,,ty bys to vykecala... nechci mít problémy..'' řekl.
,,věř mi, prosím. Neřeknu to.'' Usmála jsem se.
,,ok.. prostě.......''
«-------------------------------------------------»,,Prostě beru drogy..'' pošeptal, ale já ho slyšela.
,,Cože děláš ?!'' Vyjekla jsem a založila jsem si ruce na prsou.
,,Jenom trávu, tak klid.'' Řekl jako by nic.
,,Jenom ? Jsi normální ? Dominiku, vždyť se zabíjíš!'' Křikla jsem po něm.
,,Nepřeháněj.. kvůli tomuhle jsem ti to taky nechtěl říkat.'' pokroutil očima.
,,Dominiku, přestaň to brát!'' Řekla jsem mu s prosbou v očích a sedla jsem si k němu na postel.
,,Já chci, ale nemůžu.'' Řekl mi a já si jen povzdechla.
,,Pomůžu ti s tím, ale musím vědět, co všechno bereš.'' Řekla jsem smutně a koukala jsem se mu do očí.
,,Já nevím, necháš si to pro sebe prosím.'' Prosil mě pohledem.
,,Jasně, neboj se.'' Usmála jsem se na něj a pohladila jsem ho na ruce.
,,Beru ještě herák, ale s tím dokážu přestat.'' Koukl na mě.
,,Dobře. Kde máš trávu ?'' Zeptala jsem se ho.
Dominik vstal a ze skříně vytáhl ponožky a když je otevřel tak vyndal sáček s trávou. Hodil to na postel a z podskříně vyndal herák.
,,Takže schovky jo ?'' Zasmála jsem se.
,,Máma by mě zabila.'' Zasmál se.
,,Já vím.'' Řekla jsem.
,,Tak teď se koukni, vezmu trávu a takhle ji rozstříhám a spláchnu do záchoda.'' Vzala jsem trávu a udělala jsem to, co jsem mu řekla. Jen na to smutně koukal, ale nic neříkal.
,,Můžu si naposledy potáhnout?'' Zeptal se.
,,Děláš si ze mě prdel ? Ne nemůžeš!'' Řekla jsem mu se zvýšeným hlasem.
,,Okey..'' povzdechl si a jen na mě koukal.
Vzala jsem herák a taky jsem ho spláchla.
,,Máš ještě něco?'' Zeptala jsem se ho.
,,Ne nemám, to bylo všechno.'' Řekl a já kývla.
Povídali jsme si o drogách, aby je nebral a podobně. Zjistila jsem, proč je bere.. Je v partě feťáků.. Fakt super... můj bratr fetuje... ještě, že tady nejsou rodiče... momentálně, kdyby nás slyšeli, tak jsme oba mrtví...
,,Dík, že mi chceš pomoct.'' Usmál se na mě Dominik a já mu úsměv vrátila.
,,Jsi můj brácha, chci tě z toho dostat.'' Mrkla jsem na něho a hned potom jsem se začala usmívat.
Jen kývl a pak jsme šli společně do kuchyně. Terka už tam nebyla, asi byla v pokoji. Vzali jsme si zmrzku a povídali jsme si.
,,No nic, jdu nahoru do pokoje, už jsem unavená. Dobrou.'' Řekla jsem a usmála jsem se na Dominika.
,,jo, dobrou.'' Kývnul a dál jedl zmrzlinu.
Šla jsem teda do pokoje a lehla jsem si na postel, ale najednou mi přišla do pokoje Terka.
,,Nino ? Zítra chci, aby Ben spal u nás, takže potřebuju, aby jste to věděli. Můžeš taky někoho pozvat a Dominik taky. Už jsem to Dominikovi řekla a on řekl, že přespí u kámoše.'' Řekla mi rychle a já se snažila prokousat vším, co mi teď řekla.
,,Dobře, pozvu Jamieho, ty pozveš Bena a bude rande ve čtyřech. A kam půjde Dominik ?'' Zeptala jsem se podezřívavě.
,,prý ke kámošovi.'' Řekla mi Terka.
,,Ok, hele já jdu za Dominikem, tak počkej chvilku.'' Řekla jsem Terce a přiběhla jsem do Dominikova pokoje.
,,Dominiku ? Za jakým kámošem jdeš zítra ?'' Vyhrkla jsem na něj.
,,Klid, Joe nehulí..'' mrkl na mě.
,,Fakt ? Takže nepříjdeš sjetý ?'' Zamračila jsem se na něj.
,,Ne neboj.'' Usmál se a objal mě.
,,Dobře.'' Usmála jsem se.
Pak jsem šla do pokoje a tentokrát tam Terka nebyla, takže jsem mohla jít spát.
Dneska kratší kapitola, omlouvám se, ale nemám moc náladu na vymýšlení něčeho delšího :D A omlouvám se, ale zase mi nějak blbne wattpad :/ Několikrát sem musela kapitolu opravovat a stejně to nešlo :(další kapitola bude o víkendu :) snad se vám dnešní kapitola líbila, i když byla nic moc :D za hlasování a koment budu vděčná. :3 Jinak co jste měli na vysvědčení ? :O
Vaše Týnka :3
ČTEŠ
,,Miluju tě a ty to víš ! "
RomanceNina je normální 16 letá holka, která ale nežije s matkou. Žije s tátou v domě na pláži v Los Angeles (LA). Má nejlepší kamarádky a půjde teď do druháku na střední škole. Když půjde na tábor, něco se stane. Zažije nějakou tu lásku, ale nemůže to př...