(Na fotce je Sebastian).Uběhl týden a zbývají 3dny na táboře. Za ten týden se nic moc nedělo. Byly hry, užívali jsme si s Bradem, no prostě jako normální táborové dny. Dnes je pátek. (V pondělí odjíždíme). Je ráno asi 7h a večer má být stezka odvahy. Těším se hrozně moc, protože nám to slibovali od začátku tábora. Jdu probudit Terku, protože se chtěla ráno ještě umýt. ,,Terry vstávej'' Usmála jsem se na ní. ,,jo už jdu'' Řekla ospalým hlasem a zívla si u toho (pozn. Aut. zívli jste si ? Já jo xD ). Šla jsem zatím na snídani, byli vafle s brusinkama, polité sirupem. Poprvé co bylo na táboře delikátní jídlo. Začíná to docela slibně. ,,jakto, že jsi nám utekla ?'' Říkali mi naoko uraženě Brad s Terkou. ,,velký hlad, tížil nás'' Řekla jsem takovým hrubým mužským hlasem. V tom všichni kdo mě slyšeli propukli v smích. Někdo na mě ještě hulákal ve smyslu, ze měl taky hlad. No takže na snídani bylo o srandu postaráno. Za poslední čtyři dny se o mě zajímá jeden kluk. Jsme kámoši, ale mám pocit, že chce něco víc. Jenže já chci Brada, miluji ho. Ten kluk se jmenuje Sebastian, všichni i já mu říkáme Bast. Je to milý kluk, je mu 17 a je docela pozorný. Abych řekla pravdu, mám pocit, že se o mě zajímá víc než Brad, ale stále říkám, že s nim nic mít nehodlám. Po snídani jsem šla ven zase sama, protože Brad a Terka teprve jedí. ,,ahoj'' řekl za mnou milý hlas ,,ahoj Baste'' Usmála jsem se na něj. ,,kampak míříš ?'' Zeptal se mě. ,,no ani nevím, asi se jen projdu, chceš se mnou ?'' Zeptala jsem se ho na oplátku já. ,,jasně'' usmál se. Šli jsme kolem rybníka a povídali jsme si, vtipkovali jsme a tak. Prostě jako kámoši. Sem ráda když jsem y Bastem, on dokáže poradit, dokáže rozesmát a prostě je to ten nejlepší klučičí kamarád, kterého mám. Zrovna když jsme si povídali o LA tak mi zavolala Sam s Deb. ,,no čau holka, ty na nás vůbec nemyslíš, jak se tam máš ?'' Hned se mě začali ptát. ,,noo je toho hodně, musim vám to říct až doma, teď nemohu telefonovat promiň te. '' Řekla jsem v rychlosti a čekala jsem na odpověď. ,,jasně tak v pondělí ahoj'' řvali holky do telefonu ,,jo jo ahoj'' vratila jsem jim se smíchem a típla jsem hovor. ,,kde jsme to skončili?'' Zeptala jsem se Basta. ,,no ani nevím, jo vlastně o tom vašem plánu s Terkou, co ste vymysleli ?'' Řekl bast ,,no jo, hele takže já a Terka jsme vymysleli, že.....'' no když jsem mu to dořekla tak ho napadla docela podstatná věc ,, a co když vám to nevyjde, a vy nebudete bydlet spolu?'' . ,,no to mě nenapadlo, upřímně jsme plánovali tak, že to vyjde...'' odpovedelaz jsem. ,,jsi fakt super kámoš, mám tě ráda Baste.'' Řekla jsem mu a objala ho. ,,vždyť já tě mám taky rád Nino'' usmál se a obja mě pevněji. Objímali jsme se asi 3min a pak jsme šli zpět do tábora. Tam na nás čekal už Brad a vypadal dost naštvaně. Najednou spustil ,,........''
Co spustil ? :-D Docela mě mrzi, že mě moc nekomentujete tuhle knihu :/ nějak mě to přestává bavit když tady skoro není výsledek. :( takže pokud chcete pokračování tak tady bude +5komentářů a +5hvězdiček. Dřív nevydám dalsi díl. :/
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
RomanceNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...