Večírek

1.5K 97 10
                                    


Pak jsem šla do pokoje a tentokrát tam Terka nebyla, takže jsem mohla jít spát.
«------------------------------------------------»

Probudila jsem se ve dvě hodiny ráno. Štve mě, že už nemůžu usnout... rozhodla jsem se teda napsat Jamiemu. Třeba je vzhůru.

Nina- Jamie ? Spíš ?
Nina- Prosím, vzbuď se :D..
Nina- Nenechávej mě tu samotnou! :(
Nina- Ach jo... tak dobrou noc :/

Spal... rozhodla jsem se, že si půjdu pro něco dobrého.
Šla jsem teda do kuchyně a ze spíže jsem si vzala arašídovou nugetu. Vzala jsem si s sebou i lžičku a šla jsem do obýváku a pustila jsem si televizi. V televizi nic zajímavého neměli a tak jsem si pustila DVD. Pustila jsem si pohádku ,Ledové království' ano.. je mi skoro sedmnáct let a koukám na pohádky. NO A ? Nemusím si hrát na dospělou, když jí ještě nejsem.

,,Najednou! Najednou! Už nejsem dívenkou...'' zpívala jsem nahlas můj duet s Elzou.

,,Co to proboha děláš ? Nevřískej tady jak pavián.'' Sedl si na roh sedačky Dominik a koukl na mě.

,,Ach.. Tak sorry, že si zpívám..'' řekla jsem mu a dál jsem se koukala na pohádku.

,,Vážně koukáš na tohle?'' Zeptal se s jedním obočím nahoře a ukázal na telku.

,,Vadí ti to?'' Zeptala jsem se ho.

,,Ani ne, jen mě to zarazilo.'' Zasmál se.

,,nojo.. někdo si nemusí hrát na strašně dospělého.'' Mrkla jsem na něj a on se jen uchechtl.

,,Koho si sem teda přivedeš?'' Zeptal se mě po chvilce, když jsme se stále koukali na ledové království.

,,Jamieho.'' Usmála jsem se na něj.

,,Ok.'' Řekl..

,,Co ti vadí na Jamiem ?'' Nedalo mi to a musela jsem se zeptat.

,,Nevim, prostě mě nějak nenadchl..'' řekl..

,,Snad se nějak spřátelíte. Nechceš tu být s náma ?''
Zeptala jsem se ho.

,,Byl bych tu za křena..'' odpověděl.

,,Nebudeš za křena ! Já s Jamiem nic neděláme'' zasmála jsem se.

,,Já nevím..'' řekl váhavě.

,,Notak, buď tu s náma.'' Prosila jsem ho.

,,Fajn, ale Joey půjde taky.'' Zasmál se.

,,Dobře.'' Kývla jsem a usmála jsem se.

Dál jsme si nepovídali a koukali jsme stále na pohádku. Když skončila, tak jsem šla do pokoje a vzala jsem si mobil. Bylo už pět hodin ráno, tak jsem zavolala Jamiemu.

Jamie- Ano?(Řekl ospale.)
Nina- Ahoj, to jsem já Nina, chci se tě zeptat, jestli bys mohl dnes přijít k nám. Bude párty.
Jamie- ahoj, ehm.. já nevím, zavolej mi až dýl jdu spát, dobrou. (Zamumlal)
Nina- ehm.. fajn tak dobrou..

Nechala jsem ho, ať se vyspí. Šla jsem na Instagram, tam jsem olikovala pár fotek a pak jsem se šla vykoupat. Napustila jsem si vanu a do vody jsem si dala pěnu do koupele. Ve vaně jsem strávila snad hodinu a pak byla voda studená, takže jsem vylezla a osušila jsem se. Oblékla jsem si kraťasy a tílko. Bylo osm hodin ráno a tak jsem se šla dolů nasnídat. Byla jsem jediná vzhůru a tak jsem udělala toasty pro všechny.

,,Co to tu voní?'' Přišla Terka a čuchala k toastům.

,,Ninové toasty.'' Řekla jsem a začala jsem se smát.

,,Hm.. tak to si dám, jdu pro Domču.'' Řekla Terka a já kývla na souhlas.

Dala jsem toasty na stůl a uvařila jsem nám kafe. Mezitím přišel Dominik a Terka a sedli si ke stolu. Jedli jsme a povídali jsme si o té párty. Terka si teda přivede Bena, já Jamieho a Dominik Joeyho. Ne Dominik není gay, jen nemá holku.
Najednou začal Terce zvonit telefon.

,,Jdu vedle.'' Řekla a já se na ní koukla pohledem ,kdoVolá?'

,,Ben'' zasmála se a já kývla.

Dominik dal peníze na stůl a já nechápala na co.

,,Na co mi je dáváš?'' Zeptala jsem se ho.

,,Někdo musí nakoupit na párty a Terka to nebude, nikdy nenakupovala na večírky, ona je vždy připravovala a nákup nechávala na mě. Teď tu jsi ty takže bod pro mě.'' Zasmál se a já se taky zasmála.

,,Nakupování miluju. Takže nemám s tím problém.'' Řekla jsem mu s úsměvem na tváři.

,,Ok, tak pro to dojdi. Vše co potřebujem na večírek pro pár lidí.'' Zasmál se a šel do pokoje.

Jen jsem kývla a šla jsem do obchodu. Cestou jsem zavolala Jamiemu, aby přišel v pět. Souhlasil samozřejmě.

V obchodě jsem nakoupila patery chipsy, arašídy, pro kluky pivo a pro mě a Terku jsem koupila každý z nás tři friska. Nemám v plánu se dnes opít. K tomu jsem koupila dvě veky, pomazánky a nějaký salám a zeleninu na chlebíčky.

Když jsem došla domů, tak jsem zavolala Terku, aby to teda vybalila a začala jsem dělat chlebíčky. Terka mezitím uklidila a připravila alkohol na stůl a prostě všechno naaranžovala.

,,Už jsou tady.'' Řekla jsem, když jsem šmírovala z okna, kde jsou.

,,Jdou všichni ?'' Zeptala se Terka.

,,Jo teď se potkali.'' Řekla jsem a šla jsem jim otevřít.

,,Ahoj, sluší ti to.'' Políbil mě Jamie.

To samé udělal Ben na Terku. Joe si s Dominikem jen ťukli pěstma a šli do obýváku.

Všichni jsme šli do obýváku a seznámili jsme se. Zapli jsme písničky a kluci si vzali pivo a my s Terkou frisko. Povídali jsme se a smáli jsme se. Pak Terku napadlo, že by jsme mohli hrát twister. Nikomu se nechtělo točit, tak jsme se prostě střídali a tak každý vymyslel nějakou barvu a končetinu. Bylo to dost vtipný. Jenže vtipný to přestalo být, když mě začal Joe osahávat... sahal mi na zadek, břicho, prsa a prostě všude... ale dělal to před ostatníma nenápadně. Když mi po několikátý sáhl na zadek, tak jsem se nasrala a začala jsem po něm řvát.

,,Co si to jako dovoluješ ty vole ?'' Zeptala jsem se ho.

,,Co se stalo ?'' Koukl na mě Jamie. Všichni přerušili hru.

,,Nic bože.'' Řekl Joe.

,,Nee vůbec, až na to, že mě celou hru osaháváš...'' řekla jsem naštvaně.

,,Cože dělá ?'' Zeptal se naštvaně Jamie.

Vypadal dost naštvaně, vyskočila mu i žíla na čele jak byl naštvaný.

,,Osahával mě.'' Řekla jsem Jamiemu.

Jamie se jen připravoval na to, že ho zmlátí, ale to by se nemohlo stát to, co se stalo...

Další díl je na světě :D musím říct, že u téhle kapitoly jsem nevěděla co mám napsat. Psala jsem tuhle kapitolu asi tři dny :D dnes jsem to konečně dovymyslela :D snad se vám to bude líbit :) Užijte si zbytek neděle, protože zítra :( už zítra musíme navštívit ten ústav.. -_-
Vaše Týnka :3

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat