Za ty dva roky se toho stalo poměrně dost.. například Jamie si našel práci, já jsem ve čtvrťáku, Terka má rok a půl starou holčičku Claire a Terka s Benem i s Claire žijou v bytě u central parku. Dominik s Usuiem pořád bydlej v Japonsku a koupili si pejska přesněji fenku, kterou pojmenovali Elinka. A teď se vrátíme ke mně a Jamiemu...
Před půl rokem jsem se přestěhovala k Jamiemu do bytu.
Řekla jsem mu, že kuchyň chci, aby byla po mém, takže jsme si koupili červeno černou linku a celkově je ta kuchyň moderní.Jelikož momentálně chodím ještě na střední, tak si toho nemůžeme tolik dovolit, ale Jamieho táta nám dost pomáhá. No.. a Jamieho mamka se nezměnila, pořád mě moc nemusí, ale zato Jamieho sestra mě má dost ráda, často se jí věnuju a chodíme ven.
Zrovna teď se chystáme s Jeffem, Amy a Jamiem na procházku. Emily nechtěla, protože mě stále nemá ráda a tak řekla, že si chce doma číst..
Zato Jeff mě má hodně rád. Bere mě už do rodiny a těší se až někdy bude dědeček.,,Jeffe ? Vzal bys prosím tě ten piknikový koš ?'' Zaptala jsem se ho, protože jsem si chtěla dojít ještě na wc.
,,Jasně, vemu ho.'' Prozpěvoval si během toho Jeff a já si v klidu odskočila.
,,Tak jdeme ?'' Zeptal se Jamie a usmál se na Amy.
,,Jasně.'' Usmála se taky Amy.
,,Hned, jen si umyju ruce a můžeme jít.'' Křikla jsem z koupelny.
*******
,,Tak můžeme vyrazit.'' Usmála jsem se na ně a vyrazili jsme vstříc parku.Našli jsme si nějaké hezké místo pod stromem a dali jsme si tam deku a na ní piknikovej košík a sedli jsme si okolo.
Povídali jsme si o škole, o Amy a jejích zážitcích s klukama a o budoucnosti.
,,Kdy plánujete svatbu a rodinu a tak ?'' Zeptal se Jeff.
,,No.. nad tím jsme ani nějak zvlášť nepřemýšleli.. ale asi až Nina dostuduje.'' Ujal se slova Jamie.
,,Jo, přesně. Chci spíše teďka nejdříve dostudovat.'' Usmála jsem se na Jeffa a chytla Jamieho za ruku.
,,Dobře, tak to si ještě počkám na vnouče.'' Zasmál se Jeff.
,,No, to asi jo no..'' zasmála jsem se.
,,Nino ? Půjdeš si se mnou koupit zmrzlinu z toho stánku ?'' Zeptala se mě Amy.
,,Jo klidně, tak pojď.'' Usmála jsem se na ní, vzala jsem si peněženku a šli jsme pro zmrzlinu.
Při cestě byla trochu nervózní tak jsem se jí zeptala.
,,Děje se něco Amy ?'',,No.. chci si s tebou promluvit, s mamkou mi přijde blbí tohle řešit, ale ty to nikomu neřekneš, že ne ?'' Zeptala se nervózně Amy.
,,Ne neboj, řeknu to maximálně Jamiemu, ale nikdo jinej to vědět nebude. Platí ?'' Zeptala jsem se.
,,Dobře... prostě.. líbí se mi jeden kluk, je o rok starší než já, takže mu je 14 a jmenuje se Oliver. Jenže mám pocit, že se mu nelíbim.. nevím jak na něj mám reagovat nebo jak se chovat k němu a podobně.. štve mě to a hrozně se bojím, že když mu řeknu pravdu, tak se mě bude smát a řekne to všude...'' Dořekla smutně Amy a já zdvořile naslouchala.
,,No.. chvilku počkej a pozoruj ho, schválně dělej nějaký blbosti aby si tě všímal. A uvidíš, jestli ho zajímáš, nebo ne.'' Usmála jsem se na ní.
,,Snad máš pravdu.. docela se těšim až bude ples ve škole, protože to budeme muset být ve dvojicích.. snad se mnou bude Oliver..'' zasnila se Amy.
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
RomantikNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...