepl... myslím, že by ti neublížil, snad.'' Řekl táta trochu opovrženě, ale nakonec se usmál.
,,Jamie je tady ?'' Rozzářili se mi oči.
,,Ano, chceš ho zavolat ?'' Zeptala se mě mamka.
,,Jasně.'' Zaradovala jsem se.
,,Tak my pro něj jdeme.'' Usmála se na mě mamka a u dveří se se mnou ještě rozloučili.
Po chvilince se znovu otevřeli dveře a v nich stál Jamie.
Rychle dveře zavřel a šel ke mně. Dal mi květiny a bonboniéru.,,Moc děkuju.'' Usmála jsem se na něj a políbila jsem ho.
,,Nemáš zaco, miluju tě. Hrozně jsem se bál Nino.'' Chytl mě za ruku a opřel si hlavu o mé břicho.
Jemně jsem ho hladila po vlasech a on spokojeně mručel, nad čímž jsem se musela zasmát.
,,Nevíš, kdy mě pustí domů?'' Zeptala jsem se.
,,Nevím, ale doktor říkal, že minimálně týden tu budeš.'' Řekl a podíval se na mě.
Jen jsem kývla na souhlas a chvilku jsem přemýšlela.
,,Nechceš si ke mně lehnout ?'' Zeptala jsem se Jamieho a už jsem se trochu sunula ke kraji postele, aby tam měl místo.
,,Jasně, že chci.'' Zasmál se a lehl si vedle mě.
Silně si mě přitáhl k sobě a objal mě. Chvilku jsem si hrála s jeho prstama na ruce a poté jsem usla.
*****************************
,,Lásko.'' Šeptal mi někdo do ucha a zároveň mě šimral po obličeji svými vlasy.,,Vstávej broučku, za chvilku přijde doktor a nevim jestli by se mu líbilo, že spím vedle tebe.'' Zasmál se a pohladil mě po tváři.
,,Mě je jedno jestli nás takhle uvidí.'' Zamrmlala jsem a dál jsem nevnímala okolí.
,,Ale noták, přišla Rory.'' Řekl.
Cože ? Rory je tady ? Rychle jsem se probudila a sedla jsem si na postel.
,,Kde je ?'' Zeptala jsem se natěšeně.
,,Přijde v jedenáct.'' Zasmál se nad mím vrabčím hnízdem na hlavě.
,,Fajn, doneseš mi prosím hřeben ?'' Uculila jsem se na Jamieho a on jako poslušný pejsek poslechl a podal mi hřeben.
Pročísla jsem si vlasy a hřeben jsem dala do nočního stolku.
,,Vypadám asi strašně co?'' Pousmála jsem se a koukala na něj.
,,Ne, jsi nádherná.'' Usmál se Jamie a mrkl na mě.
,,Mám otázku..'' načla jsem.
,,Jakou ?'' Zeptal se Jamie a sedl si do křesla.
,,Proč se mnou vlastně jsi ? Vždyť nejsem nějak hezká nebo tak.. ani chytrá moc nejsem.'' Zasmála jsem se a koukala jsem Jamiemu pořád do očí.
,,Protože tě miluju a jsi ta nejkrásnější holka, kterou znám.'' Usmál se, šel ke mně blíž a políbil mě.
,,Taky tě miluju, děkuju.'' Usmála jsem se a upustila jsem jednu neposednou slzičku.
,,Neříkej, že sem tě rozbrečel.'' Zasmál se Jamie a utřel mi slzu.
,,Ne to ne, jen mě to dojalo.'' Zasmála jsem se taky.
Silně jsem Jamieho objala a v tom přišel doktor.
,,Dobrý den slečno Stuartová.'' Řekl doktor s úsměvem na rtech.
,,Dobrý den.'' Řekla jsem s Jamiem nastejno.
,,Vidím, že máte návštěvu, tak nebudu dlouho rušit, jen vás zkontroluju.'' Usmál se na nás.
,,Takže, bolí vás něco ?'' Zeptal se mě doktor.
,,Ani ne, jen trochu ta noha.'' Řekla jsem popravdě.
,,Tak se na ní podíváme.'' Řekl doktor a odhrnul mi deku, aby se koukl na nohu.
Chvilku ji zkoumal a pak si něco zapsal.
,,Vypadá, že je vše v pořádku. Pokud to takhle půjde dál, tak do týdne by jsme vás mohli pustit.'' Usmál se na nás.
Jen jsem se usmála a přikývla.
,,Nashledanou.'' Řekl doktor a odešel.
,,Nashle.'' Řekla jsem a Jamie hned po mě.
,,Tak to je dobrý, nesmí se ti nic stát.'' Zasmál se Jamie a já se usmála.
,,No, já půjdu domů, mamka o mě ještě neví. Tak zatím ahoj. '' usmál se na mě a políbil mě na rozloučenou.
,,Ahoj.'' Usmála jsem se a čekala jsem na Rory.
*****************************,,No čau!'' Řekla Rory trochu nahlas, zasmála se a objala mě.
,,Ahoj !'' Vypískla jsem a také jí objala.
,,Co jsi dělala proboha ? Víš, že si nemusela spěchat ? Já bych tě neukousla !'' Zasmála se a trochu mě pokárala.
,,Já vím, ale nechtěla jsem, aby jsi na mě čekala dlouho.'' Usmála jsem se.
,,Ach jo... to by mě nezabilo !'' Zasmála se.
,,A proč jsi vlastně tak nestíhala ?'' Zeptala se mě a když jsem si na ten den vzpoměla, tak jsem se začala červenat jak rajče.,,No. Tak nějak jsme s Jamiem měli svojí chvilku.'' Zasmála jsem se.
,,Cože ?'' Začala se smát.
,,Joo'' už jsem dostala záchvat smíchu.
,,Takže ty si to rozdáváš se svým přítelem a pak se nemám divit, že na mě sereš.'' Zasmála se.
,,Promiň no '' smála jsem se.
,,Hele, kdy tě pustí ?'' Zeptala se Rory, když se přestala smát.
,,Když budu v pohodě, tak za týden.'' Řekla jsem.
,,Super, tak pak půjdeme ven ! Musíme !'' Zasmála se.
,,Jasně, akorát mě štve, že narozky strávím v nemocnici..'' zamračila jsem se.
,,Počkej, kdy je máš ?'' Zeptala se Rory.
,,No v sobotu. 11.3 mám narozky.'' Usmála jsem se na ní.
,,Tak to musíme oslavit ! Hned jak tě pustí z nemocnice, tak to oslavíme.'' Zajásala Rory.
,,Musím se ozvat holkám z LA, chtějí přijet taky. Nevědí, že jsem v nemocnici.'' Řeknu a beru do ruky mobil, abych jim zavolala.
,,Dobře, tak já jdu, stavím se zítra po škole, ahoj.'' Objala mě a já jí objetí opětovala.
,,Ahoj'' řekla jsem a pak jsem začala hledat Samanthy číslo.
Sam: No ahoj kočko ! Tak jak se máš, konečně sis vzpoměla.
Já: Jo já vím (zasmála jsem se) no mám se docela dobře, co ty ? Jinak jsem v nemocnici a nevím kdy bude ta oslava..
Sam: Cože ? Co se stalo ?
Já: Srazilo mě auto, ale jsem v pohodě, nemusíte se bát. Zavolám vám, až mě pustí.
Sam: Dobře, tak se zatím měj, mamka chce abych umyla nádobí. (Zabručela).
Já: Dobře, ahoj.Další díl :D po dlouhé době :D snad se líbil :)
Vaše Týnka :3
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
RomanceNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...