2. Kdo jsi ?

1.2K 89 15
                                    

-Bratříček teploušek jo ? :) Jak povedená rodinka :) možná si posvítím i na něj, pokud teda s tím nic neuděláš ;* :)

Právě se mi zastavilo srdce...
«-----------------------------------------------» Věnování: Od Mají pro Andílka ♥♥
Celou cestu až na hotel jsem dělala jako že nic, ale ve vnitř jsem trpěla... nehorázně mě zajímá co po mně chce ? ... a hlavně proč ?..

Na hotelu jsem šla do svého pokoje a zamkla jsem se. Zavřela jsem okna a všechny dveře a lehla jsem si na postel. Jamiemu jsem řekla, že jsem unavená a nemám na nic náladu.

Musím nad tím pořád přemýšlet..

Po chvilce mi znovu napsal, tentokrát už z normálního čísla:
-Asi jsem tě viděsil, že ? :) Promiň, to jsem vůbec neměl v plánu ;*. Máš nějaké otázky ? Rád ti je zodpovím :).

Neváhala jsem a s rozklepanýma rukama jsem mu začala psát.
-Kdo sakra jsi ? A co po mně chceš ??

-Hnedka z ostra jo ? :) Kdo jsem ? To zjisti :), co chci ? To zjistíš ;) :) (brzo ;*)

Bojím se čím dál víc..
-Kdy ?.. :(

-Klidně teď, už to můžeš mít za sebou :) stačí aby jsi šla do sklepa hotelu :) Pak se uvidí. ;*

On mě chce znásilnit ?.. To snad ne ! Nevím co mám dělat... vyspat se s ním, nebo ohrozit Dominika a Jamieho ? Pokud je nechci navždy ztratit, musím to udělat... jinak si to budu do smrti vyčítat.

-A když nepřijdu ? :(

-Tak to udělám sám a ne jen tobě :).

Začala jsem nepřetržitě brečet, ale věděla jsem, že mi to nepomůže. Rozhodla jsem se udělat něco, čeho budu možná litovat.. Napsala jsem dopis pro Jamieho. -» Promiň, ještě nevím za co se ti omlouvám, ale vím, že ti to hodně ublíží. U psaní tohohle dopisu hrozně brečím a nechci to udělat. Ale musím, abych ochránila tebe a Dominika. Odpusť mi to, prosím. Já do toho dobrovolně nechtěla. V pokoji mě nehledej, budu pryč. Snad se vrátím, kdybych se dlouho nevracela tak mě hledejte s policií :(. Miluju tě ♥♥

Dopis jsem dala do obálky a strčila jsem ho Jamiemu do pokoje a rychle utekla, aby mě neviděl. Celá rozklepaná jsem jela výtahem do sklepa. Ve výtahu jsem si ještě na mobilu zapla nahrávání zvuku a když výtah zastavil, vyšla jsem pomalu z něj.

,,Takže jsi přišla, já věděl, že nebudeš srab.'' Řekl ten chlap z klubu a pomalu se ke mně přibližoval.

,,Co po mě chceš ?'' Zatnula jsem pěsti a rozhodla jsem se, že nebudu křehká a že se z něj hned nesesypu.

,,No, myslím, že oba víme co chci.'' Laškovně se usmál a namotal si pramen mých vlasů na prst a pak ho zase vyndal.

,,K tomuhle mě nemůžeš nutit.'' Odvrátila jsem od něj pohled a zatínala víc pěsti a zadržovala jsem slzy.

,,Ale já tě do ničeho nenutím. Můžeš klidně odejít.. jen chudák Jamie a ten Dominik.. bude mi jich líto.'' Udělal na oko smutný výraz a pak se usmál.

,,Co ty jsi za zrůdu ?'' Zeptala jsem se ho s pohrdáním v hlase.

,,Co ty jsi za kurvičku ?'' Zeptal se mě a vlepil mi jednu facku.
,,Takže, aby jsme si rozumněli.. ty mě nebudeš nadávat a budeš mě poslouchat ! Jestli to někomu řekneš, tak povolám své ostatní lidi a ty zabijou celou tvojí rodinu. I toho prcka v Tereze.'' Usmál se na mě a shodil mě na zem.

Celá vyklepaná jsem začala brečet. ,,Dobře'' souhlasila jsem. ,,Terka ale není těhotná !'' Upřesnila jsem mu situaci.

,,Hodná holka. Vážně není ? Tak to máš asi špatné informace, ona se vám ještě nepochlubila ? Jáj.. to jsem asi neměl prozradit. Promiň.'' Řekl a zase se usmál..

Jen jsem na něj nevěřícně koukala a kroutila záporně hlavou.

,,To nemůže být pravda.. vždyť mi říkala, že počkají. Je jí 15..'' zděsila jsem se a málem jsem se sebou švihla o tu studenou a šinavou zem.

,,No jo no.. tak, hlavně, že souhlasíš a můžeme začít.'' Usmál se a zvedl mě vší silou nahoru.

,,Prosím ne !'' Zakřičela jsem a začala jsem znovu brečet.

,,Kočička odporuje ?'' Zasmál se a škubl se mnou tak, že sem málem znova upadla.

,,Prosím, nech mě být !'' Zařvala jsem.

V tom mi vlepil facku a začal po mě řvát. ,,Jsi jen děvka ! Tak dělej svou práci a neodporuj !'' Jak to dořekl tak si sundal kalhoty a stál přede mnou polonahý

,,Prosím!!!'' Brečela jsem.

,,Na kolena !'' Zařval až jsem sebou cukla.

,,Prosím ne....'' sténala jsem a při tom jsem si pomalu klekala na kolena.

Když jsem si klekla tak mi vzal hlavu a přiblížil si ji ke své chloubě.

,,A teď pořádně !'' Řekl rázným hlasem a já zavzlykala.

,,Jamie !'' Zakřičela jsem s brekem a doufala, že přijde.

,,Ty kurvo !'' Zatahal mě za vlasy až jsem zapištěla bolestí.
,,Teď to udělej nebo půjdu do tebe !'' Zakřičel mi přímo do obličeje.

S nepřestávajícím brekem jsem si znovu klekla na kolena a jeho nemalou chloubu strčila pomalu do úst. Najednou mě chytil znovu za vlasy a rychlím tempem cloumal s mou hlavou jak o závod. Měla jsem chuť ho kousnout a pořádně. Najedou jsem viděla něčí stín a tak jsem toho kreténa kousla tak silně jak jsem jen mohla.
Hned začal sténat a svalil se na zem.

Ten stín který jsem viděla byl zaskočený Jamie a jakmile viděl kdo tomu chlapovi kouřil tak se naštval, přiběhl za nim a začal se s nim rvát.

,,Jamie !'' Rozbrečela jsem se na novo a snažila jsem se ho od toho chlapa odvrátit aby si neublížil.

,,Nesahej na mě !'' Zavrčel a odžďuchl mě trochu dál a dál se věnoval tomu chlapovi.

,,Copak ? Jaký to je mít za přítelkyni kurvu co ?'' Zašklebil se ten chlap a mě se z něj chtělo zvracet.

,,Ty hajzle ! Chcípni !'' Zařval po něm Jamie.

S brekem jsem si vyndala mobil, který stále nahrával ten zvuk. Zavolala jsem policii a řekla jsem jim co se děje. Po telefonování jsem šla za nima a snažila jsem se nějak Jamieho odstrčit, ale on se nenechal a neustále mě od sebe odháněl.

Mám pocit, že jsem to s Jamiem podělala. Bojím se, že mi nikdy neodpustí. Jenže co jsem měla jinýho dělat ?

,,Jamie, prosím.!'' Stále jsem brečela.
Jenže Jamie mi ani neodpověděl.. Když jsem se na něj podívala tak byl v obličeji celej červenej od vzteku a zklamání. Takhle jsem ho nikdy nechtěla vidět...

,,Japonská policie ! Všichni ruce za hlavu !'' Dávali příkaz ozbrojení policisté...

Další díl je hotový :D snad se vám to líbilo :) :D pokud jsem někoho zklamala tak se omlouvám, ale za tento nápad vděčím jedné čtenářce :) ještě jednou ti děkuju :)
Vaše Týnka :3

,,Miluju tě a ty to víš ! "Kde žijí příběhy. Začni objevovat